سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

نکات سئو

سئو داخلی on-page که به SEO داخلی و سئو داخلی نیز معروف است ، مجموعه اقداماتی است که با بهینه سازی عناصر یک سایت ، باعث افزایش رتبه موتور جستجو و بازدید سایت می شود. سئو داخلی بهینه سازی محتوا و کد HTML وب سایت است. از طرف دیگر ، SEO سئو داخلی ، SEO خارجی یا SEO خارج از سایت وجود دارد که شامل پیوندهایی خارج از سایت شما و همچنین سیگنالهای دیگری است که از اینترنت به سایت شما ارسال می شود.

نکات سئو در نویسندگی
نکات سئو در نویسندگی

سئو on-page : علاوه بر این که سئو داخلی on-page خوب به موتورهای جستجو کمک می کند سایت شما را بهتر تفسیر کنند ، همچنین به کاربران کمک می کند محتوای یک صفحه را بهتر درک کنند. اصولاً سئو داخلی خوب به موتورهای جستجو کمک می کند تا آنچه کاربران در صفحات شما مشاهده می کنند را درک کرده و ارزش محتوا را از منظر آنها بسنجند. بنابراین ، موتورهای جستجو می توانند بهترین و مرتبط ترین صفحات را بر اساس تحقیقات کاربران ارائه دهند.
سئو on-page : در بالاترین سطح ، بهینه سازی موتور جستجو را می توان به داخل و خارج از صفحه تقسیم کرد. سئو در صفحه شامل عواملی است که صاحب وب سایت می تواند درست در سایت خود دستکاری کند. SEO Offpage به سیگنال های دیجیتال خارج از وب سایت شخصی شما اشاره دارد که بازاریابان می توانند به طور غیر مستقیم روی آنها تأثیر بگذارند.
سئو on-page : تفاوت های چشمگیری بین سئو داخلی و خارج از صفحه وجود دارد که در بخش های بعدی به آنها خواهیم پرداخت. در سطح استراتژیک ، SEO سئو on-page خارج از صفحه از هر دو دشوارتر و وقت گیر است ، بنابراین ابتدا این مسئله را حل خواهیم کرد.
سئو در صفحه شامل اقدامات مستقیمی است که می توان در وب سایت شما انجام داد تا رتبه آن را در نتایج جستجو نشان داده های مربوطه بهبود بخشد. به عنوان مثال می توان به استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در محتوای قابل مشاهده و برچسب های متا مانند عنوان صفحه ، تصاویر و توضیحات متا اشاره کرد.

سئو مخفف چیست
سئو مخفف چیست

فاکتورهای سئو درون صفحه on-page

عنوان صفحه در سئو


سئو on-page : تا کنون مهمترین فاکتور SEO سئو on-page در صفحه عناوین صفحه است. اگر قاب سایت شما توانایی ایجاد عنوان صفحه منحصر به فرد را نداشته باشد ، معمولاً از آنچه شما به عنوان عنوان صفحه در صفحه خود تعیین می کنید استفاده می کند.
اگر از وردپرس به عنوان CMS استفاده می کنید ، می توانید به راحتی از پلاگین Yoast SEO برای ایجاد یک عنوان صفحه بی نظیر استفاده کنید.
HTML عنوان صفحه شما با عنوان نشان داده خواهد شد و به صورت زیر خواهد بود:

سئو on-page : عنوان صفحه همان چیزی است که در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) و در برگه مرورگر در بالای صفحه شما نشان داده می شود. به همین دلیل ، بهینه سازی عنوان صفحه برای سئو مهم است و کلیک کنید.
طول عنوان صفحه را زیر 70 نویسه و در صورت امکان نزدیک به 50 نویسه نگه دارید. این باعث می شود عنوان شما در SERP کوتاه باشد و در عین حال خلاصه و جذاب نیز باشد. بهتر است در صورت امکان کلمه کلیدی خود را در بالای عنوان صفحه قرار دهید. با این حال ، اگر عنوانی را که کاربران آن را دوست داشته باشند ایجاد کنید و کلمات کلیدی مورد نظر خود را در جایی که طبیعی ترین به نظر می رسند ، پیدا کنید ، نتایج بهتری خواهید داشت.

سئو
سئو

تگ H هدینگ در سئو درون صفحه on-page

سئو on-page : بعد از عنوان صفحه ، برچسب های عنوان (<h1> ، <h2> ، <h3> و …) مهمترین عوامل بهینه سازی صفحه بندی هستند. در مقاله ای از عناوین صفحه مانند هر آنچه می خواهید استفاده کنید. سرصفحه ها باید از یک سلسله مراتب منطقی پیروی کنند.

