سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

تبلیغات گوگل

تا چند سال پیش ، بهترین راه برای تبلیغات و فروش ، قرار دادن تبلیغات در روزنامه ها ، مجلات یا رسانه هایی مانند تلویزیون بود. اما امروزه افزایش بازدید از وب سایت شما می تواند بهترین تبلیغ برای تجارت شما باشد. این باعث شده صاحبان مشاغل و بازاریاب های دیجیتال همیشه به دنبال افزایش بازدید از وب سایت خود باشند. در این مقاله ، ما می خواهیم Google Ads و SEO ، دو ابزار برای افزایش بازدید وب سایت را مقایسه کنیم. یکی از بهترین راههای تصمیم گیری و انتخاب شناختن جوانب مثبت و منفی گزینه های موجود است. هر سیستم در هر موقعیت و با هر عملکرد مزایا و معایب خاص خود را دارد. سئو و AdWords نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

سئو چیست


سئو یا بهینه سازی موتور جستجو به معنی بهینه سازی نتایج موتور جستجو است. روزانه صدها ، اگر نه هزاران مقاله در مورد یک موضوع خاص در وب سایت های مختلف نوشته می شود ، اما کدام یک در بالای نتایج Google ظاهر می شود؟ SEO مجموعه ای از عملیات است که بر روی محتوا و طراحی سایت انجام می شود تا آن را به یکی از برترین نتایج جستجوی گوگل تبدیل کند و در واقع میزان بازدید و نرخ تبدیل سایت را افزایش دهد.

با تمام این نکات مثبت و مزایای سئو ، نمی توان از مضرات آن چشم پوشی کرد. برای مقایسه صحیح و اصولی ، باید هر دو جنبه را در نظر گرفت.

سئو
سئو

معایب سئو

نکته نهایی به زمان نیاز دارد: فرایند سئو وب سایت نیاز به تحقیق در مورد کلمات کلیدی و تولید محتوای مرتبط برای آن کلمات کلیدی دارد. ممکن است روزها یا حتی هفته ها طول بکشد. اگر قصد راه اندازی کمپینی را دارید که می خواهید سریع و سریعاً نتیجه آن را مشاهده کنید ، سئو گزینه مناسبی برای شما نیست.

تغییرات الگوریتم در سئو


تغییرات الگوریتم: یکی از مواردی که سئوکاران با آن روبرو هستند تغییر الگوریتم گوگل برای نمایش وب سایت ها است. Google هر از گاهی الگوریتم های خود را تغییر می دهد تا نتایج به درستی نمایش داده شوند. این تغییرات رتبه بندی وب سایت ها را تغییر می دهد و ما باید دوباره سعی کنیم آن را به بالای جدول نتایج جستجو برگردانیم.
رقبای شما می توانند موقعیت شما را تغییر دهند: هیچ تضمینی وجود ندارد که اگر محتوای وب سایت خود را بهینه کنید و شماره 1 را در نتایج گوگل دریافت کنید ، دیگر نیازی به سئو و موقعیت نخواهید داشت. همیشه برای شما خواهد بود رقبای شما همیشه در حال تماشای تجارت شما هستند و می خواهند موقعیت بهتری نسبت به شما داشته باشند. بنابراین دور از روح نیست که آنها بتوانند موقعیت خود را تغییر دهند.
نیاز به سرمایه گذاری در یک تیم متخصص: اگرچه SEO به عنوان ابزاری رایگان شناخته می شود ، شما به تیمی قوی و با انگیزه نیاز دارید تا شما را در جریان مطالب و تحقیقات مداوم کلمات کلیدی قرار دهد ، این یک بخش پرهزینه برای صاحب مشاغل است.

سئو نوشته در وردپرس
سئو نوشته در وردپرس

مزایای سئو


در انتهای دیگر طیف Google AdWords قرار دارد که مزایای آن را توضیح می دهد:

