سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

تولید محتوا الکترونیکی

گوگل آنالیتیک در بازاریابی محتوا: گوگل آنالیتیک Google Analytics یا Google Analytics ابزار رایگان Google برای بررسی وضعیت بازاریابی محتوا است. این ابزار به دلیل گزینه هایی که دارد می تواند ابزاری عالی برای بهبود کارایی محتوا در فرآیند تولید محتوا باشد. در واقع ، می توان گفت که این ابزار بهترین ابزار بازاریابی محتوا است زیرا از قابلیت های خوبی برای بررسی استراتژی محتوا برخوردار است ، رایگان است ، کار با آن آسان است و مشکل خاصی ندارد. در اینجا چگونگی گوگل آنالیتیک Google Analytics می تواند به شما در بهبود بازاریابی محتوا کمک کند.

تبلیغات گوگل
تبلیغات گوگل

گوگل آنالیتیک در استراتژی محتوا


گوگل آنالیتیک در بازاریابی محتوا: در بازاریابی محتوا برای موفقیت باید از استراتژی محتوا استفاده کنید. اما همه استراتژی ها در بهبود شرایط برای بازاریابی محتوا موثر نیستند ، آنها فقط مجموعه ای از استراتژی ها هستند که می توانند موثر باشند و به اهداف صحیح برسند. استفاده از گوگل آنالیتیک Google Analytics در بازاریابی محتوا به ما امکان می دهد از وضعیت استراتژی محتوایی که استفاده می کنیم ، مطلع شویم. اما چگونه؟

گوگل آنالیتیک در انالیز بازدید سایت

گوگل آنالیتیک در بازاریابی محتوا: برای پاسخ به این سوال ، باید خاطر نشان کنم که گوگل آنالیتیک Google Analytics نشان می دهد که از کدام صفحات سایت بیشتر بازدید شده است ، دقیقاً جایی که کاربران به آن صفحات وارد شده اند و چند دقیقه را در هر یک از این صفحات صرف کرده اند.

گوگل آنالیتیک در بازاریابی محتوا: آیا گوگل آنالیتیک Google Analytics به عنوان بهترین ابزار بازاریابی محتوا می تواند به ما نشان دهد که سایت چقدر در دستیابی به اهداف خود موفق بوده است؟ هر سایت می تواند هدف خاصی داشته باشد. این هدف را می توان به گوگل آنالیتیک Google Analytics وارد کرد و هر از چندگاهی میزان موفقیت برای دستیابی به آن را وارد کرد. بخش اهداف برای تعیین و بررسی اهداف با گوگل آنالیتیک Google Analytics تلفیق شده است.

گوگل وب مستر
گوگل وب مستر

گوگل آنالیتیک Google Analytics در انتخاب تیتر محتوا

گوگل آنالیتیک در بازاریابی محتوا: ما می توانیم اطمینان حاصل کنیم که کاربران ما زمان زیادی را در صفحه با درصد دقت بیشتری در استراتژی محتوای ما صرف می کنند. این نشان می دهد که محتوای صفحه مورد نظر توجه اکثر کاربران را به خود جلب کرده و آنها را وادار به دنبال کردن مطالب تا انتها کرده است.

گوگل آنالیتیک در بازاریابی محتوا: به راحتی می توان این اطلاعات را از گوگل آنالیتیک Google Analytics استخراج کرد و فهمید که آیا استراتژی محتوای صفحات سایت به خوبی کار کرده است یا خیر. البته اگر همه چیز خوب پیش برود ، می توانید از همان استراتژی محتوا استفاده کنید و به موفقیت بیشتر امیدوار باشید.

گوگل آنالیتیک Google Analytics برای کاربران سایت

گوگل آنالیتیک در بازاریابی محتوا: برای بهبود وضعیت بازاریابی محتوا ، باید توجه زیادی به کاربران تلفن همراه داشته و به آنها اهمیت زیادی داد. استفاده از گوگل آنالیتیک Google Analytics برای بازاریابی محتوا می تواند نحوه واکنش کاربران تلفن همراه به محتوا را به ما نشان دهد. البته ابزارهای مختلفی برای نظارت بر واکنش کاربران تلفن همراه وجود دارد ، اما بهترین ابزار بازاریابی محتوا برای این مورد گوگل آنالیتیک Google Analytics است. با دسترسی به بخش موبایل این ابزار ، می توانید میزان مشاهده و میزان خروج کاربران تلفن همراه را با کاربران دسک تاپ مقایسه کنید. اگر نرخ گزاف گویی یا نرخ گزاف گویی و همچنین میزان خروج کاربران موبایل از کاربران دسک تاپ بسیار بیشتر باشد ، می توان نتیجه گرفت که نمایش سایت در تلفن های همراه وضعیت مطلوبی ندارد و برای بهبود اثربخشی محتوا باید به طور جدی بهبود یابد.

بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا به واسط گوگل آنالیتیک Google Analytics

گوگل آنالیتیک در بازاریابی محتوا: اما استفاده از گوگل آنالیتیک Google Analytics برای بازاریابی محتوا نیز می تواند خلاف این را نشان دهد. این بدان معناست که اگر به داده های گوگل آنالیتیک Google Analytics نگاهی بیندازید ، متوجه خواهید شد که بیشتر صفحات سایت یا حداقل صفحات مورد انتظار ورودی خوبی از Google دریافت نکرده اند و یا کاربر همچنان در این موارد باقی مانده است. صفحات برای مدت کوتاهی ، ممکن است با استفاده از این استراتژی محتوا زیر سوال برود ، یا سعی شود آن را جایگزین کند ، یا حداقل تغییرات اساسی در آن ایجاد کند.


گوگل آنالیتیک در بازاریابی محتوا: گوگل اهمیت زیادی برای کاربران تلفن های همراه و تبلت ها قائل است و البته باید هم باشد. پیش نمایش سایت شما نشان می دهد که بیش از 50٪ از کاربران وب سایت شما از طریق تلفن همراه به وب سایت شما دسترسی پیدا کرده اند. تصویر زیر برای یک سایت خاص نشان می دهد که 71.8٪ از کاربران آن سایت از طریق تلفن همراه ، 5.6٪ از طریق رایانه لوحی و تنها 22.6٪ از طریق رایانه یا رایانه قابل حمل به سایت وارد شده اند. این بدان معناست که برای این سایت ، کاربران تلفن همراه بیش از 3 برابر بیشتر از کاربران دسک تاپ بودند.