سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

تولید محتوا حرفه ای

طراحی لندینگ پیج: در بازاریابی اینترنتی ، صفحه فرود صفحه فرود وب سایت شماست که با این هدف طراحی شده است که شما در وب سایت یا کمپین تبلیغاتی خود ادامه دهید. این هدف می تواند پر کردن فرم ، ثبت نام در سایت یا خرید باشد. هنگام ایجاد و طراحی یک صفحه فرود ، شما باید هدف خاصی از تجارت خود را در نظر بگیرید و آن را حول همان هدف برنامه ریزی و توسعه دهید.
طراحی لندینگ پیج: ایجاد یک صفحه فرود می تواند یک کار ترسناک برای شما باشد. زیرا این صفحات باید حداکثر بهینه سازی شده و انتظارات مخاطبان شما را برآورده کنند. همچنین به خاطر داشته باشید که تمام هزینه های تبلیغات و بازاریابی شما معطوف به افزایش بازدید و بازدید از صفحه فرود شما است. بدون خطا امکان پذیر نیست ، اما هرگونه اشتباهی می تواند برای سودآوری تبلیغات و تبلیغات شما مضر باشد. بنابراین ، بهتر است شما بسیاری از مدلهای فرود را که توسط بزرگترین و متخصص ترین طراحان و شرکتها طراحی شده و جواب آنها را داده اند ، بررسی و مرور کنید. این صفحات به طور کامل تجربه کاربری (UX) است که توسط طراحان حرفه ای برای پاسخگویی به همه نیازها بهینه شده است. یک سازنده خوب فرود می تواند راه دشوار و چالش برانگیز را برای کوتاه و آسان کردن یک کمپین تبلیغاتی ایجاد کند.

تولید محتوا پایه اول
تولید محتوا پایه اول

صفحه فرود چیست

طراحی لندینگ پیج: صفحه ای در یک سایت که صفحه فرود بازدید کننده نامیده می شود یا به عبارت دیگر صفحاتی که دروازه بازدید کنندگان سایت هستند.
طراحی لندینگ پیج: به عنوان مثال ، یکی از روش های قابل مشاهده قرار دادن صفحات فرود استفاده از تبلیغات بنری است. آگهی های تبلیغاتی صفحات صفحه فرود را در سایت خود یا سایت های دیگر نمایش می دهند تا بتوانید نقطه فرود را در سایت خود ایجاد کنید.
طراحی لندینگ پیج: یا روش متداول دیگر در بین سایت های ایرانی برای بازدید بیشتر ، تلگرام است ، آنها به صفحاتی که از طریق کانال های تلگرام طراحی شده اند منتقل می شوند.

محتوا
محتوا

هدف از طراحی لندینگ پیج


طراحی لندینگ پیج: فرود یک بازدید کننده می تواند اهداف خاصی داشته باشد ، مانند کسب اطلاعات از بازدیدکنندگان که از طریق آنها می توانند ارتباط برقرار کنند ، یا هدف از فروش محصول ، یا کلیک ساده بر روی یک لینک خاص برای هدف قرار دادن یک صفحه فرود.
طراحی لندینگ پیج: صفحه Landing نیز صفحه Landing (صفحه فرود) نامیده می شود ، صفحه ای که بازدیدکننده را افزایش می دهد و همچنین فروش را افزایش می دهد ، اما این نکته به طراحی صفحه فرود نیز بستگی دارد ، هرچه طراحی صفحه فرود توسط کاربر ترجیح داده شود ، هدف شما بیشتر می شود. نزدیک است.
هنگام طراحی و ساخت صفحه فرود ، توجه به این نکته مهم است که مخاطب ما را دنبال نمی کند. برعکس ، پست ما جذابیت صفحه فرود یا نیاز آن را درک می کند و سپس ما را دنبال می کند و شکی نیست که وقتی بازدید کننده را به یک صفحه فرود هدایت می کنیم ، دست ها باز هستند تا جذاب تر به نظر برسند. و حرفه ای برای صفحه فرود نسبت به عموم.

