سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

نکات سئو

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل: اولین صفحه گوگل تمایل هر صاحب وب سایت برای پیوند دادن سایت خود با آن است ، بنابراین آنها همیشه سعی می کنند بهترین متخصصان سئو را برای دستیابی به این هدف جذب کنند. اما همانطور که می دانید ، فقط ده پیوند در هر صفحه نتایج Google نشان داده می شود و برای قرار گرفتن در صفحه اول Google باید اصول SEO را دنبال کنید ، خصوصاً اگر کلمه کلیدی انتخاب شده یکی از پربازدیدترین کلمات باشد و یک کلمه باشد.

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل: برای دریافت پیوند در صفحه اول Google ، سایت شما باید برای موتورهای جستجو بهینه شود. فقط در طی چند سال ، گوگل الگوریتم های مختلفی را ارائه داده است که با هر الگوریتم مطابقت دارد تا به شما کمک کند رتبه بندی سایت خود را به راحتی و به سرعت افزایش دهید و پس از مدتی در صفحه اول گوگل باشید. البته تأکید می کنیم که بستگی به نوع کلمه کلیدی شما دارد.

سئو
سئو

سئو و صفحه اول گوگل


هزینه آمدن به صفحه اول گوگل: حضور در صفحه اول گوگل یکی از بزرگترین و سخت ترین نگرانی های متخصصان سئو بوده است. حضور در صفحه اول گوگل تنها در صورتی امکان پذیر است که از تکنیک های سئو سایت به بهترین روش استفاده کنید.

هزینه سئو صفحه اول گوگل

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل: به خاطر داشته باشید برای خواندن این مطلب قرار نیست یک فیل پرواز کنید! بنابراین جای نگرانی نیست. برای یک بار هم که شده حوصله اش سر رفته و این مقاله را با دقت تا آخر بخوانید. مطمئن باشید ، بدون نیاز به متخصص سئو می توانید صفحات زیادی را به صفحه اصلی Google خود وارد کنید.

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل: حدود 75٪ از افراد هنگام جستجوی محتوا در Google ، صفحه را پیمایش نمی کنند. این نشان می دهد که نه تنها صفحه اول سایت Google بسیار مهم است ، بلکه سایت شما باید بتواند با استفاده از اصول SEO در 3 نتیجه برتر صفحه اول Google باشد.

سئو نیاز به برنامه نویسی دارد
سئو نیاز به برنامه نویسی دارد

اصول سئو و آمدن به صفحه اول


هزینه آمدن به صفحه اول گوگل: یکی از مهمترین متا تگ های SEO که تأثیر زیادی در قرارگیری سایت در صفحه اول گوگل دارد ، متا تگ عنوان است. یکی از اولین مکانهایی که توسط Google نیز تأیید می شود ، عنوان صفحه است. عنوان صفحه باید بین 30 تا 60 نویسه باشد و از کلمات کلیدی اصلی استفاده شود. بهتر است بین کلمات کلیدی حاوی نویسه های خاص مانند – یا | جابجا شوید بندازش دور.

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل: اگر این برچسب Meta را خالی بگذارید ، Google عبارت خاصی را بر اساس محتوای شما حدس زده و جایگزین آن می کند. همچنین سعی کنید از 60 نویسه بیشتر نشوید ، زیرا Google 512 پیکسل برای این فضا اختصاص داده است و بیشتر از این باعث می شود که آن به صورت یک خط نقطه ای ظاهر شود. البته بسته به آخرین به روزرسانی ها حداکثر تا 65 مورد قابل استفاده است.


هزینه آمدن به صفحه اول گوگل: برچسب توضیحات متا در صفحه سایت شما ظاهر نمی شود ، اما یکی از مهمترین فاکتورهای قرار دادن آن در صفحه اول Google است. این برچسب متا فقط در صفحه نتایج جستجوی Google نمایش داده می شود ، جایی که باید محتوای اصلی آن سایت را نشان دهید.

چگونه به صفحه اول گوگل بیاییم

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل: طول کاراکتر این متا تگ باید بین 70 تا 150 نویسه باشد و بیشتر از آن باعث می شود که آن به صورت یک خط نقطه ای ظاهر شود و تأثیر منفی می تواند بر روی رتبه بندی شما برای قرار گرفتن در صفحه اول Google داشته باشد. همچنین بهتر است از کلمه کلیدی اصلی دو بار استفاده کنید.

