سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

تولید محتوا

محتوای طولانی بهتر است یا کوتاه: قبل از اینکه بتوانید تعیین کنید که محتوای طولانی یا کوتاه برای کسب و کار شما مناسب است ، درک تفاوت بین این دو مهم است. همانطور که یاد می گیرید مقالات طولانی بنویسید ، خواهید فهمید که این نوشتاری عمیق و با کیفیت است که فراتر از اطلاعات دقیق در مورد موضوع است.

محتوای طولانی چیست؟


محتوای طولانی بهتر است یا کوتاه: قبل از اینکه بتوانید تعیین کنید که محتوای طولانی یا کوتاه برای کسب و کار شما مناسب است ، درک تفاوت بین این دو مهم است. به طور سنتی ، محتوای طولانی هر نوع محتوای بیش از 1200 کلمه در نظر گرفته می شود. باید در نظر داشته باشیم که محتوای طولانی فقط پر کردن صفحه با کلمات اضافی نیست. هنگامی که نوشتن مقالات طولانی را یاد می گیرید ، خواهید فهمید که این مقاله دارای عمیق و با کیفیت است و فراتر از اطلاعات مختصر در مورد موضوع است.


محتوای طولانی بهتر است یا کوتاه: تجزیه و تحلیل دقیق و اطلاعاتی که معمولاً در دسترس نیستند ، برای محتوای کامل و طولانی ضروری است. از این گذشته ، مطالب طولانی مانند مقاله روزنامه یا مجله است. این مقاله را اغلب افراد هدف می خوانند ، نه افرادی که فقط نکات برجسته یک مقاله را می خوانند. با توجه به این نکته ، محتوای شما باید با بالاترین استانداردهای کیفیت به خوبی نوشته شود.

تولید محتوا
تولید محتوا

هدف تولید محتوا


محتوای طولانی بهتر است یا کوتاه: ابتدا تصمیم بگیرید که چرا مقاله را می نویسید و هدف آن چیست. آیا در حال تهیه مقاله کامل در مورد چیزی در صنعت خود هستید یا اخبار را پوشش می دهید؟ آیا انتظار دارید خوانندگان مطالب شما را از ابتدا تا انتها بخوانند یا اینکه نوعی راهنمای مرجع است که بارها و بارها برمی گردد؟ در مورد این مرحله با دقت فکر کنید ، زیرا این تصمیمات آینده را در مورد طول و سبک محتوای شما راهنمایی و اطلاع رسانی می کند.

محتوای طولانی بهتر است یا کوتاه: اما کیفیت همیشه باید بر کمیت مقدم باشد! با داشتن محتوای با کیفیت عمیق تر ، شانس بیشتری برای دریافت بک لینک بیشتر و رتبه بندی بالاتر موتور جستجو دارید. شما ترافیک ارگانیک بیشتری دریافت خواهید کرد و دید شما افزایش می یابد. گوگل و موتورهای جستجوی مشابه نیز سیگنالهای کاربر را از جمله مدت زمانی که شخص در صفحه می گذرد ردیابی می کنند.

نظر کاربر در مورد محتوا طولانی

محتوای طولانی بهتر است یا کوتاه: خواندن محتوای طولانی تر بیشتر طول می کشد ، بنابراین سیگنال های کاربر برای مقالات طولانی تر چشمگیرتر خواهند بود. با این حال ، همیشه باید کاربر را در ذهن داشته باشید و سعی کنید از دیدگاه کاربر فکر کنید: امیدوارید در جستجو چه چیزی پیدا کنید و چه مدت طول می کشد؟

محتوای طولانی بهتر است یا کوتاه: ایجاد محتوای طولانی قطعاً تضمینی برای ایجاد محتوای ویروسی نیست ، محتوای ویروسی محتوایی است که مانند ویروس در بین کاربران پخش می شود. با این حال ، ما می دانیم که کاربران تمایل دارند اطلاعات مفید ، ارزشمند و یا در غیر این صورت برای خود و همکارانشان مفید ، به اشتراک بگذارند.

بازاریابی در تولید محتوا
بازاریابی در تولید محتوا

انتخاب موضوع برای محتوا


محتوای طولانی بهتر است یا کوتاه: سپس مطالب خود را به یک موضوع خاص محدود کنید. در حالت ایده آل ، یک عنوان و یک مرور مختصر ارائه دهید. می خواهید در مورد چه چیزی صحبت کنید و آیا آن را می دانید؟ در غیر این صورت ، از خود بپرسید که آیا این بهترین مشکل برای کسب و کار شما است؟ اطمینان حاصل کنید که موضوع مرتبط است ، سپس به این فکر کنید که چگونه می تواند تجارت شما را پیش ببرد ، بازدید شما را افزایش دهد یا منجر به تبدیل مورد نظر در سیستم عامل دیجیتال شود.