تولید محتوا لباس
تولید محتوا لباس

طراحی لندینگ پیج: هنگامی که آگهی تبلیغاتی شما در سایتی قرار می گیرد و بازدید کننده روی آن کلیک می کند ، بازدید کننده بدون نیاز به جستجوی گوگل به صفحه مورد نظر می رود.
طراحی لندینگ پیج: به همین دلیل صفحه فرود را صفحه فرود نیز می نامند. هنگامی که یک بازدید کننده برای اولین بار با یک بنر وارد سایت شما می شود ، دید خاصی از سایت و صفحه شما ندارند ، بنابراین صفحات فرود می توانند یک فرصت و یک نقطه ضعف در سایت باشند. بنابراین باید در هنگام ایجاد صفحه فرود بسیار دقیق باشید تا بتوانید به خوبی طراحی کنید و می توانید با زیبا نشان دادن سایت به اهداف دلخواه خود برسید زیرا دروازه ای برای افزایش بازدید سایت و محصولات هستند.
طراحی لندینگ پیج: البته اگر کاربری طراحی و ساخت صفحه فرود را دوست داشته باشد ، به احتمال زیاد اطلاعات آن صفحه را می خواند و تصمیم می گیرد در سایت بماند و مکان های دیگر را ببیند.
صفحه فرود می تواند هر صفحه ای در سایت باشد. این شما هستید که می توانید این صفحه را انتخاب کنید. برخی از صفحه اصلی را به عنوان صفحه فرود و برخی دیگر به صفحه خاصی اشاره می کنند که در نظر دارند.

طراحی لندینگ پیج: مسلماً متداول ترین نوع صفحه فرود ، صفحاتی هستند که در تبلیغات و تبلیغات Google Adwords نشان داده می شوند. یک پست وبلاگ یا هر چیزی که در یک وب سایت بارگذاری می کنید لزوماً یک صفحه فرود نیست ، زیرا این صفحات می توانند اهداف مختلفی داشته باشند.

تولید محتوا در زمینه مد
تولید محتوا در زمینه مد


طراحی لندینگ پیج: برخی از کارشناسان بازاریابی دیجیتال معتقدند که صفحه فرود شما باید کاملاً متفاوت از صفحات داخلی و ساختار کلی سایت شما باشد و حتی نباید منوها و دکمه ها را در صفحات داخلی وب سایت خود داشته باشید تا باعث حواس پرتی شما نشود. کاربر لنز. شما فرود خود را ادامه می دهید. صفحه فرود که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرد ، تبلیغات قابل کلیک است. این تبلیغ می تواند تبلیغات قابل کلیک در گوگل یا بنر تبلیغاتی در سایت های مختلف باشد. این در واقع صفحه ای است که افراد پس از کلیک بر روی تبلیغات شما “روی آن فرود می آیند.

کاربرد صفحه فرود و لندینگ پیج



Google یا Banner Ads: صفحه ای است که به شما کمک می کند تا در بازاریابی تبلیغاتی خود از ROI بالایی برخوردار شوید و توجه کاربران را به موضوع یا کمپین خاصی جلب کنید.
طراحی لندینگ پیج: محتوای بازاریابی از طریق ایمیل: صفحات فرود بازاریابی از طریق ایمیل برای کاربران آشنا با تجارت شما مفیدتر است. با استفاده از این ابزار می توانید با ارسال کتاب الکترونیکی ، مقالات پژوهشی در یک زمینه ، دوره یا کارگاه آموزشی ، این بخش از کاربران را به کار خود برگردانید و آنها را تشویق کنید که دوباره برگردند.
طراحی لندینگ پیج: نسخه ی نمایشی رایگان: اگر برخی یا همه خدمات خود را به مدت محدود به صورت رایگان ارائه می دهید ، می توانید این مسئله را با صفحه فرود خود برجسته کرده و توجه کاربر را به آن جلب کنید.
صفحه محصول: تمرکز کاربر روی یک محصول خاص راهی عالی برای افزایش شانس فروش آن است. موفق ترین فروشگاه های آنلاین برای هر محصول یا گروه یک صفحه فرود جداگانه دارند.

تولید محتوا
تولید محتوا

لندینگ پیج برای کمپین تبلیغاتی


طراحی لندینگ پیج: اگر برای یک مناسبت خاص یک کمپین تبلیغاتی در نظر گرفته اید ، یا اگر یک پیشنهاد ویژه مانند کد تخفیف دارید یا می خواهید نسخه رایگان نرم افزار خود را برای مدتی به کاربران ارائه دهید ، صفحه که می خواهید از آن برای تبلیغ یا تبلیغات استفاده کنید باید یک صفحه هدف باشد. دقیقاً برای دستیابی به هدف کارزار طراحی و ساخته شده است.

لندینگ پیج برای تماس


طراحی لندینگ پیج: برای بسیاری از مشاغل و سازمانها (مشاوره ، خدمات مالی ، حقوقی و غیره) صفحه تماس با ما یکی از مهمترین صفحات سایت است. اطمینان حاصل کنید که برای بهینه سازی تجربه کاربر ، از صفحه فرود با طراحی و استفاده از زبان ، کلمات و لحن صحیح استفاده کرده اید.