سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

اینستلگرام


هزینه تولید محتوا در اینستاگرام: اگر به شبکه های اجتماعی علاقه دارید ، یکی از محبوب ترین شبکه ها احتمالاً اینستاگرام است. این شبکه اجتماعی در سال 2010 توسط مهندسین کامپیوتر کوین سیستروم و مایک کریگر تاسیس شد و امروزه یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که بسیاری از افراد روزانه اطلاعات شخصی خود را به اشتراک می گذارند یا خود را وقف تولید تجاری و محتوایی می کنند.

هزینه تولید محتوا در اینستاگرام: آنها در اینستاگرام پول می دهند. اگر می خواهید یکی از افرادی باشید که از اینستاگرام برای تجارت خود استفاده می کنند ، با ما همراه باشید تا نکات کلیدی در مورد انتشار محتوا را مرور کنیم.

اینستاگرام
اینستاگرام

اهمیت تولید محتوا در اینستاگرام


هزینه تولید محتوا در اینستاگرام: اینستاگرام با بیش از 250 میلیون کاربر فعال ، یکی از مهمترین شبکه های اجتماعی در جهان است و این سوال توجه بسیاری از کارآفرینان را به خود جلب کرده است زیرا هیچ مرکز تجاری یا مکان فیزیکی نمی تواند چنین مخاطبانی را ارائه دهد.

هزینه تولید محتوا در اینستاگرام: طبق آمار منتشر شده ، در اکتبر 2015 ، 40 میلیارد عکس در این شبکه اجتماعی ارسال شده است که بیشترین تعداد عکس منتشر شده در یک شبکه اجتماعی در تاریخ نوپای فضای مجازی است. این رقم حیرت انگیز به راحتی اهمیت تولید محتوا در اینستاگرام را نشان می دهد.

تولید محتوای اینستاگرام چیست؟


برای تولید محتوا در اینستاگرام از گرافیک متحرک استفاده کنید
هزینه تولید محتوا در اینستاگرام: یکی از جذاب ترین روش های نمایش مطالب در اینستاگرام استفاده از گرافیک متحرک است. گرافیک متحرک به دلیل جذابیت بصری ، به سرعت توجه مخاطبان را به خود جلب می کند. در این شبکه اجتماعی صفحات بسیار کمی وجود دارد که از این نوع روش جذب مخاطب استفاده می کند ، بنابراین اگر از این روش استفاده کنید ، احتمال موفقیت شما بسیار زیاد خواهد بود.

اینستاگرام
اینستاگرام

استوری در اینستاگرام

هزینه تولید محتوا در اینستاگرام
Story یکی از ویژگی های اینستاگرام است که در بین کاربران بسیار محبوب است. مزیت اصلی استفاده از استوری این است که مخاطبان (به ویژه آنهایی که بی تاب هستند و وقت زیادی را در آن شبکه اجتماعی نمی گذرانند) در نگاه اول از اینستاگرام متوجه داستان می شوند و دیگر نیازی به مرور ندارند صفحات مختلف برای چند. چند دقیقه برای رسیدن به صفحه خود دارید. هنگام استفاده از داستان ، توجه داشته باشید که اگر گزینه ذخیره دائمی داستان را فعال نکنید ، پس از 24 ساعت از صفحه شما حذف می شود.

هشتگ در اینستاگرام


هزینه تولید محتوا در اینستاگرام: هشتگ یکی از جذاب ترین ویژگی هایی است که می توانید هنگام تولید محتوا در اینستاگرام از آن استفاده کنید. هشتگ علامتی است که باعث می شود محتوای منتشر شده شما به راحتی برای کاربران دیگر قابل مشاهده باشد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که وضعیت صفحه خود را از Private به Public تغییر دهید و “#” را قبل از کلمات کلیدی در متن منتشر شده خود قرار دهید. کاربران در بخش جستجوی صفحه خود می توانند هشتگ ها را جستجو کنند و صفحه شما را به راحتی مشاهده کنند.

هزینه تولید محتوا در اینستاگرام: اگر می خواهید مارک تجاری موثری داشته باشید ، باید کلماتی مانند نام تجاری خود یا Tagline را در هشتگ ها قرار دهید. با این کار کاربران می توانند محتوای شما را از طریق هشتگ ها آسان پیدا کنند.