رایگان است: سئو کاملاً رایگان است و تأثیر آن به مدت زمانی که برای یافتن کلمات کلیدی و استفاده صحیح از آنها در محتوای خود اختصاص می دهید بستگی دارد.
سازگاری با تلفن های همراه: سئو خوب به سایت شما این امکان را می دهد تا به خوبی و با سرعت قابل قبولی پاسخ دهد و همچنین به راحتی و بدون تاخیر در تلفن های همراه بارگیری شود. بارگیری وب سایت بر روی دستگاه های مختلف و با سرعت بالا باعث جذب مشتری می شود.
ترافیکی ایجاد می کند که منجر به نرخ تبدیل می شود: طبق گزارش موتور جستجوگر ژورنال ، نرخ بستن SEO 14.6٪ است که در مقایسه با 1.7٪ در بازاریابی از طریق ایمیل ، مقدار قابل توجهی است. نرخ پیوست در واقع مقدار معاملات انجام شده تقسیم بر کل معاملات است.
به شما کمک می کنیم تجارت خود را رونق بخشید: اگر حضور وب شما محسوس نباشد ، چگونه یک کاربر می تواند شما را پیدا کند و مشتری شما شود؟ SEO حضور وب شما را تضمین می کند و بازدید وب سایت شما را افزایش می دهد. این می تواند منجر به افزایش نرخ تبدیل شود.
اقتدار و اعتبار شما را در تجارت خود ایجاد می کند: محتوای موثر و حضور گسترده وب ، بازدید و رتبه بندی سایت شما را افزایش می دهد. این باعث تقویت رقابت شما ، جلب اعتماد مشتری و ایجاد موقعیت در تجارت می شود.

گوگل ادز
گوگل ادز

مزایای ادورز Google Ads

مخاطب خاص را هدف قرار دهید: در بازاریابی محصول مهم است که با مشتری ایده آل خود صحبت کنید و او را مخاطب خود قرار دهید. رمز موفقیت در تبلیغات ، شناخت رفتار مخاطب است. Google Ads به شما امکان می دهد مخاطبان کمپین خود را به کسانی که به تجارت شما علاقه مند هستند محدود کنید. با چند کلمه یا عبارت خاص می توانید به مشتریانی دسترسی پیدا کنید که محصولات شما را جستجو و تحقیق می کنند. Google همچنین به شما امکان می دهد مخاطبان بی ربط را منزوی کنید. به عنوان مثال ، اگر محصول شما نیاز خانواده های دارای کودک زیر پنج سال را برآورده می کند ، می توانید منابع کودک را از کمپین خود حذف کنید. این به شما امکان می دهد مخاطبان خود را دقیق تر انتخاب کنید و یک کمپین موفق تر داشته باشید.
به سرعت شروع کنید: صاحبان مشاغل به خصوص کسانی که کسب و کار کوچکی را شروع یا راه اندازی می کنند زمان در حال اتمام است. آدن آندروس ، رئیس بازاریابی محتوا در تبلیغات مخل گفت: “گوگل به دنبال پول است. بنابراین سعی دارد ایجاد حساب و ایجاد تبلیغات در AdWords را برای شما آسان تر کند.” تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که وارد Google Ads شوید و روی “اکنون شروع کنید” کلیک کنید “
از بودجه شما فراتر نمی رود: همانطور که ابتدا حساب خود را بارگیری می کنید و با هر کلیک پول از حساب شما کم می شود ، می توانید بلافاصله میزان هزینه ای که در دست دارید و بودجه مورد نیاز برای آن تعیین کنید. ‘پیشرفته همچنین ، اگر چندین کمپین فعال دارید اما یکی از آنها عملکرد خوبی ندارد ، می توانید به سرعت آن را متوقف کرده و بودجه آن را به سایر کمپین های فعال خود اختصاص دهید.
با آن می توانید انواع مختلف تبلیغات را طراحی کنید: هیچ دو مشتری یکسان نیستند و هیچ دو محصولی وجود ندارد. با استفاده از الگوهای آماده Google Ads می توانید مناسب ترین تبلیغ را برای محصول و مشتری خود طراحی کنید.

بک لینک
بک لینک

گوگل ادورز Google Ads چیست


اگر در جستجوی مقاله دقت کنید ، با وب سایت هایی روبرو خواهید شد که معمولاً یکی از اولین پیشنهادات Google هستند و در کنار آنها علامت “آگهی” را مشاهده خواهید کرد. Google Ads یا Google AdWords سرویس تبلیغاتی خود Google است که به مخاطبان شما ارائه می شود تا وب سایت خود را در نتایج برتر جستجو نشان دهند و تجارت خود را ارتقا دهند. این سرویس رایگان نیست و با هر بار کلیک بر روی تبلیغات ، هزینه حساب شما کاهش می یابد.