سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

سئو

چک لیست های سئو: گوگل گفته است که کیفیت محتوا یکی از سه فاکتور مهم در رتبه بندی یک سایت است ، اما چه چیزی باعث جذابیت محتوا از دیدگاه سئو می شود؟ در این مقاله نکاتی را ارائه داده ایم که منجر به تولید محتوای سئو می شود.
چک لیست های سئو: درست مانند چرخها بدون موتور کار نمی کنند ، محتوا بدون SEO نیز در بازاریابی دیجیتال کار نمی کند. و دقیقاً مانند موتور بدون چرخ ، این یک ماشین پر زرق و برق است که جایی در هیچ جایی ندارد.

سئو نوشته در وردپرس
سئو نوشته در وردپرس

اهمیت سئو در محتوا

چک لیست های سئو: محتوا برای برجسته شدن در میان مقالاتی که هر روز در اینترنت قرار می گیرد ، به SEO احتیاج دارد و Google به این نکته اشاره کرده است که یکی از سه فاکتور مهم در رتبه بندی موتور جستجو در سایت ، “محتوا” است.

چک لیست های سئو: اما به چه معنا است؟ البته محتوایی که گوگل درباره آن صحبت می کند فقط هر نوع محتوایی نیست. متأسفانه ، موتورهای جستجو لیست مشخصی برای تعیین کیفیت محتوا ندارند و احتمالاً هرگز نخواهند داشت. Google به معنای محتوایی است که در صفحه نتایج جستجوی Google نشان داده می شود و از Google Analytics و صفحات گسترده گسترده ای که به نظر می رسد از کیفیت خوبی برای نمایش شما استفاده می کنند استفاده می کند (اما چه کسی سعی می کنید با این تولید محتوا گول بزنید ، بنابراین بهتر است این راهنمای کامل تولید محتوای SEO برای موتورهای جستجو را بخوانید.

سئو
سئو

استراتژی محتوای سئو شده

استراتژی محتوای خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید.
چک لیست های سئو: بسیاری از بازاریابان در پایان تولید خود محتوای خود را به عنوان ابزاری تبلیغاتی بهینه می کنند. از آنجا که آنها در تلاشند نشان دهند که محتوای جدیدی که ایجاد کرده اند بی سابقه است ، از چند کلمه کلیدی و پیوند برای تولید محتوای SEO استفاده می کنند.

سئو مخفف چیست
سئو مخفف چیست

کلمات کلیدی در سئو محتوا

چک لیست های سئو: اما یک استراتژی محتوا باید از کلمات کلیدی هدفمند و کاربرپسند استفاده کند. وقتی دانستید که کاربران شما به دنبال چه نوع محتوایی هستند و در اینترنت به دنبال چه چیزی هستند ، می توانید یک استراتژی بازاریابی را طراحی کنید که به سوالات خاص کاربران پاسخ دهد و مخاطبان هرچه بیشتر را به خود جلب کند.

بازاریابی اینترنتی
بازاریابی اینترنتی

چک لیست های سئو: وقتی SEO محتوای خوبی دارید ، تجربه کاربری شما نیز خوب است. وقتی کاربران با محتوای شما ارتباط برقرار می کنند ، وقت بیشتری را صرف محتوای شما می کنند ، با آن تعامل می کنند و آن را به اشتراک می گذارند. سعی کنید از ساختار کلی گرفته تا جزئیات ، مطالب خود را به خوبی طراحی کنید.
هنگام طراحی محتوای خود ، این نکته را برای مخاطبان خود نیز در نظر داشته باشید: شما برای افراد می نویسید و موتورهای جستجو می توانند این موضوع را درک کنند.

نکات سئو محتوا


چک لیست های سئو: مطالب برای مخاطبان نوشته شده است ، نه برای رقبا. حتماً متنی را بنویسید که نه خیلی ساده باشد و نه خیلی پر از اصطلاحات تخصصی.
چک لیست های سئو: محتوایی که می تواند به اشتراک گذاشته شود. یک قدم به عقب برگردید و از خود بپرسید ، اگر می توانید محتوای خود را به اشتراک بگذارید ، چگونه می توانید آن را به اشتراک بگذارید؟ (به عنوان مثال ، آیا دکمه اشتراک شبکه های اجتماعی به راحتی قابل دسترسی است.
چک لیست های سئو: این مطالب است که می تواند به سرعت بررسی شود. از پاراگراف ها ، پاورقی های کوتاه ، متن پررنگ ، علائم نگارشی مناسب ، لیست های شماره گذاری شده و نقل قول ها و محتوایی که خواندن و هضم آن آسان است استفاده کنید.
چک لیست های سئو: محتوایی که دارای عناوین و نام های قوی است. در مطالب خود از عناوین فریبنده و عملی استفاده کنید که از کلمات کلیدی به روشی طبیعی و استراتژیک استفاده می کنند.