سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

بازاریابی محتوا


محتوا و جذب مشتری: بازاریابی محتوا چگونه به جذب مشتری و کسب درآمد کمک می کند؟ در این مقاله ، ما توضیح خواهیم داد که چرا و چگونه بازاریابان دیجیتال باید از تولید محتوا برای رتبه بندی وب سایت خود جلوگیری کنند و در عوض از آن برای بازاریابی محتوا و افزایش مخاطب استفاده کنند. تا سال 2009 چیزی به نام بازاریابی محتوا وجود نداشت و حتی مشاغل نیز متقاعد نشده بودند که با داشتن یک وب سایت و حضور در وب می توانند درآمد کسب کنند. این فناوری مانند امروز پیشرفته نبود و در نتیجه ، الگوریتم ها و سیستم های مورد استفاده برای رتبه بندی وب سایت ها هنوز بسیار ساده و ابتدایی بودند.

بازاریابی محتوا و جذب مشتری


محتوا و جذب مشتری: به تدریج این روش پدیدار شد و برخی از شرکت ها شروع به نوشتن ، انتشار و انتشار کردند – در واقع شرکت هایی که اغلب می توانستند خدمات و محتوای خود را در بازار عمودی ارائه دهند زیرا می دانستند دیگران چه کاری انجام می دهند. رقبا انجام نداده اند و آنچه که اکنون انجام نمی دهند. به همین دلیل گفته می شود که ایجاد روابط خوب با مشتری و چشم انداز از طریق تولید و سپس بازاریابی محتوا یکی از بهترین راه ها برای تبلیغ تجارت آنلاین شماست.

نحوه سئو سایت فروشگاهی
نحوه سئو سایت فروشگاهی

نقش گوگل در بازاریابی محتوا

محتوا و جذب مشتری: در سال 2012 ، هنگامی که الگوریتم Google Penguin گوگل پنگوئنه معرفی شد ، شرایط تولید محتوا دشوارتر شد و به نظر می رسید که همه صنایع و شرکت های بزرگ همزمان سقوط کرده اند و این 20 بار بیشتر اتفاق افتاده است که الگوریتم Penguin پنگوئن معرفی شده است.

محتوا و جذب مشتری: در حالی که نمی توان گفت که باورهای غلط قدیمی کاملاً از بین رفته است ، اما بسیاری از این تاکتیک ها و استراتژی های کسب و کار و وب سایت ها تغییر کرده و به عنوان مثال ، بازاریابی محتوا جایگزین لینک ها شده است. این واقعیت که دائماً محتوا تولید می شود تا رتبه وب سایت در Google افزایش یابد و موتورهای جستجو برای یافتن بیشتر آنها از طریق پیوندهای موجود در آن محتوا ، به نظر می رسد شکل جدیدی از لینک ساختگی به جای بازاریابی باشد. مطالب باید مشابه باشد.

نکات تولید محتوا در بازاریابی و جذب مشتری

محتوا و جذب مشتری: در این مقاله ، ما قصد داریم نکات مهم در مورد بازاریابی محتوا را ارائه دهیم ، بنابراین شما می توانید بدون استفاده از تکنیک های ساختگی مانند ایجاد لینک یا تولید انبوه محتوا ، از این استراتژی برای کسب رتبه بندی مناسب در نتایج جستجوی گوگل استفاده کنید.

تولید محتوا کاربرپسند


محتوا و جذب مشتری: اگر ماهانه محتوای زیادی تولید کنید که بازدید زیادی داشته باشد اما مشتری علاقه مند به خود ندهید و درآمد شما از آنها افزایش نیابد ، در واقع شما فقط یک محتوا تولید کرده اید و هیچ بازگشت سرمایه و در واقع تلاش و زمانی که می گذرانید هیچ ارزشی ندارد.

سناریو در تولید محتوا
سناریو در تولید محتوا

به همین دلیل است که هر محتوایی که تولید می کنید باید هدف قرار گیرد و چیزهای جدیدی را به مشتریان آموزش دهد تا در نهایت بتوانید با کمک بازاریابی محتوا سطح درآمد خود را افزایش دهید. یکی از ساده ترین و بهترین راه ها برای انجام این کار استفاده از Google Analytics برای یافتن محتوای اصلی شما از نظر میزان بازدید است.