چرا محتوای طولانی مهم است؟


محتوای طولانی بهتر است یا کوتاه: از آنجا که مطالب طولانی ، عمیق و به طور کلی گسترده است ، نوشتن آن می تواند به زمان و منابع بیشتری نیاز داشته باشد. برخی از افراد و مشاغل با دانستن این موضوع تعجب می کنند که آیا محتوای طولانی واقعا آنقدر مهم است؟ در حالی که بدون محتوای طولانی می توان به موفقیت دست یافت ، بدون شک مزایای این نوع محتوا بسیار است. برخی از این مزایا شامل SEO بهبود یافته ، دید بیشتر ، نرخ تبدیل بالاتر ، شهرت بهتر یک کسب و کار به عنوان یک رهبر فکر در بازار است.


محتوای طولانی بهتر است یا کوتاه: سرانجام ، هدف از محتوا نرخ تبدیل بالاتر است. صرف نظر از نرخ تبدیل برای شما ، طول مقاله ایده آل ممکن است بیش از انتظار شما باشد. تا زمانی که کاربر هزاران کلمه بخواند ، احتمالاً متقاعد می شود که شما می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید ، که می تواند منجر به نرخ تبدیل بالاتر شود. علاوه بر این ، گزینه ای برای محافظت از تمام مطالب طولانی مدت شما وجود دارد که افراد را ملزم می کند آدرس ایمیل یا حتی اطلاعات پرداخت خود را برای دسترسی به بقیه مطالب وارد کنند.

تولید محتوا
تولید محتوا


محتوای طولانی بهتر است یا کوتاه: لحظه ای تصور کنید که به دنیای کارمی ارل منتقل شده اید. چگونه می خواهید کاربران با محتوای شما تعامل داشته باشند؟ آیا رتبه و محبوبیت بالایی در موتور جستجو خواهد داشت و طیف وسیعی از کاربران را به خود جلب می کند. محتوای شما می تواند یک مقاله طولانی استناد شده توسط محققان یا یک مقاله جذاب باشد که به افراد در تصمیم گیری برای خرید نوع خاصی از محصول کمک می کند. اطمینان حاصل کنید که محتوای فرم طولانی خوانده شده است و انتظار دارید کاربران به آن پاسخ دهند.

سئو محتوا


محتوای طولانی بهتر است یا کوتاه: یک پست وبلاگ باید شامل چند کلمه باشد؟ این یک سوال معمول است ، خصوصاً در مورد بهینه سازی موتور جستجو. متأسفانه تعداد حداقل یا ایده آل کلمات برای موفقیت در جستجوگرها وجود ندارد. طول مناسب محتوای شما به عواملی از جمله قصد کاربر و نوع محتوا بستگی دارد. با این وجود ، برخی از گرایش ها وجود دارد که می تواند هنگام برنامه ریزی محتوای آینده به صورت مختصر و مختصر ، به عنوان راهنما عمل کند.

تولید محتوا در زمینه پوشاک
تولید محتوا در زمینه پوشاک

محتوای طولانی بهتر است یا کوتاه: نوع محتوا نیز عامل مهمی در تعیین طول ایده آل آن است. به عنوان مثال ، ممکن است یک فروشگاه خرده فروشی آنلاین توضیحات محصول کوتاه تری داشته باشد. این کاملاً متناسب با نوع محتوا است. از طرف دیگر ، همان فروشگاه خرده فروشی ممکن است مقاله بسیار طولانی تری داشته باشد که تفاوت استخرهای داخل سایت و خارج از سایت را به همراه جوانب مثبت و منفی هر یک توصیف می کند.

محتوای طولانی بهتر است یا کوتاه: اکنون که می دانید چرا کسب و کار شما باید روی محتوای بلند مدت سرمایه گذاری کند ، باید آن محتوا را برای خود بسازید. نوشتن این نوع مطالب ، به ویژه برای افرادی که تجربه نوشتن مقاله ، مقاله یا مقاله طولانی را ندارند ، می تواند دشوار باشد. خوشبختانه نکاتی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا روی موضوعات متمرکز شوید و نمایش های ماندگار و موثری را برای مخاطبان خود ایجاد کنید.