سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

سناریو در تولید محتوا

سناریو در تولید محتوا: ایجاد محتوای باارزش و به روز: وقتی کاربران موضوعی را در اینترنت جستجو می کنند ، اگر محتوای تولید شده شما قدیمی باشد و همچنین حاوی اطلاعات باشد ، انتظار دارند محتوای ارزشمند ، به روز و کاملی را مشاهده کنند. . نادرست ، کاربری با کمی تخصص در این زمینه مطمئناً تشخیص خواهد داد که محتوا ارزش خواندن ندارد و در چند لحظه اول وب سایت را ترک خواهد کرد.

استراتژی تولید محتوا

سناریو در تولید محتوا: ایجاد محتوای دائمی: محتوای دائمی محتوایی است که تاریخ انقضا ندارد. به عبارت دیگر ، این نوع محتوا به گونه ای ایجاد می شود که هنوز هم می تواند برای کاربران مفید باشد و مربوط به یک بازه زمانی خاص مانند تولید نیست. من می خواهم مطالب را برای قیمت دوربین بنویسم ، بهتر است به جای قرار دادن تاریخ در عنوان و داخل محتوا ، از عنوان “قیمت دوربین و نحوه محاسبه” استفاده کنم تا از عنوانی مانند “نصب دوربین مدار بسته” قیمت در 90 “چرا؟ این محتوا فقط برای سال 90 مفید خواهد بود و اگر کاربر جستجو عنوان Google را در عنوان وب سایت یا در آن سال محتوای وب سایت ببیند و زمان آن تمام شود ، مطمئناً آن را دنبال نمی کند.

تولید محتوا موبایل
تولید محتوا موبایل

سناریو تولید محتوا

سناریو در تولید محتوا: انتشار مطالب به آسانی امکان پذیر است ، اما باید بر اساس منطقه ای که در آن کار می کنید برنامه ای برای انتشار محتوای شما داشته باشد. به عنوان مثال ، می توانید پیام های خود را هفته ای یک یا دو بار به اشتراک بگذارید. در هر زمینه محتوا وجود دارد و میزان بهبود آن محتوا به توانایی شما بستگی دارد. این محتوا باید کاملاً با موضوعی که روی آن کار می کنید مرتبط باشد. برای بازاریابی محتوا در شبکه های اجتماعی ، شما باید استراتژی خود را داشته باشید ، که در زیر ذکر شده است.

اصول تولید محتوا

سناریو در تولید محتوا: همانطور که گفته شد ، هدف اصلی تولید محتوا افزایش رتبه سئو سایت است. یک نیروی تولید محتوا باید با اصول SEO محتوا آشنا باشد و بتواند محتوایی تولید کند که در موتور جستجوی گوگل امتیاز و رتبه کسب کند. البته سئو یک علم بسیار گسترده است ، بعد از اینکه بینش سئو را پیدا کردید ، باید سراغ سئو محتوا بروید و آن را به خوبی یاد بگیرید.