سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

گوگل وب مستر

گوگل آپتیمایز در بازاریابی محتوا: Google Optimization گوگل آپتیمایز یک ابزار جدید Google است که برای آزمایش و بهینه سازی وب سایت شما استفاده می شود. این ابزار در واقع بستری برای انجام آزمایش های مختلف در سایت است. با استفاده از Google Optimize گوگل آپتیمایز ، می توانید به سرعت و به راحتی هر تغییری را که در طراحی یا محتوای سایت خود ایجاد کرده اید ، آزمایش کنید.

سناریو در تولید محتوا
سناریو در تولید محتوا

گوگل آپتیمایز Google Optimization

گوگل آپتیمایز در بازاریابی محتوا: بهینه سازی Google یکی از روش های آسان کردن تست A / B برای وب سایت ها است. شرکتهای بزرگ در درجه اول از برنامه نویسان و توسعه دهندگان برای انجام این آزمایشات استفاده می کنند. با استفاده از گوگل آپتیمایز Google Optimize بدون نیاز به برنامه نویس می توانید به راحتی تغییرات لازم را انجام داده و نتایج آزمایش را کنترل کنید.

گوگل آپتیمایز در بازاریابی محتوا: بهینه سازی Google فقط برای بهینه سازی وب سایت و تغییرات ساختاری استفاده نمی شود. با استفاده از این ابزار می توانید فعالیت بازاریابی محتوای خود را نیز بهینه کنید. شما می توانید یک استراتژی محتوای جدید ایجاد کنید و از این ابزار برای ارزیابی و تجزیه و تحلیل اثربخشی محتوا استفاده کنید. در اینجا برخی از ویژگی های مهم بهینه سازی Google وجود دارد ، سپس ما به شما آموزش می دهیم که چگونه با این ابزار فعالیت های بازاریابی وب سایت و وب سایت خود را بهینه کنید.

تولید محتوا
تولید محتوا

قابلیت های Google Optimize


گوگل آپتیمایز در بازاریابی محتوا: همانطور که می دانید ، Google Analytics یکی از مهمترین ابزارهای Google برای نظارت بر فعالیت وب سایت است. اما این ابزار فقط داده و آمار را در اختیار شما قرار می دهد و امکان بررسی این آمار به صورت شخصی وجود ندارد یا اجرای آن در Google Analytics دشوار است گوگل آپتیمایز. Google Optimize به Google Analytics وابسته است و ممکن است داده ها را از این سیستم عامل بازیابی کند تا بتوانید آزمایشات خود را بر اساس پایگاه داده دقیق Google Analytics انجام دهید. این ابزار با Google Tag Manager مرتبط است و عملکرد بیشتری به شما می دهد.

بازاریابی اینترنتی
بازاریابی اینترنتی

گوگل آپتیمایز در بازاریابی محتوا: این ابزار هم قابلیت تست A / B را دارد و هم می تواند متغیرهایی را که به عنوان آزمایش چند متغیره معروفند در نظر بگیرد. نتایج این تست ها کاملاً دقیق است و می توانید آنها را در محاسبات خود بگنجانید. بهینه سازی Google برای بهبود نرخ تبدیل استفاده می شود. این بدان معنی است که یکی از مهمترین ابزارها در کمپین های CRO ، بهینه سازی Google است. هر چیزی در بهینه سازی گوگل می تواند یک متغیر باشد. از تغییر عنوان محتوا یا تبدیل عکس ها و محصول خود به اقدامات گرفته تا تغییرات ساختاری مانند تغییر منوی کاربر یا طراحی مجدد صفحات فرود. این تغییرات به طور کامل در این ابزار آزمایش و تحلیل شده است. حال ، چگونه می توان از این ابزار در بازاریابی محتوا استفاده کرد؟ ابتدا خود را با تکنیک های فعلی تست آشنا کنید.

گوگل
گوگل

گوگل آپتیمایز Google Optimize چیست


گوگل آپتیمایز در بازاریابی محتوا: برای اجرای تست A / B در سایت خود ، ابتدا باید سایت خود را با Google Analytics و گوگل آپتیمایز Google Optimization مرتبط کنید. هنگامی که تنظیمات اتصال را انجام دادید و سایت شما با موفقیت به این ابزار متصل شد ، می توانید برنامه افزودنی Chrome را نیز نصب کنید. با استفاده از این برنامه افزودنی ، به راحتی می توانید متغیرهای مختلفی را به لطف رابط کاربری قدرتمند سایت خود اعمال کنید.