سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

بنر یک طرح هنری گرافیکی ، شامل تصاویر و متنی که می توان روی پارچه یا بنر کاغذی چاپ کرد ، یا به عنوان قالب فایل عکس برای استفاده در شبکه های اجتماعی و صفحات وب است. امروزه به طور عمده از بنرها برای تبلیغات استفاده می شود.علاوه بر تبلیغات ، از بنرها می توان در زمینه اطلاعات عمومی نیز استفاده کرد ، البته با در نظر گرفتن زوایای طرح به صورت عمودی یا افقی ، که به زیبایی بصری و تأثیرگذاری پیام شما می افزاید. اگرچه راه حل های زیادی برای تبلیغات وجود دارد ، اما این بنر مزایای بسیاری نیز برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی و محیط دارد. تجربه اخیر نشان داده است که استفاده هوشمندانه از بنر ، به ویژه در مارک تجاری و فروش ، تأثیر بسزایی دارد. تبلیغات آنلاین مبتنی بر مکان از تبلیغات بنری که موقعیت مکانی را در نظر نمی گیرند ، به مراتب مثرتر است ، بنابراین با قرار دادن تبلیغات خود در سال گذشته ، بنرهای اینترنتی به طرز چشمگیری بهبود یافته اند. در سایتها با توجه به نیاز کاربر مورد نظر. و شبکه های اجتماعی را در جایی قرار دهید که کاربران آنها مستقر هستند.

هزینه طراحی بنر سایت

قیمت هر طراحی بنر1 بنر3 بنر7 بنر14 بنر17 بنر25 بنر
بنر ثابت15000 تومان10000 تومان6000 تومان5000 تومان4000 تومان3000 تومان
بنر متحرک17000 تومان13000 تومان10000 تومان6000 تومان5000 تومان4000 تومان

هزینه طراحی بنر اینستاگرام

نوع بنر1 بنر3 عدد7 بنر12 بنر20 بنر30 بنر
بنر ثابت ایستاگرام7000 تومان8000 تومان7000 تومان6000 تومان4000 تومان3000 تومان
بنر متحرک ایستاگرام15000 تومان13000 تومان12000 تومان11000 تومان10000 تومان8000 تومان

سفارش طراحی بنر

به منظور سفارش طراحی بنر بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

یکی از اصول اساسی طراحی آرم خاص بودن آن است. به طوری که می توان لوگو را در بین برندهای دیگر در همین رده متفاوت دید. بنابراین ، اولین و مهمترین مزیت طراحی آرم مالک حرفه ای این است که باعث تمایز ارزشمند شما از سایر رقبا می شود. دومین مزیت یک لوگوی اختصاصی این است که احساس اعتماد را برای مخاطب ایجاد می کند. اگر آرم شما یک کپی یا ایده از آرم های دیگر است ،هرچه این لوگو به صورت حرفه ای تر طراحی شود ، رابطه مستقیمی با برند شما ، دیده شدن و جلب توجه خواهد داشت. به ویژه آرم های مارک های مشابه ، این آرم منفی ترین اعلامیه شما خواهد بود. در نتیجه ، لوگوی اختصاصی حس اعتماد و منحصر به فرد بودن برند شما را به دیگران القا می کند و به شما هویت متمایزی می بخشد.

آثار هنری را می توان در قالب های سنتی و دیجیتالی گنجانید ، از جمله استفاده از هنرهای تجسمی ، تایپوگرافی و تکنیک های طرح بندی برای انتشارات و بازاریابی. به عنوان مثال ، یک مقاله روزنامه با خبرنگاران و عکاسان خبری آغاز می شود ، پس از آن طراح گرافیک شروع به سازماندهی صفحه با طراحی مناسب و تعیین عناصر گرافیکی مورد نیاز می کند. در یک مجله یا مقاله تبلیغاتی ، یک طراح گرافیک یا مدیر هنری اغلب به عکاسان یا تصویرگران ماموریت می دهد تا قطعات اصلی را ایجاد کنند تا در طرح و طرح گنجانده شوند. یا طراح می تواند از تصاویر یا عکس های موجود استفاده کند.

طراحان گرافیک با استفاده از نرم افزارهای رایانه ای و یا دستی مفاهیم بصری را ایجاد می کنند. با این کار ، آنها سعی می کنند ایده های الهام بخش خود را پیاده کنند و از آنها برای آگاهی و ارتباط با مصرف کنندگان و زیبایی بخشیدن به دنیای اطراف خود استفاده کنند. آنها هویت بصری شرکت های بزرگ و کوچک را طراحی و توسعه می دهند. خلق دنیای زیبا یکی از رسالت های یک طراح گرافیک است. یک پروژه طراحی گرافیک می تواند شامل یک ظاهر طراحی شده و ارائه متن و تصاویر موجود یا تصاویر طراحی شده توسط یک طراح گرافیک باشد.