سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

نحوه سئو سازی سایت

محتوای گوگل پسند: به نظر می رسد پیدا کردن محتوایی که گوگل از آن درخواست می کند و محتوای محصول ما را در راس تحقیقات ما قرار می دهد ، نگرانی بی پایان بازاریابان محتوا و افرادی است که می خواهند تجارت یا صنعت خود را با محتوا گسترش دهند. جذب مخاطب به محتوای شما یک چالش دائمی است ، خصوصاً با افزایش جنبه پرداخت به سیستم عامل رسانه های جمعی. با این حال ، جستجوی ارگانیک (جستجوی کلمات در Google) همچنان یک روش بسیار مهم برای جذب مخاطب است.

محتوای گوگل پسند: هنگام بالا رفتن از رتبه بندی و جذب ترافیک سازگار ، کدام سیگنال ها بیشترین ارتباط را با جستجوی شما دارند؟

تولید محتوای گوگل پسند

محتوای گوگل پسند: برای شناسایی هفت سیگنالی که برای ارسال بازدید به Google (و محققان آن) باید به Google (و محققان آن) ارسال کنید ، این راهنما را دنبال کنید.

محتوای گوگل پسند: وب سایت شما در خلا کار نمی کند. Google در حال جستجوی اینترنت است تا ببیند آیا می توانید مکان های دیگری را پیدا کنید. هرچه Google این سیگنال های تجاری را بیشتر ببیند ، شواهد بیشتری وجود دارد که نشان می دهد شما متخصص هستید.

گوگل
گوگل

محتوای گوگل پسند: سیگنال های مارک تجاری به Google ثابت می کند که شما قانونی هستید – نه یک مزخرف.” به نظر من ، ایجاد یک سیگنال نام تجاری به سرعت به یک ترفند مهم در جلب اعتماد گوگل و افزایش دید موتور جستجوی شما تبدیل می شود. “به علاوه ، ایجاد سیگنال های تجاری موثر قطعاً تأثیر مثبتی بر ارزش برند شما خواهد داشت.

سئو و محتوای گوگل پسند

محتوای گوگل پسند: چگونه سیگنال های تجاری ایجاد کنیم؟ عمدتا با ایجاد و ارسال محتوای با کیفیت بالا در مکان های مختلف. منظور من مواردی مانند پست های مهمان ، پادکست ها ، کانال YouTube ، حساب های شبکه های اجتماعی و غیره است.
محتوای گوگل پسند: با اطمینان می توان گفت که موثرترین راه برای نشان دادن مراجعه ، ایجاد محتوای عالی است. یا همانطور که جان مولر از گوگل گفت ، کلید رتبه بندی یک عبارت جستجو “شگفت انگیز بودن” است. محتوای شما باید عمیق تر و گسترده تر از هر چیزی در خارج از موضوع باشد.

محتوای گوگل پسند: در حالی که طول محتوا لزوماً یک عامل رتبه بندی مستقیم نیست ، هرچه یک قطعه از محتوای طولانی تر باشد ، احتمال پوشش جزئیات یک موضوع بیشتر است. تحقیقات اخیر از Becklinkot تشخیص می دهد که طول مطالب با رتبه بندی آن ارتباط نزدیک دارد.


محتوای گوگل پسند: این آخرین درخواست از Google برای ارسال کاربران اینترنت خود به یک صفحه جعلی یا جعلی است. خوشبختانه با داشتن یک سایت امن اثبات قابل اعتماد بودن کار سختی نیست. برای اینکه سایت شما مورد اعتماد گوگل باشد ، ابتدا باید از پروتکل HTTP به جای HTTP در وب سایت خود استفاده کنید.

سئو
سئو

تولید محتوا و اصول گوگل

محتوای گوگل پسند: این به صراحت به گوگل می گوید که وب سایت شما اقدامات احتیاطی را انجام داده است تا اطمینان حاصل کند که اطلاعات کاربر به سرقت نمی رود. و سپس ، برای اطمینان از معتبر بودن محتوا برای گوگل ، بفهمید چه کسی این محتوا را نوشته است.

