سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

پشتیبانی سایت چیست؟ پشتیبانی سایت از دو قسمت پشتیبانی فنی و پشتیبانی محتوا تشکیل شده است. اقدامات انجام شده برای حفاظت و نگهداری سایت شامل پشتیبانی سایت نیز می باشد. وظایف تیم پشتیبانی وب سایت برای هر نوع سایت متفاوت و مورد نیاز است. پشتیبانی یک معامله یا فرآیند کوتاه مدت نیست ، اما یکبار انجام نمی شود. این به تلاش مداوم نیاز دارد.

سفارش پشتیبانی سایت

به منظور سفارش پشتیبانی سایت بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

در برخی از سایت ها که اهمیت زیادی برای رتبه بندی و افزایش بازدید کننده دارند ، پشتیبانی وب سایت می تواند چندین سال طول بکشد و به طور مداوم تمدید شود. در این حالت ، سایت با خطا یا مشکلی روبرو نخواهد شد و از این رو هر روز می توانید تعداد زیادی بازدید کننده مشاهده کنید. خوب است بدانید که امروزه پشتیبانی سایت بسیار مهمتر از طراحی سایت است. طراحی و ساخت وب سایت تنها یک قدم به سمت توسعه تجارت است. پشتیبانی سایت باید براساس استانداردها و الگوریتم های Google باشد. یکی از وظایف اصلی تیم پشتیبانی وب سایت است.


هزینه پشتیبانی سایت

به منظور مشاهده هزینه پشتیبانی سایت بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

پس از دریافت سفارش از کاربر ، خدمات و وظایف تیم پشتیبانی وب سایت آغاز می شود. به زبان ساده ، به مجموعه خدماتی که شرکت ها به کاربران ارائه می دهند وظایف تیم پشتیبانی وب سایت گفته می شود. وظایف تیم پشتیبانی وب سایت تعهدات سرپرستان سایت بسیاری از شرکت ها خدمات پشتیبانی فنی برای کالاهایی که قبلاً فروخته اند ارائه می دهند که این خدمات رایگان یا پولی هستند. پشتیبانی معمولاً از طریق ایمیل ، بلیط و رسانه های اجتماعی از طریق نرم افزار یا وب سایت ارائه می شود. امروزه بسیاری از شرکت ها از “پشتیبانی فنی” برای حل مشکلات احتمالی سازمان خود استفاده می کنند. و اینترنت منبع خوبی برای پشتیبانی از این موارد است. در حال حاضر ، خدمات و وظایف تیم پشتیبانی وب سایت به صورت رایگان در اینترنت در دسترس است و این خدمات نیز به صورت رایگان و با پرداخت هزینه ارائه می شوند. پشتیبانی سایت بر اساس مقدار ویژگی ها و شرایط آنها است. البته سایتهایی که بازدیدکننده بیشتری دارند نیاز مبرم به کمک دارند. البته ، این بدان معنا نیست که سایر وب سایت های سطح بالا نیازی به پشتیبانی ندارند. در پشتیبانی سایت ، صفحات قابل مشاهده برای بازدیدکنندگان باید دائماً به روز شوند. در واقع ، برای تأیید صحت سایت ، نیاز به پشتیبان گیری است. با پشتیبان گیری می توان تمام خطاها و مشکلاتی را که در سایت ایجاد شده اصلاح کرد.


وظایف مدیر سایت شامل مجموعه ای از خدمات از قبیل: کار روزانه سایت ، کار فنی سایت ، به روزرسانی ، عیب یابی ، محافظت از سایت در برابر ویروس ها و هکرها ، ایجاد تغییرات و اصلاحات در سایت و … می باشد. وقتی وب سایتی راه اندازی می شود طراحی وب سایت به این معنی نیست که همه چیز تمام شده است و شما می توانید با بارگذاری محتوا در آن انتظار بهره وری و کارایی را داشته باشید. اما سایت ها نیاز به پشتیبانی دارند. با گذشت زمان ، سایت ممکن است با معرفی پلاگین های جدید تعدادی از مشکلات را داشته باشد یا نیاز به پیکربندی مجدد داشته باشد. بنابراین باید بتوان سایت را با توجه به عوامل جدیدی که وارد بازار می شوند ، مدیریت کرد. اگر سایت پشتیبانی نشود ، پس از مدتی دچار لینک های خراب ، افزونه های منسوخ شده ، سیستم مدیریت محتوای غیراستاندارد می شود ، بنابراین سایت باید دائماً بررسی و مطابق با استانداردهای جهانی موجود بهینه شود. وب سایت ها رسانه های تعاملی هستند که هدف آنها این است که کاربران بتوانند به سرعت به اطلاعات موجود در وب دسترسی پیدا کنند یا با آنها تعامل داشته باشند ، اصلی ترین مورد این است که این ارتباط از هرجای دیگر با یک اتصال برقرار می شود. اینترنت امکان پذیر است. هیچ سایتی وجود ندارد که مشکلی نداشته باشد. روند به روزرسانی و عیب یابی سایت نیز باید به روز باشد ، تا از رقابت تجاری خود عقب نمانید.