سئو
سئو

برچسب عنوان H1
هزینه آمدن به صفحه اول گوگل: این عنوان مقاله شماست و شما درست مانند عنوان این مقاله در بالای محتوای سایت هستید. این باید با متا تگ عنوان شما متفاوت باشد و نباید SEO باشد ، البته کلمه کلیدی باید در آنجا نوشته شود اما باید کاربر پسند باشد.

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل: نکته مهم این است که شما فقط باید یک بار در هر صفحه از برچسب H1 استفاده کنید و به ترتیب از h2 و h3 برای زیرنویس ها استفاده می شود. برچسب H1 به Google و کاربران سایت می گوید محتوای سایت شما چیست و اگر عنوان متا تگ را خالی بگذارید ، Google به طور خودکار آن را در نتایج جستجو نشان می دهد. در واقع ، یکی از اولین و مهمترین برچسب ها در محتوای سایت که می تواند تأثیر زیادی در نحوه نمایش سایت شما در صفحه اول گوگل داشته باشد ، برچسب H1 است.

کلمات کلیدی در متن
هزینه آمدن به صفحه اول گوگل: مهمترین نکته برای افزایش رتبه سایت و قرارگیری آن در صفحه اول گوگل ، استفاده صحیح از کلمات کلیدی در متن است. نحوه استفاده از کلمات کلیدی در محتوای سایت بسیار مهم است. استفاده بیش از حد توسط Google جریمه خواهد شد و استفاده کم از آن به دلیل قرار گرفتن در صفحه اول Google تأثیری در سایت شما نخواهد داشت.

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل: این محتوا باید حداقل 500 کاراکتر داشته باشد تا Google آن را یک مقاله در نظر بگیرد ، اما معمولاً توصیه می شود اگر می خواهید از Google نتیجه بهتری بگیرید ، تعداد نویسه های این محتوا بین 1200 تا 1600 باشد. علاوه بر این ، کلید واژه چگالی باید بین 1٪ تا 3٪ باشد و هرچه بیشتر روی پاراگرافهای اولیه تمرکز داشته باشند ، بهتر است.

سئو نیاز به برنامه نویسی دارد
سئو نیاز به برنامه نویسی دارد

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل: اگر پاسخ درستی به این سوال نداشته باشید که چگونه می توانید به صفحه اول گوگل بروید ، ترافیک طبیعی و تعداد کلیکهایی را که ارزش زمان و هزینه صرف شده برای سئو را دارند از دست خواهید داد.

آمدن به صفحه اول گوگل

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل: شما به شدت به این ترافیک طبیعی نیاز دارید زیرا حدود 93٪ اطلاعات از طریق موتورهای جستجو رد و بدل می شود. طبق آمار ، هر ماه در مجموع تریلیون جستجو در فضای مجازی انجام می شود.

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل: در نتیجه ، اگر سایت به بهترین شکل ممکن انجام شود ، باید بتواند مقدار قابل توجهی از آن جستجوها را به صفحات سایت شما جذب کند و از این طریق تجارت شما را بهبود بخشد. اما مسئله این است که ، بسیاری از دارندگان وب سایت نمی دانند که چگونه سایت را به صفحه اول گوگل برسانند و بنابراین نمی توانند صفحات سایت خود را برای کلمات کلیدی خاص تبلیغ کنند.

سئو
سئو

تکنیک سئو صفحه اول گوگل

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل: این نشان می دهد که رقابت برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل بسیار زیاد است ، بنابراین شما باید از بهترین تکنیک ها در این زمینه استفاده کنید. به همین دلیل ، پیشنهاد می کنیم برای درک نحوه قرارگیری سایت در صفحه اول Google ، با دقت بیشتری ادامه مقاله را بخوانید.

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل: توجه داشته باشید که برای گرفتن رتبه بندی مناسب برای کلمات کلیدی خود نیازی به استفاده از پیوندها یا سایر روش های متداول سایت سازی نیست. ابتدا به دلایلی که نمی توانید رتبه سایت خود را بهبود ببخشید خواهیم پرداخت و سپس بهترین و مناسب ترین تکنیک ها را در این زمینه به شما آموزش خواهیم داد.