سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

رپورتاژ

نوشتن رپورتاژ: یکی از مهمترین روشهای یک کمپین بازاریابی محتوا تولید رپورتاژ های خبری است ، بنابراین اصول نوشتن رپورتاژ یکی از اساسی ترین تکنیک های رتبه بندی برند شما از نظر Google خواهد بود. اگر می خواهید در مورد چگونگی نوشتن رپورتاژ و دلیل اهمیت این موضوع در سئو اطلاعات بیشتری کسب کنید ، می توانید با ما همراه باشید ، در این مقاله قصد داریم اهمیت تولید رپورتاژ را مورد بحث قرار دهیم.

رپورتاژ
رپورتاژ

تاثیر رپورتاژ در سئو

نوشتن رپورتاژ: همانطور که می دانید ، رپورتاژ های تکراری در Google Pages رتبه خوبی ندارند و ربات های گوگل هنگام رتبه بندی از محتوای تکراری چشم پوشی می کنند. ما دیده ایم که مدیران بسیاری از سایت ها گزارشی را در چندین سایت خبری منتشر کرده اند و حتی برخی از آنها رپورتاژ مشابهی را در سایت خود قرار داده اند.
نوشتن رپورتاژ: بخاطر داشته باشید که این روش به هیچ وجه صحیح سئو نیست ، بنابراین برای تهیه رپورتاژ مناسب باید محتوای منحصر به فردی تولید کنید که فقط در یک سایت خبری یافت می شود.

نوشتن رپورتاژ


نوشتن رپورتاژ: رپورتاژ به معنای این است که شما محتوایی را تولید می کنید که حاوی کلمات کلیدی باشد و آن را به عنوان یک مقاله مستقل برای انتشار به سایت های خبری ارسال کنید. البته در این محتوا تعدادی کلمه کلیدی را انتخاب کرده اید که از سایت های خبری به سایت شما لینک می شوند.

نوشتن رپورتاژ: فقط قبل از تهیه رپورتاژ باید مخاطبان خود را به درستی بشناسید ، شخصیت آنها را به درستی در نظر بگیرید و بر اساس شخصیت انتخاب شده از محرک های عاطفی استفاده کنید. به یاد داشته باشید که هنگام نوشتن یک احساس را نادیده بگیرید و سعی کنید محتوای خود را به گونه ای بنویسید که ذهن شخصیت های مختلف را درگیر خود کند.


تولید محتوا حرفه ای
تولید محتوا حرفه ای

مزایای رپورتاژ


نوشتن رپورتاژ: وقتی می خواهید گزارشی بنویسید ، در مورد ویژگی های منحصر به فرد خود صحبت نکنید زیرا وقت خود را تلف می کنید ، در عوض در مورد مزایایی که خدمات یا محصولات شما برای زندگی مردم به همراه دارد صحبت کنید ، در این صورت بازدید کنندگان کنجکاو و علاقه مند هستند. رپورتاژ خود را بخوانید
نوشتن رپورتاژ: تولید رپورتاژ های خبری یکی از قدرتمندترین تکنیک ها برای رتبه بندی سایت SEO شما در Google است ، بنابراین یکی از مواردی که Google می تواند به شما رتبه خوبی بدهد قرار دادن سایت ها ، مقالات و مطالب مهم شما در سایت شما و کلمات متن را به سایت خود پیوند دهید ، به این پیوند متنی گفته می شود.
نوشتن رپورتاژ: این نوع پیوندها مهمترین نوع بک لینک هستند که می توانند تأثیر زیادی در رتبه بندی سایتها داشته باشند. همچنین می توانید کلمه کلیدی مورد نظر خود را در موقعیت بالایی در جستجوهای Google قرار دهید.

رپورتاژ در چه سایت هایی


نوشتن رپورتاژ: کیفیت سایتی که می خواهید داستان خود را در آن قرار دهید مسئله مهمی در بحث داستان ها است. اساساً سایتهایی که برای مکان رپورتاژ انتخاب می کنید باید دارای قدرت دامنه بالایی باشند که باید بیش از 70 و تعداد آنها نزدیک به 100 باشد.
نوشتن رپورتاژ: از آنجا که گوگل بسیار باهوش است ، به عنوان مثال ، اگر کلمه کلیدی “طراحی وب” را در نظر بگیرید و سایت خبری کلمه “طراحی وب” را به سایت خود پیوند دهد ، Google متوجه شباهت این دو خواهد شد. کلمات و معنی یکسانی خواهند داشت. در نظر گرفته شود.
نوشتن رپورتاژ: هنگام قرار دادن خبر خود در سایت های خبری ، با مدیران سایت مکالمه لازم را داشته باشید تا در صورت امکان محتوای خود را برای مدت طولانی در سایت خود داشته باشید.

تولید محتوا گیم
تولید محتوا گیم

نحوه نوشتن رپورتاژ

نوشتن رپورتاژ: درست مثل تولید محتوا برای یک سایت ، رپورتاژ گیری برای جذب مخاطب باید بسیار جذاب باشد. در ادامه این مقاله ، ما 3 روش برای تهیه رپورتاژ و پیوند مناسب برای شما را توضیح خواهیم داد.


نوشتن رپورتاژ: هنگام نوشتن شروع و انتهای عنوان ، از کلمات کلیدی استفاده کنید زیرا اولین چیزی که بازدید کننده متوجه آن می شود شروع و پایان عنوان است.
نوشتن رپورتاژ: درست است که استفاده از کلمات کلیدی برای کیفیت محتوای شما یک امتیاز است ، اما وقتی بسیاری از رقبا از همان کلمه کلیدی استفاده می کنند ، محتوای شما زیاد مورد توجه قرار نمی گیرد.
اینجاست که اهمیت استفاده از رپورتاژ اهمیت پیدا می کند. هرچه تعداد بیشتری از افراد روی تبلیغات و عباراتی که جنبه تبلیغاتی دارند کلیک می کنند ، شما باید از کلمات مناسب استفاده کنید.