سئو on-page : در هر صفحه فقط از یک H1 استفاده کنید. صفحه وب شما برای شروع با یک موضوع سازمان یافته سروکار دارد. این به گوگل و سایر موتورهای جستجو کمک می کند تا موضوع صفحه شما را تشخیص دهند.

سئو on-page : برخی از بازاریاب ها از عناوین اصلی برای ویژگی های یک ظاهر طراحی شده خود استفاده می کنند بدون اینکه از لحاظ فنی SEO سئو on-page را درک کنند به عنوان مثال ، بازاریابان محتوا گاهی اوقات از H2 استفاده می کنند که بخواهند با بزرگنمایی بخشی از متن را برجسته کنند ، حتی اگر متن واقعاً مربوط به محتوای اصلی صفحه نباشد. از این کار اجتناب کنید

سئو on-page : برچسب یا نوع عکس باید حاوی یک کلمه کلیدی باشد و کمتر از 15 کلمه باشد. بهترین کار برای انجام این کار ایجاد توصیف صادقانه تصویر به همراه کلمه کلیدی مورد نظر خود است. با فناوری تشخیص تصویر ، Google برای Google آسان است که وقتی Google کلمه کلیدی را با برچسب alt پر می کند که تصویر را برای یک تجربه کاربری خوب توصیف می کند.

سئو
سئو

سئو on-page : از آنجا که روش های محدودی برای بهینه سازی تصویر وجود دارد ، از جمله کلمه کلیدی مورد نظر شما در نام پرونده نیز روش خوبی است. این امر هنگام بهینه سازی تصاویر در وب سایتی که از قبل دارای تصاویر ناشناس برای سئو در صفحه است ، دشوار است. شما باید تصاویر را در دستگاه محلی خود ذخیره کنید و سپس آنها را با نامی که مرکز آن کلمه کلیدی است بارگیری کنید.

سئو on-page : سرانجام ، می خواهید تصاویر را قبل از بارگذاری در صفحه وب خود فشرده کنید. برای اکثر پرونده های .jpg و .png می توانید از یک ابزار فشرده سازی تصویر آنلاین بصورت رایگان استفاده کنید.

تأثیر کوچک سازی تصاویر در طراحی وب سایت و سئو سایت را بخوانید

تگ توضیحات در سئو درون صفحه on-page

سئو نیاز به برنامه نویسی دارد
سئو نیاز به برنامه نویسی دارد

سئو on-page : توضیحات متا در صفحه وب شما قابل مشاهده نیستند ، اما مانند صفحه خود در نتایج جستجوی ارگانیک نشان داده می شوند. شرح متای شما باید حدود 300 حرف و حداکثر 320 باشد.

سئو on-page : بارها Google توضیحات متا را از محتوای صفحه شما انتخاب می کند که با موتور جستجو مطابقت داشته باشد. این احتمالاً مهمترین تأثیرگذارترین استراتژی SEO در تجارت الکترونیک است ، زیرا توضیحات متا و توضیحات محصولات در صفحه نقش اساسی در ارزش SEOسئو on-page کل صفحه را بازی می کند.

کلمات کلیدی در سئو

سئو on-page : استفاده از کلمات کلیدی در صفحه شما مهم است. اگر صفحه شما درباره یک موضوع کلمه کلیدی خاص باشد ، منطقی است که شما می توانید از کلمه کلیدی مورد نظر خود و اصطلاحات مربوط به آن در متن صفحه استفاده کنید.

سئو on-page : با رعایت اصول اولیه ، معمولاً بهتر است کلمه کلیدی مورد نظر خود را در بالا و پایین صفحه خود قرار دهید. شما می توانید از کلمات کلیدی مرتبط در سراسر صفحه خود استفاده کنید تا از پر کردن کلمات کلیدی در حالی که هنوز بهترین روشهای SEO سئو on-page در صفحه را دنبال می کنید ، جلوگیری کنید.

URL صفحات در سئو on-page

آدرس یا آدرس اینترنتی

سئو on-page : درج کلمه کلیدی مورد نظر در URL صفحه خود بهترین راه است. این عامل بزرگی برای رتبه بندی صفحه بود ، اما امروز باید کمتر از 1٪ از ارزش SEO سئو on-page صفحه شما را نشان دهد.

بزرگترین مزیت این امر این است که وقتی کسی با یک URL به صفحه شما لینک می دهد ، پیوند لنگر متن همیشه حاوی کلمه کلیدی مورد نظر صفحه شما است.