سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

رپورتاژ

طراحی صفحه فرود یا لندینگ پیج: طراحی صحیح یک صفحه فرود می تواند یک محصول معمولی را به یک کتاب پرفروش تبدیل کند و همچنین می تواند آنقدر ضعیف طراحی شود که حتی بهترین سرویس یا محصول فروش بسیار کمی داشته باشد. مهم نیست که شما چه محصولی را می خواهید بفروشید ، صفحات اصلی همیشه یک هدف دارند: جلب توجه بازدیدکنندگان آنها.

گام به گام تولید محتوا
گام به گام تولید محتوا

صفحه فرود چیست؟


طراحی صفحه فرود یا لندینگ پیج: صفحه فرود ، ویترین فروشگاه یا دروازه ورود به یک سایت است. به عنوان مثال ، اگر کسی محتوای خاصی را در Google جستجو کند ، آن صفحه محتوا صفحه اصلی شما خواهد بود. یا به عنوان مثال ، اگر قصد دارید به مشتریان جذب شده و غیرفعال خود ایمیل بزنید و کد تخفیف ویژه به آنها بدهید تا اولین خرید خود را انجام دهند ، صفحه ویژه ای برای آنها ایجاد می کنید و از پیشنهادهای بی نظیر آنها برای آنها می نویسید. این صفحه صفحه فرود نامیده می شود. یا مثلاً می خواهید دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام خود را به صفحه خاصی هدایت کنید و آن پیوند ویژه را در صفحه بیوگرافی خود قرار دهید. اینها همه نمونه ای از صفحات فرود هدفمند است.

طراحی صفحه فرود یا لندینگ پیج: پیش نمایش کمپین را ایجاد کرده و یک صفحه فرود را پیشنهاد و طراحی کنید
ابتدا یک برنامه کلی تنظیم کنید ، سپس تصمیم بگیرید که می خواهید روی چه چیزی تمرکز کنید. لیستی از پیشنهادات خود برای یک کمپین تهیه کنید ، سپس به محتوای صفحه فکر کنید.

بازاریابی اینترنتی
بازاریابی اینترنتی

طراحی صفحه فرود یا لندینگ پیج: شناخت مخاطبان به شما کمک می کند متن هدفمندتری ایجاد کنید. کاربری که از طریق یک تبلیغ اینستاگرام با کسب و کار شما آشنا می شود ، قطعاً با شخصی که از طریق جستجوی گوگل یا گوش دادن به دیگران به تجارت شما پی برده است ، متفاوت است.

طراحی صفحه فرود لندینگ پیج

طراحی صفحه فرود یا لندینگ پیج: اکنون که مشتریان را شناختید و انواع خاصی از پیشنهادهایی را که می توانید ارائه دهید ، ما شروع به طراحی صفحه فرود می کنیم. این به این معنی است که یکی از بهترین معاملات خود را از لیست انتخاب کرده و به مشتری خاص خود ارائه دهید.
طراحی صفحه فرود یا لندینگ پیج: هر محصولی را که بفروشید ، آنچه برای کاربران مهم است منافع آنها است. آنها چگونه می توانند از خرید محصولات شما یا استفاده از خدمات شما سود ببرند؟

طراحی صفحه فرود یا لندینگ پیج: نکته جالب در مورد صفحه فرود این است که می تواند به طور دقیق برای کاربران توضیح دهد که چگونه محصول یا خدمات شما می تواند مشکل آنها را حل کند. برای نوشتن یک صفحه فرود ، باید واضح و واضح باشید. مطالعات نشان می دهد هرچه تعداد کلمات بیشتری در این صفحه استفاده کنید ، نرخ تبدیل کمتر است.
طراحی صفحه فرود یا لندینگ پیج: نوع Call To Action و پیوند آن در صفحه فرود تأثیر بسیار عمیقی در نرخ تبدیل دارد. این آخرین مرحله از صفحه فرود است. تا کنون یا شما توانسته اید کاربر را متقاعد کنید که در این صورت او شما را برای اقدام یا عملی که از او خواسته اید فرا می خواند یا اینکه راضی نیستند و صفحه فرود شما را می بندند.


روی تأثیر طراحی صفحه فرود تمرکز کنید
طراحی صفحه فرود یا لندینگ پیج: طراحی خوب صفحه فرود می تواند بر نحوه درک کاربران از یک کسب و کار ، محصول یا خدمات تأثیر بگذارد. حتی ممکن است نظر شما را تغییر دهد. طراحی صفحه فرود تأکید دارد که باید با مارک شرکت سازگار باشد و مخاطبان را به خود جلب کند.

بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا

بخش های لندینگ پیج

طراحی صفحه فرود یا لندینگ پیج: صفحه فرود را به بخشهای خاصی تقسیم کنید: عناوین ، متن پیشنهاد ، احضار و در پایین صفحه شواهدی از عملکرد اجتماعی ارائه دهید. این آخرین مدرکی است که کاربر را مجاب به خرید می کند. این نشان دهنده اعتبار و اعتبار برند است. این شواهد به کاربر می گوید که چه تعداد کاربر این پیشنهاد را خریداری یا قبول کرده اند ، مشتریان قبلی درباره ما چه فکری کرده اند یا رسانه هایی که کسب و کار یا محصول ما را پوشش داده اند.

طراحی صفحه فرود یا لندینگ پیج: حتماً می فهمید که چرا صفحه را فرود می آوریم و همیشه و در همه جا پیوند به صفحه اصلی سایت را نمی دهیم. از آنجا که شما دقیقاً نمی دانید مخاطبان صفحه اصلی چه کسانی هستند ، از چه منبعی به سایت شما آمده اند ، به دنبال چه چیزی هستند و غیره. کاربر صفحه اصلی به دلیل ناآگاهی از ما و کار ما ، ممکن است به اشتباه به قسمت نمایش سایت ما که به رسانه پیوند دارد ، دسترسی پیدا کند و چون مطمئناً چیزی مربوط به آن نمی بیند ، باعث بسته شدن سایت می شود و تمام هزینه هایی که برای جذب کاربر داشتیم را از دست می دهد. حتی می تواند به اشتباه به قسمت وبلاگ شما برود و بین چندین مقاله مخلوط شود و سایت را ترک کند.

طراحی صفحه فرود یا لندینگ پیج: به همین دلیل ما باید برای هر یک از فعالیت های بازاریابی خود یک صفحه فرود ویژه ایجاد کنیم. طراحی صفحه فرود ، اگر به درستی انجام شود ، می تواند نرخ تبدیل بازدیدکنندگان به لیدها را در کمپین های ما به طرز چشمگیری افزایش دهد. در زیر در 4 مرحله شما با طراحی صفحه فرود آشنا خواهید شد.