سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

سئو تصویر

موشن گرافیک کلید موفقیت در بازاریابی محتوا: در دنیای امروز دیگر روش ها و ابزارهای سنتی بازاریابی محتوا پاسخی برای رقابت شدید در این زمینه نیستند و برای موفقیت در بازاریابی محتوا باید روش های جدیدی در پیش گرفت. در این مدت ، گرافیک متحرک به عنوان یک روش جدید و بسیار پربار ، به جایگاه مهمی رسیده است. این روش به ما امکان می دهد اطلاعات پیچیده را به روشی سرگرم کننده ، جذاب و موثر ارائه دهیم.

بازاریابی اینترنتی
بازاریابی اینترنتی

تاریخچه موشن گرافیک


موشن گرافیک کلید موفقیت در بازاریابی محتوا: گرافیک متحرک در واقع فرآیند استفاده از دانش طراحی و عوامل فضا ، زمان و ابعاد در عناصر گرافیکی است تا آنها را به سطح جدیدی برساند. در واقع ، موشن گرافیک از طریق ترکیبی از انیمیشن و طراحی گرافیک ، آنچه را که به طور معمول ثابت و هنوز ثابت است ، به فیلم دیجیتالی تبدیل می کند. سالهاست که این روش در فیلم ها و انیمیشن ها برای جابجایی عناوین ، زمینه ها و سایر برنامه ها مورد استفاده قرار می گیرد ، اما با پیشرفت بازاریابی ویدیو محور ، عملکرد آن فراتر از فیلم ها و تلویزیون است و به ابزاری مهم و محبوب برای تحویل محتوا تبدیل شده است.

موشن گرافیک کلید موفقیت در بازاریابی محتوا: با استفاده از این روش ، محدودیتی در روش های استفاده از آنها برای ادغام ماهرانه برند خود در محتوا وجود ندارد. انتشار پیام های برند شما نه تنها از طریق متن ، بلکه از طریق موسیقی ، شکل ، رنگ ، طرح و حتی حرکات نیز می تواند در بازاریابی محتوای شما بسیار مثر باشد. در یک فضای اشباع بازار ، این فقط دیده شدن نیست ، بلکه شما باید به طور مستقیم قابل شناسایی و از همه مهمتر به یاد ماندنی باشید. وقتی بتوانید پیام مارک خود را در تمام جنبه های محتوای ویدئویی خود بگنجانید ، قدرت کاربری را خواهید داشت که دیگر به شما ابزار نمی دهد.

سناریو در تولید محتوا
سناریو در تولید محتوا

موشن گرافیک به عنوان محتوای جذاب


موشن گرافیک کلید موفقیت در بازاریابی محتوا: اگر مخاطبان شما از فیلم شما لذت ببرند ، شانس موفقیت در بازاریابی محتوا به طرز چشمگیری افزایش می یابد. اما آنها دقیقاً چه چیزی را دوست دارند؟ شخصی در این ویدئو تجارت شما را برای عموم توضیح می دهد؟ با استفاده از انیمیشن ها می توانید جهانی نامحدود ایجاد کنید که در آن بتوانید یک داستان جذاب را به طرز ماهرانه ای ارائه دهید. ارائه هرگونه محتوا با کمی کمک به طراحی ، به ویژه اگر با سایر ابزارها مانند انیمیشن ترکیب شود ، می تواند تا حد زیادی در موفقیت تبلیغ بازاریابی محتوای شما موثر باشد. ثابت شده است که ایجاد احساسات در بازاریابی محتوا بر مخاطبان تأثیر می گذارد. همانطور که توجه شما کاهش می یابد ، شما به چیزی قدرتمندتر از متن ساده نیاز دارید.

انیمیشن در جلب توجه مخاطب


موشن گرافیک کلید موفقیت در بازاریابی محتوا: بینندگان بیش از سه چهارم ویدئو را تماشا می کنند ، که بسیار بیشتر از آنچه از محتوای متنی می خوانند است. بنابراین اگر می خواهید همه پیام های شما دریافت شود ، موشن گرافیک یکی از راه های رساندن شما به آنجاست. مخاطبان شما ده برابر بیشتر از اشتراک مقاله و عکس علاقه مند به اشتراک فیلم هستند. ثابت می شود که فیلم ها ابزاری قدرتمندتر در جلب توجه عموم هستند. گرافیک متحرک نیز از این قاعده مستثنی نیست. فیلم های فیس بوک نسبت به عکس های همتایان خود 135٪ بیشتر مورد توجه مخاطبان طبیعی قرار می گیرند.