محتوا و جذب مشتری: سپس به هر محتوا نگاهی بیندازید و ببینید آیا محتوای تجاری و متمرکز بر محصول برای ترغیب مشتری به خرید محصولات بهتر (گران فروشی) دارید یا خیر ، و اگر این کار را نمی کنید ، مطمئن شوید که چنین محتوایی را برای آنها تولید می کنید.

تولید محتوا براساس اصول سئو


محتوا و جذب مشتری: مطالعات مختلف نشان داده است که بازاریابی محتوا برای محتوای مربوط به درگیر کردن صفحات مشتری (صفحاتی که هدف آنها تبدیل بازدید کننده به مشتری علاقه مند و تبدیل مشتری به مشتری وفادار است) به طور چشمگیری رتبه آنها را بهبود می بخشد.

محتوا و جذب مشتری: محتوایی که برای این صفحات نوشته شده است ، حتی اگر لینک های زیادی نداشته باشد ، باز هم می تواند رتبه بندی بسیار خوبی برای کلمات کلیدی و معیارهای دیگر بدست آورد زیرا هدف از SEO این است که محتوا به لحاظ معنایی با کلمات کلیدی و جستجو مرتبط باشد برای کاربران ، سپس به پیوند. بچه های خوب را جذب کنید

انتشار محتوا برای جذب مشتری


برای اینکه در طی یک بازه زمانی از محتوا نتیجه خوبی بگیرید ، باید از طریق ابزارهای دیگری غیر از موتورهای جستجو تبلیغ شود. توجه داشته باشید که تولید محتوا به منظور جذب لینک از سایت های دیگر بهتر از نداشتن هدف است ، اما محتوای تبلیغاتی فقط دریافت پیوند نیست بلکه باید:

لیست پستی خود را به مشترکان ، به ویژه کسانی که از طریق مشتریان مکرر شما مشترک شده اند ، ارتقا دهید تا مشکلات آنها حل شود.

انتشار در شبکه اجتماعی


محتوا و جذب مشتری: در شبکه های اجتماعی مختلف تبلیغ کنید ، به عنوان مثال ، با استفاده از برنامه ریزی شبکه های اجتماعی و ابزارهای تولید محتوا ، می توانید مطالب را به اشکال مختلف در سیستم عامل های مختلف ارسال کنید.
در رسانه های اجتماعی پولی تبلیغ کنید ، زیرا به نظر می رسد از طریق تبلیغات هدفمند در سیستم عامل هایی مانند فیس بوک و اینستاگرام نتایج بسیار خوبی حاصل می شود. این یک روش عالی برای بازاریابی محتوای تولید شده به پایین و وسط کانال فروش است تا آنها را ترغیب به خرید مجدد کنید.
محتوا و جذب مشتری: هر وبینار ، سمینار ، سخنرانی و غیره که فکر می کنید مخاطبان مرتبط با شما دارند باید معرفی شوند.
در بازاریابی قطره ای ، با استفاده از ایمیل به مشتریان فعلی و علاقه مند تبلیغ کنید تا قبل از خرید و در طول سفر مشتری ، اطلاعات بیشتری کسب کنید.
وقتی محتوا برای هر مرحله از قیف فروش تولید می شود ، بازاریابی محتوا نتایج خوبی خواهد داشت


محتوا و جذب مشتری: اگر فقط یک قطعه محتوا برای کل فرآیند فروش قیف فروش تولید می کنید و سعی در تبلیغ آن با بازاریابی محتوا دارید ، می تواند تحقیقات زیادی داشته باشد و بازدید زیادی داشته باشد ، اما در پایان ، شما و مشتریانتان ضرر خواهید کرد .

سوشال مدیا
سوشال مدیا

محتوا و جذب مشتری: زیرا ایده اصلی این است که محتوای شما در آن مرحله از قیف فروش متناسب با مخاطبان خاص باشد تا آنها فقط اطلاعات مناسب خود را بدست آورند و نه چیز دیگری. به عنوان مثال ، اگر حرفه خاصی دارید ، با تولید محتوایی شروع کنید که هدف آن انتقال آنچه شما می دانید باشد تا مشتریان درک کنند که انجام کارهایی که سالها برای حرفه ای شدن آنها صرف کرده اید ، برای آنها آسان نیست. ، بنابراین آنها باید آن را به شما بسپارند.

سپس ، بر اساس محتوای اصلی ، برای اولین مرحله از قیف فروش محتوا ایجاد کنید یا ویدیویی را با هدف آموزش روش یا حل یک مشکل به اشتراک بگذارید.