سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

رپورتاژ

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم: تبلیغات رپورتاژ ، تبلیغات محلی است که فقط برای تحقق هدف خاصی انجام می شود ، یعنی مجبور کردن مخاطب به اقدام مطلوب.

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم: یک رپورتاژ تبلیغات موثر توجه خواننده را به خود جلب می کند ، آنها را به یک نتیجه منطقی می رساند ، آنچه را که نویسنده می خواهد با زبان خاص به مخاطب می گوید و آنها را به مرحله بعدی می برد. این روشی برای فراخواندن است.

تبلیغات
تبلیغات

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم: رپورتاژ تبلیغاتی در درجه اول راوی داستان است و هیچ ارتباطی با قالب یا رسانه ای که در آن قرار گرفته است ندارد. به همین دلیل اشتراکات زیادی بین مولفه های اساسی یک پست وبلاگ و یک رپورتاژ تبلیغاتی وجود دارد. با این حال ، برخی از موارد وجود دارد که باید به آنها پرداخته شود.

محتوای سایت در رپورتاژ آگهی

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم: تبلیغ شما در یک مجله یا یک وب سایت نمایش داده می شود. بنابراین شما باید این وب سایت را بخوانید و کنترل کاملی بر محتوای آن داشته باشید. طراحی بخشهای مختلف آن مانند قالب بندی ، تکنیک های چاپ و انتخاب ستون را بررسی کنید.

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم: به بخش های سرمقاله و سرمقاله ، که شامل عنوان مقاله ، عکس ها و زیرعنوان های مقاله و همچنین سطری است که نویسنده را ذکر می کند ، توجه کنید.

بازاریابی اینترنتی
بازاریابی اینترنتی

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم: مهمتر از همه ، شما باید درک درستی از مخاطبان آن پست یا وب سایت داشته باشید. توجه داشته باشید که باید برای این کار وقت بگذارید. این دانش در مدت زمان کوتاه به دست نمی آید.

تبلیغات در رپورتاژ

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم: با قوانین و سازوکارهای تبلیغاتی برای هر پست آشنا شوید. برای تبلیغ کنندگان به مکان وب سایت نگاهی بیندازید و در صورت تردید حتما از صاحبان وب سایت سوال کنید. آنچه شما به مردم ارائه می کنید به هیچ وجه یک کمدی تاریک یا یک فیلم با پایان دردناک نیست. این تلاشی برای پیروزی در جشنواره های سینمایی مانند ساندنس و کن نیست.

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم: اگر کار خود را به خوبی انجام داده باشید ، خواننده شما به دنبال تماس با شما خواهد بود. او محصول یا خدمات شما را از تجارت شما خریداری خواهد کرد. بنابراین لازم است که روش های ارتباطی به روشنی مشخص شود.

اهمیت رپورتاژ آگهی

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم: شما باید به روشی منحصر به فرد و بدون ابهام عمل کنید. آنقدر واضح که مخاطب برای درک مراحل لازم نیست به آن فکر کند.

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم: یک رپورتاژ تبلیغاتی خوب باید مربوط به خواننده ، بیننده یا شنونده باشد. مردم باید بتوانند خود را در تبلیغ تصور کنند. هدف نهایی یک رپورتاژ تبلیغاتی خوب این است که حتی اگر برچسب جایگذاری آگهی ، نام تجاری یا دعوت به عمل را حذف کنید ، محتوای شما در آن پست خاص ادغام می شود تا بیننده تمرکز کند. نام تجاری خود را هنگام دیدن این پست به خاطر بسپارید.

رپورتاژ آگهی

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم: یک چالش بزرگ در مورد رپورتاژ های تبلیغاتی که به طور کلی همه از آن آگاه هستیم اما ترجیح می دهیم در مورد آن سکوت کنیم این است که چگونه می توان آنها را در محتوای یک نشریه یا وب سایت قرار داد. اگرچه این نوع تبلیغات گاهی می تواند به نفع تبلیغ دهندگان باشد ، اما پیروی از اصول اخلاق حرفه ای در رپورتاژ دادن تبلیغات بسیار مهم است. شما باید این کار را انجام دهید تا خواننده فکر نکند ، “این فقط یک تبلیغ است.

نوع رپورتاژ آگهی

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم: مانند یک گزارشگر به پوشش تبلیغاتی خود نگاه کنید. اطلاعات و حقایق را جمع آوری کنید و نقل قول هایی را که می خواهید بگویید جمع آوری کنید. شخصیت مورد نظر خود را معرفی کنید ، زندگی او را توصیف کنید و مخاطب را درگیر خود کنید.

بازاریابی در تولید محتوا
بازاریابی در تولید محتوا

کاربران شما در رپورتاژ آگهی

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم: چرا خواننده مورد علاقه شما ناراحت است؟ چه چیزی می تواند او را به این اندازه جذب کند که شب بیدار بماند؟ خواسته های او چیست؟ می خواهید چه احساسات و عواطفی را در خواننده ایجاد کنید؟ هنگام رپورتاژ دادن از تبلیغات ، سعی کنید این را در ذهن داشته باشید.

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم: گاهی اوقات این دلیل اصلی مشکلات سیستم حاکم بر شرکتی است که می خواهد درآمد شما را هدر دهد یا آن را از کنترل شما خارج کند. گاهی اوقات این عامل می تواند یک مارک معروف و تأثیرگذار باشد که در مورد محصولاتشان به شما دروغ می گوید و گاهی دشمن شما همسایه عجیبی است که راحتی آخر هفته شما را از شما می گیرد. خوانندگان را با دشمن یا عامل خصمانه ای که تمایل به نفرت دارند ، صف ببندید. به این ترتیب خوانندگان شما فقط به شما گوش خواهند داد.

بک لینک
بک لینک

ارائه محتوا از محصولات در رپورتاژ

چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم: هنگامی که خواننده یا مخاطب شما به اندازه کافی از رپورتاژ تبلیغات ناراحت شد ، بدون تأخیر راه حلی را ارائه دهید که محصول یا خدمات شماست. به مخاطبان خود نشان دهید که چگونه برنامه مشاوره شما می تواند به آنها یاد دهد چگونه برای بیشترین فایده ای که لیاقت دارند مذاکره کنند. به این ترتیب مخاطب یا خواننده می توانند راه حل را بدون عوامل ناخوشایند و به دلخواه پیدا کنند. این زمانی است که شما باید مزایای فوق العاده محصول یا خدمات خود را که در حل مشکلات مخاطب شما مثر است ، فهرست کنید. البته نباید این کار را به گونه ای انجام دهید که فرد احساس کند دارید او را مجبور به خوردن محصول خود می کنید. شما باید به اندازه کافی ماهرانه عمل کنید.