تولید محتوا زیورآلات
تولید محتوا زیورآلات


موشن گرافیک کلید موفقیت در بازاریابی محتوا: در حالی که از نظر فنی هرکسی که به ابزارهای تخصصی و کمی خلاق دسترسی داشته باشد می تواند انیمیشن تولید کند ، این لزوما به معنای تسلط در این زمینه نیست. برای موفقیت در این زمینه ، به سطحی از تجربه و تخصص ، اشتیاق و علاقه شدید ، دانش انیمیشن و تسلط بر اصول طراحی گرافیک نیاز است.
موشن گرافیک کلید موفقیت در بازاریابی محتوا: قبل از اینکه طراحی گرافیکی در حوزه خلاق گسترده بازاریابی محتوا همانطور که امروزه می بینیم معنا پیدا کند ، تقریباً محدود به ساخت عناوین اصلی فیلم ها بود. کار این هنرمندان منجر به پیشرفت چشمگیر این سبک شد و امروزه نیز به عنوان معیار مورد استفاده قرار می گیرد. این آثار اولیه شامل کلمات و عناصر گرافیکی به روشی خلاقانه بودند که مردم قبلاً هرگز ندیده بودند. محبوبیت موشن گرافیک با ظهور فیلم و تلویزیون آغاز شد و امروز با پیشرفت و گسترش صنعت ویدئو ، می توان آنها را در همه جا مشاهده کرد.

همکاری در تولید محتوا
همکاری در تولید محتوا

موشن گرافیک و افزایش درصد اشتراک گذاری


موشن گرافیک کلید موفقیت در بازاریابی محتوا: امروزه دنیای بازاریابی محتوا طیف وسیعی از تلفن های هوشمند را نسبت به لپ تاپ ها و رایانه ها ارائه می دهد. در حقیقت ، بیش از 50٪ از کاربران فیلم ها را از طریق تلفن های همراه و رایانه لوحی خود مشاهده می کنند. مزیت اصلی این روش این است که هر ابزاری می تواند آن را اجرا کند. بنابراین شانس بیشتری برای جذب مخاطب به شما می دهد.


موشن گرافیک کلید موفقیت در بازاریابی محتوا: شبکه های اجتماعی فرصت های زیادی برای ارائه و به اشتراک گذاری مطالب شما فراهم می کنند. Snapchat مثال خوبی است. ما می توانیم بیش از صد میلیون ساعت تماشای فیلم در فیس بوک و ده میلیارد فیلم مشاهده شده روزانه استناد کنیم. گرافیک متحرک در این زمینه به شما امکان می دهد محتوای جذاب تری نسبت به سایر ابزارها ایجاد کنید.

بازاریابی در تولید محتوا
بازاریابی در تولید محتوا

تفاوت انیمیشن و موشن گرافیک


موشن گرافیک کلید موفقیت در بازاریابی محتوا: انیمیشن و موشن گرافیک غالباً با هم و حتی گاهی به جای دیگری ذکر می شوند. حتی اگر سالها در این زمینه کار کرده باشید ، تعریف تفاوت بین این دو می تواند یکی از سخت ترین مباحث برای توضیح باشد. با این وجود ، تفاوت های مهمی بین این دو وجود دارد. گرافیک متحرک با گرافیک متحرک یا طراحی گرافیک آغاز می شود.

موشن گرافیک کلید موفقیت در بازاریابی محتوا: اجزا از عناصر طراحی مانند تایپوگرافی ، ترکیب بندی و اشکال متحرک تشکیل شده اند. انیمیشن یک منطقه بسیار بزرگتر است. در حالی که بخشی از آن شامل انیمیشن است ، همچنین شامل بسیاری از سبک ها ، روش ها و اهداف دیگر است. اگر موشن گرافیک در زمینه طراحی متولد شده باشد و همچنان دغدغه اصلی آن در عملکرد و تأثیر آن در به اشتراک گذاری پیام های خاص باشد ، انیمیشن از طریق روش های هنری و سرگرمی تعریف می شود.