سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

تولید محتوا

محتوای بصری: انواع محتوای بصری مورد استفاده به ترتیب اولویت شامل عکسهای بایگانی ، اینفوگرافی ها ، تصاویر ، فیلم ها ، نمایش ها ، نمودارها ، نمایش های تصویری داده ها ، فایلهای گرافیکی و نقل قول های تصویری بود. با این حال ، هنگام ارزیابی اثربخشی چنین محتواهایی ، درصد کمی از عکسهای بایگانی مورد استفاده تأثیر مثبت داشتند و بیشترین تأثیر در محتوای اینفوگرافیک و گویا بود. سپس استفاده از گرافیک و نمایش تصویری داده ها مثر بود ، فیلم ها و ارائه ها در جایگاه سوم برای اثربخشی ، عکس های سهام در مکان چهارم و آخرین مکان مربوط به گیف و نقل قول های تصویر (الگوهای رفتاری) بود.

بازاریابی اینترنتی
بازاریابی اینترنتی

محتوای بصری و گرافیکی

محتوای بصری : یکی از نگرانی های بازاریابان محتوا تولید محتوای با کیفیت است؛ یعنی محتوایی که بتواند میزان بازدید را افزایش دهد و در بازاریابی محتوا موفقیت بیشتری کسب کند. یکی از راه های دستیابی به این هدف استفاده از سبک بازاریابی وابسته است. در این مقاله ، ما سبک همکاری در بازاریابی محتوا را توضیح خواهیم داد:

اهمیت محتوای بصری

محتوای بصری : بازاریابان محتوا از روش های مختلفی برای تولید محتوای بصری استفاده کرده اند. حدود 32٪ از ابزارهای طراحی گرافیک آنلاین ، 30٪ طراحان گرافیک تمام وقت ، 24٪ فریلنسرها و 14٪ روشهای دیگر مانند اینستاگرام ، فلیکر و فتوشاپ استفاده کرده اند. بزرگترین چالش هایی که آنها در ایجاد محتوای بصری جذاب با آن روبرو بوده اند تولید مداوم و مداوم محتوای بصری در طول سال ، تولید بهترین محتوای بصری با طراحی ، جذب مخاطب از طریق محتوای بصری طراحی شده و دسترسی به منابع معتبر و جذاب از داده ها اکثر بازاریابان ایجاد محتوای بصری در برنامه بازاریابی 2017 را ضروری می دانستند.

بازاریابی در تولید محتوا
بازاریابی در تولید محتوا

بازاریابی محتوا بصری

محتوای بصری : در سال 2016 ، حدود 43٪ از مارک ها بیش از 20٪ از بودجه بازاریابی خود را برای تولید محتوای بصری هزینه کرده اند و بسته به استراتژی بازاریابی آنها ، این درصد برای سال 2017 حدود 57٪ خواهد بود. این رشد 14٪ از مارک ها را نشان می دهد که تصمیم دارند تا پایان سال جاری از محتوای بصری در استراتژی بازاریابی محتوای خود استفاده کنند.

جذب کاربر با محتوای بصری

محتوای بصری : همه ما روزانه با افراد مختلفی سروکار داریم که ساعت ها با آنها ارتباط برقرار می کنیم. این ارتباط می تواند واقعی یا مجازی باشد. به عنوان مثال ، ما در مورد مسائل مختلف با دوستان ، آشنایان ، همکاران و حتی افرادی که روزانه نمی شناسیم صحبت می کنیم. سبک همکاری نشان می دهد که می توان از فرصت های ارتباطی یکسانی برای گسترش بازاریابی مخاطب و محتوا استفاده کرد.

سئو
سئو

محتوای بصری و جذاب

محتوای بصری : این تحقیق نشان می دهد که اکثر بازاریابان از اهمیت بازاریابی محتوا و استفاده از محتوای تصویری آگاه هستند و بخشی از استراتژی بازاریابی محتوای خود را برای سال جاری بر مبنای محتوای تصویری بنا نهاده اند. . نکته این است که مخاطبان شما در معرض داده های متنی زیادی قرار دارند. آنها برای دستیابی به خلاصه و مهمترین پیام آن از روشهای گرافیکی و داده های تصویری استفاده می کنند. بنابراین سعی کنید مهمترین اطلاعاتی را که می خواهید به مخاطبان خود تحویل دهید با استفاده از اینفوگرافی ، تصاویر ، گرافیک و سایر تکنیک های تصویری به دست آورید. خلاصه و منتشر کنید.