
هزینه تولید محتوا متنی: امروزه تولید محتوا به یکی از مهمترین دانش ها تبدیل شده است ، اگر آن را به خوبی درک کنید ، می توانید در زمینه های مختلف موفق باشید و بدون آن مطمئناً کمبودی را احساس خواهید کرد که با هیچ چیز تکمیل نمی شود. ‘دیگر. به دلیل اهمیت این مبحث ، امروز می خواهیم بحث کنیم که تولید محتوا چیست و چرا باید بتوانیم محتوای جذاب تولید کنیم. ما همچنین در مورد اهمیت تولید محتوا برای سئو و بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو مانند گوگل بحث خواهیم کرد. ممکن است مورد توجه شما واقع شود ، اما باید بگویم که حتی شما محتوا را طراحی می کنید. همه انسانها روزانه محتوا تولید می کنند ، اما شاید جنسیت آن محتوا کمی متفاوت باشد.
مشاهده پکیج های تولید محتوا
هزینه تولید محتوا متنی: به منظور مشاهده پکیج های تولید محتوا بر روی لینک زیر کلیک نمایید و نیز می توانید خرید پکیج تولید محتوا را به انجام رسانید
سفارش تولید محتوا
به منظور سفارش تولید محتوا به تعداد خاص و مکاتبه با ما برروی لینک زیر کلیک نمایید.
هزینه تولید محتوا متنی
خدمات برای محتوای 300 کلمه | تعداد محتوا | هزینه هر کلمه | هزینه هر محتوا |
هزینه محتوا متنی بازنویسی شده | 1- 9 | 20 تومان | 6000 تومان |
هزینه محتوا متنی بازنویسی شده | 10- 100 | 18 تومان | 5500 تومان |
هزینه محتوا متنی باز نویسی شده | بیش از 100 | 17 تومان | 5100 تومان |
خدمات برای محتوای 300 کلمه | تعداد محتوا | هزینه هر کلمه | هزینه در محتوا |
هزینه محتوا متنی ترجمه شده | 1- 9 | 27 تومان | 8000 تومان |
هزینه محتوا متنی ترجمه شده | 10- 100 | 25 تومان | 7500 تومان |
هزینه محتوا متنی ترجمه شده | بیش از 100 | 24 تومان | 7200 تومان |
خدمات برای محتوای 300 کلمه | تعداد محتوا | هزینه هر کلمه | هزینه در محتوا |
هزینه محتوا متنی تالیفی | 1- 9 | 20 تومان | 10000 تومان |
هزینه محتوا متنی تالیفی | 10- 100 | 31 تومان | 9300 تومان |
هزینه محتوا متنی تالیفی | بیش از 100 | 30 تومان | 9000 تومان |

انواع تولید محتوا
محتوای متنی: یکی از پرکاربردترین و بهترین نوع مطالب ، محتوای متنی است. زیرا با ارسال محتوای متنی ، مخاطب می تواند اعتماد به نفس پیدا کند و با خواندن یک متن کوتاه می تواند اطلاعات مورد نظر خود را بدست آورد. محتوای متنی که ارسال می کنید باید برای عموم باشد ، نه ربات های گوگل ، و البته سئوی محتوای آن باید در آنجا مشاهده شود.
محتوای ویدیویی: با افزایش کاربران شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر ، تلگرام ، اینستاگرام ، پینترست و … شرکت ها اطلاعاتی را به صورت عکس در این شبکه های اجتماعی در اختیار مخاطبان خود قرار می دهند. در حالی که محتوای متنی بهتر از محتوای تصویری است ، تصویر بیشتر از متن در ذهن مخاطب ماندگار می شود. بنابراین ، اکثر شرکت ها تصمیم گرفته اند اطلاعات لازم را در قالب عکس در شبکه های اجتماعی برای مخاطبان خود ارسال کنند.
محتوای صوتی: ممکن است مخاطبان شما به دلیل مشغله زیاد وقت نداشته باشند مقاله را بخوانند ، به همین دلیل برخی از شرکت ها می خواهند اطلاعات خود را به صورت پادکست ارائه دهند. تأثیر پادکست بیشتر از محتوای متنی و تصویری است. وقتی مخاطب صدای ضبط شده شما را می شنود ، مطمئناً می تواند اعتماد بهتری به تجارت شما داشته باشد. این بدان معناست که با به اشتراک گذاشتن پادکست های بیشتر ، می توانید بین مخاطبان و خود اعتماد ایجاد کنید.
محتوای ویدیویی: نوع نهایی تولید محتوا ، محتوای ویدئویی است. با ارسال یک ویدیو به سایت یا رسانه های اجتماعی خود ، می توانید محصولات یا خدمات تجاری خود را به نمایش بگذارید یا اطلاعات مورد نیاز مخاطبان خود را ارائه دهید. محتوای ویدئویی خسته کننده نیست و مخاطبان را به تماشای آن سرگرم و تشویق می کند. و تأثیر آن نسبتاً بیشتر است.

هزینه تولید محتوا
پکیج تولید محتوا: امروز با هم در نظر بگیرید ، چند بار با دیگران صحبت کرده ایم؟ چه کلماتی را به دیگران منتقل کرده ایم ، چه فیلم یا عکسی را با دیگران به اشتراک گذاشته ایم ، چه مقدار محتوای صوتی برای دیگران تولید کرده ایم؟ می بینی؟ با یک فکر ساده ، فرد متوجه می شود که همه انسانها دائماً در حال تولید محتوا هستند ، گاهی اوقات این محتوا رنگ ویدئو یا تصویری را می گیرد که می توانیم در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی ببینیم ، گاهی متن این روزنامه است … اگر این مقاله را می خوانید ، باید بگویم که مطمئناً به دنبال ایجاد محتوای جدید دست اول ، کاملاً صحیح و اصولی هستید ، محتوایی که مردم را با اصول. روانشناسی و اینکه بتوانید شما را به هدف طراحی محتوای خود برسانیم. محتوایی که نیاز مخاطب را برآورده می کند و احساس خوبی را در او ایجاد می کند. بنابراین باید بگوییم که برای اینکه خودتان را با نوشتن محتوای حرفه ای آشنا کنید ، باید پایان این مقاله جالب را بخوبی بخوانید.
پکیج تولید محتوا: در این قسمت از مقاله ، ما می خواهیم انواع مختلفی از مطالب را به شما معرفی کنیم تا بتوانید تعریف محتوا را بهتر درک کنید. مطالب را می توان به 4 قسمت تقسیم کرد. این بدان معنی است که محتوایی که می خواهیم منتشر کنیم باید در قالب های زیر باشد. همچنین باید مخاطبان خود را هنگام انتخاب قالب مناسب محتوای تأیید کنید. ببینید آیا مخاطبان شما از خواندن مقالات بیشتر ، گوش دادن به پادکست ها یا تماشای چند دقیقه فیلم لذت می برند. این بررسی ها به شما کمک می کند محتوای مربوطه را به مخاطبان خود تحویل دهید.