سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

سئو مخفف چیست


شغل سئو چیست: برای اولین بار در اواسط دهه 1990 ، موتورهای جستجو لیست وب سایت ها را شروع کردند. دهه 1990 دوره ای بود که استفاده از موتورهای جستجو رواج یافت. در آن زمان موتورهای جستجو مانند Infoseek ، Daum ، Alta Vista و Yahoo محبوبیت زیادی در بین کاربران داشتند. به تدریج و با پیشرفت تکنولوژی ، بسیاری از موتورهای جستجو مانند Aliweb ، Infoseek و … جای خود را به موتورهای جستجوی جدید داده اند.

شغل سئو چیست: در گذشته ، وقتی تعداد سایت ها کمتر بود ، موتورهای جستجو آنها را از نظر سئو رتبه بندی می کردند با معیارهایی مانند سرعت بارگذاری ، عناوین مناسب و محتوای استاندارد و غیره. به تدریج ، همه این عوامل به طور پیش فرض در بین سایت ها برآورده می شدند و گوگل برای ارزیابی آنها به فاکتورهای جدیدی نیاز داشت. بنابراین ، همیشه در حال بررسی الگوریتم ها و معیارهای جدید برای سئو سایت های جستجوگرها است. البته ، عوامل جدید به هیچ وجه معیارهای قبلی تعیین شده توسط گوگل در سئو را نقض نمی کنند ، اما پیش شرط و مقادیر پیش فرض در نظر گرفته می شوند.

سئو نوشته در وردپرس
سئو نوشته در وردپرس

الگوریتم های گوگل در سئو

شغل سئو چیست: امروزه دانستن الگوریتم ها و معیارهای جستجوگرها برای هر شخصی که وب سایتی دارد یا می خواهد به عنوان سئو کار کند یک ضرورت است. الگوریتم های ارائه شده توسط Google عبارتند از:

الگوریتم Google Panda
الگوریتم Google Penguin

الگوریتم وام PayDay
الگوریتم اقتدار صفحه
الگوریتم کافئین
الگوریتم Mobilegeddon
رتبه بندی الگوریتم مغز
الگوریتم مرغ مگس خوار
الگوریتم گورخر
الگوریتم کبوتر


شغل سئو چیست: هر یک از این الگوریتم ها دستورالعمل هایی را ارائه می دهند. سئوکاران و مدیران وب برای بهبود موقعیت سایت های خود در نتایج موتور جستجو باید این اصول را رعایت کنند. امروزه تعداد پارامترهای تنظیم شده توسط موتورهای جستجو به طور کامل به کاربران ارائه نمی شود. در سال 2007 ، نیویورک تایمز گزارش داد که موتورهای جستجو بیش از 200 عامل مختلف را برای رتبه بندی سایت ها بررسی کرده اند. بسیاری از این تنظیمات برای کاربران و مدیران سایت روشن نیست. اصول سئو همچنان در حال پیشرفت هستند و موتورهای جستجو همیشه به دنبال افزودن پارامترها و الگوریتم های جدید در سال 2019 هستند.

سئو
سئو

سئو

شغل سئو چیست: با ورود موتور جستجوی گوگل در این زمینه ، اصول سئو با رنگ و بویی جدید به کاربران اینترنت ارائه شد. موتور جستجوی گوگل توسط لری پیج و سرگئی برین در سال 1998 ایجاد شد و توانست در مدت زمان کوتاهی مخاطبان و کاربران زیادی را به خود جلب کند تا به کاربران کمک کند درک کنند سئو چیست. موتور گوگل صدها میلیون بار در روز توسط کاربران مختلف در سراسر جهان استفاده می شود و روزانه صدها میلیون دلار درآمد کسب می کند. پیشرفت های گوگل در این زمینه موتور جستجوی یاهو را بر آن داشت تا الگوریتم گوگل را در سال 2000 دنبال کند.

شغل سئو چیست: گوگل با طراحی ساده و هوش مصنوعی خود طرفداران زیادی را در میان کاربران اینترنت به خود جلب کرده است. مهمترین هدف Google یافتن نتایجی است که کاربران در میان صفحات وب می خواهند. بنابراین ، گوگل همیشه سعی کرده است بهترین نتایج را برای کاربران حفظ کند تا محبوبیت خود را حفظ کند و تجربه کاربر را بهبود بخشد. در نتیجه ، Google همیشه معیارهای هوشمند جدیدی را برای رتبه بندی سایت های مختلف ارائه می دهد. این معیارها و اصول در قالب الگوریتم های مختلف ارائه شده است. زیرا با افزایش تعداد سایت ها و محتوای آنها ، انتخاب بهترین و مرتبط ترین نتایج کار آسانی نخواهد بود.