سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

سئو

سئو و چک لیست محتوا: یکی از مهمترین اهداف هر مشاغل بهبود سئو سایت است. در این حالت ، اهمیت موتورهای جستجو و رتبه بندی آنها از سایت های مختلف از هیچ کس دریغ نمی شود. مسئله سئو به قدری مهم است که می توان گفت شرکتهایی که می توانند سئوی سایت خود را به طرز چشمگیری بهبود بخشند تقریباً در آستانه موفقیت قرار دارند ، اما این یک کابوس واقعی برای استارتاپ ها و کارآفرینان تازه کار است. تا جایی که موفقیت یا شکست در این زمینه می تواند بر تمام انگیزه های آنها تأثیر بگذارد. با وجود این اهمیت ، بسیاری از استارت آپ ها از جزئیات دقیق روند بهبود سئو نمی دانند و بنابراین دقیقاً نمی دانند برای بهبود سئو خود چه کاری باید انجام دهند. در این مقاله قصد داریم مشکلات رایج در این زمینه را بررسی کرده و راهکارهایی ارائه دهیم.

سئو
سئو

حجم محتوا در سئو


سئو و چک لیست محتوا: قبل از اقدام به انتشار مطالب ، باید مطمئن شوید که محتوای تولید شده برای مخاطبان شما محتوای عالی محسوب می شود. مطمئناً هیچ چیز قابل پیش بینی نیست ، اما معیارهایی وجود دارد که باید قبل از اشتراک مقاله از آنها اطمینان حاصل کنید: آیا همه آماده اشتراک مقاله من هستند؟ آیا آنها آماده هستند که آن را به دوستان خود توصیه کنند؟ یا حداقل اینطور است؟ اگر نمی توانید جواب سوال خود را در یکی از این سه دسته پیدا کنید ، بهتر است آن را مرور کرده و کیفیت آن را ارتقا دهید. همچنین باید بدانید که چه نوع تحقیق بیشتر به موضوع مرتبط است.

سئو و چک لیست محتوا: برای یک موضوع آماری ، ممکن است اولویت با تحقیقات اینفوگرافیک باشد. در نتیجه ، شما نیاز به تولید اینفوگرافیک دارید. به طور کلی ، الگوهای محتوا باید براساس نوع محتوایی که دارید طراحی شوند. قبل از اینکه از کمبود بازدید سایت شکایت کنید ، مطمئن شوید که محتوای کافی دارید. Google صفحات با کیفیت را با ارزش 1500 کلمه یا بیشتر رتبه بندی می کند. اما کمترین کاری که باید انجام دهید نوشتن کمتر از 750 کلمه است ، زیرا می تواند به شما امتیاز منفی بدهد.

سئو نیاز به برنامه نویسی دارد
سئو نیاز به برنامه نویسی دارد

موبایل فرندلی بودن در سئو


سئو و چک لیست محتوا: در دنیای امروز با معرفی تلفن های هوشمند در بازار ، تلفن های همراه می توانند بازدید قابل توجهی را به سایت ها ایجاد کنند. بنابراین ، طراحی یک وب سایت با کاربرد آسان برای تلفن های همراه همیشه به نتایج خوبی منجر می شود. بسته به نوع وب سایت ، کاربران تلفن همراه می توانند میزان مراجعه به سایت های خاص را تعیین کنند.

سئو و چک لیست محتوا: شما باید اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما از این نظر کاملاً بهینه شده و از نظر سرعت و UI / UX می تواند کاربران تلفن همراه را به خود جلب کند. سرعت ، جلوگیری از مسدود کردن تصاویر CSS و JavaScript ، استفاده از داده های ساخت یافته ، استفاده از طراحی وب پاسخگو و بهینه سازی محتوا برای تأمین نیاز کاربران تلفن همراه و تلفن از مهمترین معیارهایی است که باید در نظر گرفته شود.

سئو
سئو

انالیز رقبا در سئو


سئو و چک لیست محتوا: شما باید بپذیرید که SEO تنها مشکل شما نیست و شما باید در زمینه های خاص نسبت به سایر رقبا قویتر باشید. بر نقاط قوت خود تمرکز کنید و موقعیت خود را ادامه دهید.

