سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

محتوای تولید شده ممکن است ترجمه ، تلفیقی یا ترکیبی از تدوین و ترجمه یا بازنویسی باشد و تمام متن های نوشته شده برای سایت برای سئو بررسی و ویرایش می شوند.


نکات سئو محتوا

در عنوان متن کلمه کلید شما درج می گردد.

در تیترهای داخلی کلمه کلیدی شما درج می گردد.
هر محتوا حداقل دارای یک تصویر است.
ویرگول ، نقطه ، پیچ ، شماره و پرانتز مشاهده می شود.
از کلمات کلیدی شما در پاراگراف ها استفاده شده است.
استفاده از کلمات کلیدی بیشتر در دو خط اول محتوا لحاظ می گردد.

هزینه تولید محتوا

خدمات برای محتوای 300 کلمهتعداد محتواهزینه هر کلمههزینه هر محتوا
هزینه محتوا متنی بازنویسی شده1- 920 تومان6000 تومان
هزینه محتوا متنی بازنویسی شده10- 10018 تومان5500 تومان
هزینه محتوا متنی باز نویسی شدهبیش از 10017 تومان5100 تومان
خدمات برای محتوای 300 کلمهتعداد محتواهزینه هر کلمههزینه در محتوا
هزینه محتوا متنی ترجمه شده1- 927 تومان8000 تومان
هزینه محتوا متنی ترجمه شده10- 10025 تومان7500 تومان
هزینه محتوا متنی ترجمه شدهبیش از 10024 تومان7200 تومان
خدمات برای محتوای 300 کلمهتعداد محتواهزینه هر کلمههزینه در محتوا
هزینه محتوا متنی تالیفی1- 920 تومان10000 تومان
هزینه محتوا متنی تالیفی10- 10031 تومان9300 تومان
هزینه محتوا متنی تالیفیبیش از 10030 تومان9000 تومان

مشاهده پکیج های تولید محتوا

به منظور مشاهده پکیج های تولید محتوا بر روی لینک زیر کلیک نمایید و نیز می توانید خرید پکیج تولید محتوا را به انجام رسانید.

سفارش تولید محتوا

به منظور سفارش تولید محتوا به تعداد خاص و مکاتبه با ما برروی لینک زیر کلیک نمایید.

تعریف تولید محتوا


تولید محتوا ، محتوای آموزنده یا سرگرم کننده که ابزاری برای افزایش دید عمومی ، دسترسی و تعامل با یک مارک ، محصول یا خدمات است که می تواند از طریق گرافیک ، متن ، فیلم ، صدا و رسانه های اجتماعی ارائه شود.
اولین کاری که باید هنگام تولید محتوا انجام شود شناسایی اهداف محتوا است. این محتوا می تواند چندین کاربرد داشته باشد ، مانند سرگرمی ، آموزنده یا آموزشی ، از جمله موارد دیگر. اکنون ، معنای آن هرچه باشد ، محتوای شما نیز باید به راحتی توسط مردم قابل هضم و در قالب مناسب و مطابق با کانالی باشد که در آن استفاده شده است.

محتوا علاوه بر جذب مخاطب ، باید هدف از تجارت را نیز تعریف کنید. محتوا برای بازدید از وب سایت یا شناسایی مارک محصول تولید می شود. همه اینها هنگام تولید محتوا به رویکردهای مختلفی نیاز دارند.

تولید محتوای سئو شده

سئو محتوا یکی از اولین و اساسی ترین مباحث سئو است که هر مدیر وب سایت باید اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشد. SEO محتوا به معنای انتخاب عنوان مناسب و نوشتن مطلوب محتوای سایت است ، به طوری که می تواند بالاترین رتبه را در موتورهای جستجو بدست آورد. بازاریابی محتوا ، تکنیک تولید محتوای ارزشمند و محبوب و به اشتراک گذاری آن در اینترنت است و هدف آن هدایت حداکثر بازدید کاربر به سایت است. این کار را می توان با ابزارهای مختلفی که اینترنت در اختیار ما قرار داده است ، انجام داد. تولید محتوا نیز بسیار به SEO مرتبط است ، بنابراین بسیاری از افراد و کارشناسان سئو را معادل تولید محتوا می دانند. با هر محتوا که تولید و به بازار عرضه می کنید ، باید فکر کنید که با خواندن آن محتوا چگونه به نفع شما خواهد بود. شما باید اطمینان حاصل کنید که ارزشی که می دهید بیشتر از زمانی است که شخص برای محتوا صرف می کند.

محتوا و جستجو به طور جدایی ناپذیری به هم پیوند می خورند ، بنابراین اگر تمام تکنیک های جستجوگرها را دنبال کنید ، اما سایت شما محتوای مربوطه ندارد ، شانس زیادی برای حضور در صفحات جستجوی Google نخواهید داشت. Google فقط به سایتهایی اهمیت می دهد که دارای محتوای ارزشمندی هستند.
شما باید ارزش محصولات یا خدمات خود را از طریق محتوا ارائه دهید تا حداکثر تأثیر را بر مخاطبان خود بگذارید. این بدان معنی است که شما ابتدا باید نیازهای مخاطب خود و همچنین خواسته های او را شناسایی کرده و محتوایی تولید کنید که بتواند با حل این مشکلات اطلاعات مخاطبان خود را ارائه دهد و مهارت های جدید را سریع یا از آنها پیدا کنید. خدمات.

اهداف ما از تولید محتوا


برای تأثیرگذاری محتوا ، باید اهداف بازاریابی و بازاریابی خود را درک کنید. سپس می توانید به جای اینکه فقط به مخاطب خود چیزی بدهید که بتواند وقت خود را صرف کند ، می توانید محتوایی ایجاد کنید که در خدمت آن اهداف باشد. بازاریابی محتوا و تولید محتوا به چندین روش انجام می شود. بسته به سلیقه شخصی و دانش شما از کاربر ، از هر روشی که استفاده می کنید ، خروجی آن باید سه ویژگی داشته باشد. جذابیت ، سرگرمی و سودمندی سه ویژگی اصلی و مهم هر محتوا است. اگر محتوای سایت با عنوان آن ارتباطی نداشته باشد یا مرتبط باشد بسیار کم عمق و غیرضروری است ، موتورهای جستجو آن را رتبه بندی نمی کنند. یکی از تفاوت های اصلی مارک های مختلف در بازاریابی محتوا است.
تولید محتوا چیست؟ این یک روند برنامه ریزی شده برای نوشتن و ویرایش محتوای وب است ، که معمولاً برای اهداف بازاریابی دیجیتال است. نکته مهمی که باید در تولید محتوا مورد توجه قرار گیرد ، ایجاد آگاهی از برند ، تحریک و فروش آن است. توجه داشته باشید که نوع محتوایی که تولید می کنید باید یکی از اهداف بالا را برآورده کند.