محتوای گوگل پسند: از اصل بودن مطالب خود اطمینان حاصل کنید. این بسیار مهم است: اصلاً دزدی نکنید. اگر Google تشخیص دهد که شما در حال سرقت محتوا از سایت دیگری هستید ، ممکن است سایت شما را جریمه کند.
محتوای گوگل پسند: اگر اطلاعاتی مانند ایمیل برای پیوستن به سایت یا اطلاعاتی برای خرید آنلاین را جمع آوری کردید ، از ابزارهای امنیتی مناسب برای امنیت زمینه ها ، اسناد امضا شده ، درگاه معاملات و غیره استفاده کنید. اگر از بازاریابی ارجاع (تبلیغ محصولات به منظور تبلیغ یا اینکه از جنبه های خاصی از سایت خود سود می برید ، شفاف عمل کنید و صریحاً به بازدیدکنندگان خود بگویید.

اصول سئو در محتوا

محتوای گوگل پسند: علاوه بر این ، با نشان دادن تأیید اجتماعی خود در قالب بازبینی کاربر و اظهارات رضایت ، می توانید اعتماد خود را نشان دهید. شرکت گوگل نتایج مربوطه را به جستجوگران خود ارائه می دهد. به همین دلیل ، تمرکز بیشتر بر هدف جستجو است تا تطبیق کلمات کلیدی.

محتوای گوگل پسند: گوگل نتایج را بر اساس آنچه جستجوگر فکر می کند جستجوگر به دنبال آن است ، فراهم نمی کند ، فقط به این دلیل که نتایج فقط عبارات جستجو هستند.

سئو نیاز به برنامه نویسی دارد
سئو نیاز به برنامه نویسی دارد

محتوای گوگل پسند: هنگامی که یک کاربر اینترنتی اصطلاح “تورهای هدایت شونده” را جستجو می کند ، Google تشخیص می دهد که شخص به جای مطالعه تاریخچه صنعت حمل و نقل ، به احتمال زیاد قصد دارد یک سفر گشت و گذار را انجام دهد. بنابراین ، نتایج جستجو نشان داده شده توسط گوگل صفحات فروش بلیط است ، نه یک صفحه ویکی پدیا در لیست مناطق تفریحی.

محتوای گوگل پسند: محتوای شما باید نه تنها برای مطابقت با کلمات کلیدی جستجو ، بلکه برای مطابقت با هدف جستجو در پشت کلمات کلیدی باشد.

محتوای گوگل پسند: حال تصور کنید که عبارت “روش های جدید بازاریابی” را در Google جستجو کنید ، روی یک پیوند کلیک کنید و مقاله عمومی بازاریابی را بدون هیچ محتوای مرتبط بیابید.

محتوای گوگل پسند: شما بلافاصله از صفحه خارج می شوید و Google تشخیص می دهد که بازدید کوتاه شما به این معنی است که محتوای مورد نظر شما را تحویل نمی دهد.

الگوریتم های گوگل در محتوا

محتوای گوگل پسند: Google می خواهد محتوایی را که کاربران به دنبال آن هستند ارائه دهد. به همین دلیل ، کارمندان Google از فهرست شرکت به عنوان مرجعی برای رتبه بندی صفحات براساس آن استفاده می کنند.

محتوای گوگل پسند: Google می خواهد محتوای تولید شده حرفه ای ، مرتبط و قابل اعتماد به کاربران ارائه دهد.

محتوای گوگل پسند: وقتی به نحوه تولید محتوا برای گوگل نگاه می کنیم ، نگاهی به این 3 اصل خواهیم انداخت و سپس به چهار سیگنال مفید دیگر خواهیم پرداخت.

نکات سئو در نویسندگی
نکات سئو در نویسندگی

محتوا برای گوگل


محتوای گوگل پسند: به عنوان اولین قدم در تولید محتوا برای گوگل ، می توانید به گوگل ثابت کنید که سایت شما شایسته شناخته شدن به عنوان یک متخصص است.

محتوای گوگل پسند: اولین و بارزترین کاری که باید انجام دهید این است که بخشی از سایت خود را به توضیح کامل موضوع و هدف خود اختصاص دهید.

محتوای گوگل پسند: در اینجا موضوع و سوابق حرفه ای خود را بنویسید ، که ممکن است شامل آموزش ، جوایز و غیره باشد.

محتوای گوگل پسند: اگر محتوای ثانویه شما توسط متخصصان تألیف شده است ، در پایان هر مقاله شرح مختصری از شرح حال خود را ارائه دهید. این بخش نباید خیلی دقیق باشد بلکه باید اعتبار تخصص شما را افزایش دهد. سومین و احتمالاً مهمترین نکته ساختن برند خود در اینترنت است.