سرعت سایت در سئو


سئو و چک لیست محتوا: تأثیر سرعت در رتبه بندی مخصوصاً برای بارگیری در تلفن همراه مهم است. برای بارگیری یک وب سایت نیازی به صبر طولانی نیست. برای بهینه سازی سرعت سایت ، باید تصاویر را بهینه کرده و از CDN یا سرور ارتقا یافته استفاده کنید.

سئو مخفف چیست
سئو مخفف چیست

لینک دهی داخلی و خارجی در سئو


سئو و چک لیست محتوا: پیوندهای داخلی بخش مهمی از هر کمپین تبلیغاتی آنلاین است که محتوای وب سایت را به هم پیوند می دهد و ساختار داخلی ایجاد می کند ، بنابراین SEO را بهبود می بخشد. می توانید از داستان موفقیت سایت های مشابه برای طراحی یک ساختار منسجم برای وب سایت خود استفاده کنید.

تعداد بک لینک ها
تعداد بک لینک ها


سئو و چک لیست محتوا: SEO همیشه باید در ذهن شما باشد. موتورهای جستجو هرگز با سهل انگاری برچسب گذاری نمی کنند و همیشه سایت ها را رتبه بندی می کنند. اگرچه صفحات قدیمی به دلایل مختلف از ارزش بیشتری برخوردار هستند ، اما Google به مطالب جدید علاقه مند است. بنابراین لازم است یک رویکرد ترکیبی اتخاذ شود تا موقعیت خوبی در رتبه بندی بدست آید.

انتشار محتوا در شبکه اجتماعی


سئو و چک لیست محتوا: باورش این خیلی سخت است! زیرا امروزه بدون شبکه های اجتماعی هیچ موفقیتی حاصل نمی شود و از هر لحاظ بر بهبود سئو تأثیر می گذارند. این نه تنها به شما نمره گوگل می دهد ، بلکه تأثیر بسزایی در موفقیت شغلی شما خواهد داشت. رسانه های اجتماعی می توانند میزان نفوذ محتوای شما را افزایش دهند ، در نتیجه بازدید سایت شما را افزایش دهند و در نهایت SEO را بهبود ببخشند.

نحوه سئو سازی سایت
نحوه سئو سازی سایت

موضوع خاص در سئو محتوا


سئو و چک لیست محتوا: با توجه به اصول تولید محتوا ، شما هنوز هم نمی توانید درصد افرادی را که به دنبال یک موضوع خاص هستند جذب کنید ، به خصوص اگر استارت آپ شما ایده ای اختصاصی باشد و افراد با آن تازه کار باشند. احتمال وقوع این امر افزایش می یابد. مشکلی نیست اگر مردم هیچ سرنخی در مورد تجارت شما ندارند ، طبیعی است که آنها به دنبال آن نیستند. در این موارد ، باید به سراغ کاربران بروید و آنها را به مکان خود هدایت کنید. شناخت شرایط موجود ، شناخت نیازهای کاربر و ارائه بهترین پاسخ ها از مراحل ارتقا وب سایت شماست.


سئو و چک لیست محتوا: حتی اگر بهترین محتوا را در دنیا داشته باشید ، به این معنی نیست که از مراجعه به وب سایت راحت هستید. در حقیقت ، این دو رابطه مستقیمی با هم ندارند ، به خصوص اگر حجم جستجو برای موضوع شما در موتورهای جستجو بسیار کم باشد. برنامه ریزی کلمات کلیدی برای استارت آپ ها ضروری است. کلمات کلیدی از یک طرف باید مربوط به جستجوهای کاربر باشد و از طرف دیگر باید شامل محتوای وب سایت باشد. در این حالت ، می توانید امیدوار باشید که درصدی از جستجوهای کاربران منجر به افزایش بازدید به وب سایت شما شود.

نکات سئو
نکات سئو

اصول سئو در محتوا


سئو و چک لیست محتوا: برای ارزیابی سئو سایت یک وب سایت ، باید همه موارد را بررسی کنید: عناوین ، عناوین ، عناوین ، URL ها ، تصاویر و مهمتر از همه توضیحات مورد استفاده در مورد آنها. در حالی که این توصیفات معمولاً نادیده گرفته می شوند ، موتورهای جستجو به آنها توجه زیادی می کنند و وب سایتها را بر این اساس متمایز می کنند. هرچه میزان CTR یا میزان کلیک بیشتر باشد ، بازدید سایت شما نیز بیشتر می شود.