سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

بازاریابی اینترنتی

سایت تولید محتوا خارجی: تمرکز روی زبانهای مختلف اگر بخواهید مخاطبان خود را افزایش دهید می تواند یک استراتژی عالی باشد. ایجاد محتوا به زبان خارجی می تواند یک کار ترسناک باشد. در این مقاله ، ما سه روش برای ایجاد محتوا به زبان خارجی را توضیح خواهیم داد. ما همچنین نکات مهمی را برای نوشتن محتوایی که زبان مادری شما نیست به اشتراک می گذاریم.

سایت برای تولید محتوا خارجی


سایت تولید محتوا خارجی: نوشتن سئو همیشه با تحقیق در مورد کلمات کلیدی آغاز می شود. تهیه کپی به زبان خارجی در آن زبان مستثنی نیست. تهیه کپی به زبان خارجی می تواند عواقب زیادی در سئو داشته باشد. اگر می خواهید محتوای خود را به مخاطبان خارجی تحویل دهید ، باید کلمه کلیدی مورد نظر خود را در Google پیدا کنید. شما باید بیشترین جستجوی کلمه کلیدی در زبانهای خارجی را پیدا کنید.

تولید محتوا
تولید محتوا

سایت تولید محتوا به زبان خارجی


سایت تولید محتوا خارجی: پس از استفاده از کلمات استفاده شده توسط مخاطب ، باید مطمئن شوید که محتوایی که ایجاد می کنید با موقعیت محلی مخاطب مرتبط است. اگر یک شرکت انگلستان باشید و بخواهید وارد بازار فرانسه شوید ، با اختلافات فرهنگی روبرو خواهید شد. اگر در یک شرکت انگلستان باشید و بخواهید وارد بازار چین شوید ، با تفاوت های عمده فرهنگی روبرو خواهید شد. اگر می خواهید به زبان های خارجی محتوا ایجاد کنید ، مهم است که با تفاوت های فرهنگی آشنا شوید.


سایت تولید محتوا خارجی: راهکار دوم برای ایجاد محتوا به زبان خارجی ، نوشتن محتوای کاملاً جدید است. خودتان می توانید این کار را انجام دهید (بسته به اینکه مهارت نوشتن به زبان جدید ممکن است خیلی خوب نباشد) یا می توانید آن را فراموش کنید. و برون سپاری کنید. اگر تصمیم به برون سپاری دارید ، توصیه می کنم توضیح مختصری در مورد معنای مقاله خود بنویسید. نویسندگان بومی با توجه به فرهنگ منطقه خود ، در نوشتن مقاله بهترین هستند. آنها می توانند از نمونه های کشورهای دیگر استفاده کنند ، که جذابیت نسخه را بیشتر می کند.

تولید محتوا
تولید محتوا

سایت تولید محتوا انگلیسی خارجی


سایت تولید محتوا خارجی: برای ایجاد محتوا به زبان جدید ترکیبی از دو استراتژی فوق است. یک پست وبلاگ از وب سایت قدیمی شما از پست های جدید یا پست های وبلاگ الهام گرفته شده است. با این حال ، تحقیق کلمات کلیدی و تفاوت های فرهنگی در نظر گرفته شده است. محتوا به معنای واقعی کلمه ترجمه نشده است ، اما در پایان مقاله تقریباً همان پیام را دارد. این استراتژی احتمالاً م mostثرترین راه برای ایجاد محتوای جدید به زبان خارجی است. همه ایده ها نباید جدید باشند ، اما فرهنگ محلی و کلمات خاص مخاطبان در نظر گرفته می شوند.


سایت تولید محتوا خارجی: نوشتن موضوعی که زبان مادری شما نباشد دشوار است. بنابراین چه کاری می توانیم برای بهبود نوشتن خود انجام دهیم؟ سایت تولید محتوا خارجی: بهترین کاری که می توانید انجام دهید خواندن است. البته ، شما باید متن را به زبان مورد نظر خود بخوانید. پست های وبلاگ ، مقالات روزنامه ، رمان ها را بخوانید. به این ترتیب ، مغز شما الگوی کلمات را تشخیص می دهد و جملات ، کلمات ، شخصیت های گفتار و ترتیب کلمات را حفظ می کند.

سئو
سئو

هزینه تولید محتوا خارجی


سایت تولید محتوا خارجی: خواندن به شما کمک می کند از این زبان به طور غیرمستقیم استفاده کنید. این عمل در واقع مهارت نوشتن شما را بهبود می بخشد. بیشتر بنویسید ، ویرایش کنید و بنویسید. قوانین دستور زبان و هجی کلمات را در نظر بگیرید و آنها را دنبال کنید. این به شما کمک می کند از اشتباهات جلوگیری کنید.

سایت در زمینه تولید محتوا خارجی


سایت تولید محتوا خارجی: بعد از اینکه روی یافتن کلمات کلیدی چند زبانه و تفاوت های فرهنگی احتمالی متمرکز شدید ، می خواهید شروع به تولید محتوا کنید. برای ایجاد محتوای جدید سه راه وجود دارد:


سایت تولید محتوا خارجی: می توانید محتوایی را که قبلاً در سایت خود قرار داده اید ترجمه کنید. خودتان می توانید این کار را انجام دهید (به شرطی که به زبان مسلط باشید) یا می توانید آن را فراموش کنید. ترجمه ارزان ترین راه برای ایجاد محتوای جدید است. این یک وظیفه مهم برای این استراتژی است. با این حال ، یافتن کلمات کلیدی و تفاوت های فرهنگی ممکن است دشوار باشد.