سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

سوشال مدیا

سئو و شبکه های اجتماعی: هنگامی که وارد این صفحه شدید می شوید ، خود را در اولین مرحله و مرحله یادگیری سئو جستجو می کنید. جایی که نیازی به داشتن پس زمینه و دانش سئو ندارید. بارزترین و اساسی ترین نیاز پس از اتمام موفقیت آمیز آموزش تجارت آنلاین و ساخت وب سایت تجاری ، آشنایی با اصول سئو (سئو و بهینه سازی موتور جستجو) است. سئو و شبکه های اجتماعی: ما شما را در میانه راه تنها نخواهیم گذاشت و مرحله کارآفرینی آنلاین را مرحله به مرحله تا انتها طی خواهیم کرد. بنابراین بدون هیچ گونه تردیدی این مقاله را بخوانید. اگر سوالی در ذهن شما ایجاد شد ، حتماً در انتهای این پست آن را بپرسید تا بتوانم به شما پاسخ دهم.

شبکه اجتماعی
شبکه اجتماعی

SMO چیست و چگونه با سئو سایت ارتباط دارد؟

سئو و شبکه های اجتماعی: SMO مخفف Social Media Optimization است. به طور کلی ، SMO با تشویق کاربران به استفاده و اشتراک لینک های آن وب سایت در شبکه های اجتماعی ، به بهینه سازی یک وب سایت اشاره دارد. SMO در واقع حضور آنلاین شما را در مکان هایی که مشتریان شما حضور دارند بهبود می بخشد و روابط شما را با مخاطبان ایجاد و گسترش می دهد.

Social Signal چیست و چه کاربردی در سئو دارد؟

شبکه های اجتماعی و سئو

سئو و شبکه های اجتماعی: سیگنال های اجتماعی فعالیت های انسانی در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر ، لینکدین ، ​​ردیت ، اینستاگرام و … هستند که فعالیت هایی که هر یک سیگنال نامیده می شوند عبارتند از: پسندیدن ، دوست نداشتن ، اشتراک گذاری ، رأی ، نظرات و بازدیدها. البته ، Social Signal زمانی اشاره می کند که محتوای ارسال شده در این شبکه های اجتماعی به طور خاص به یک وب سایت پیوند داده شود. به عبارت دیگر ، Social Signal به نظراتی که از کاربران شبکه های اجتماعی درباره محتوای وب سایت خود دریافت می کنید ، اشاره دارد. سئو و شبکه های اجتماعی: علائم اجتماعی نشان می دهد که در میان کاربران شبکه های اجتماعی در مورد سایت شما و محصولات یا خدماتی که شما ارائه می دهید صحبت می کنند. و قطعاً باعث بهبود رتبه سایت شما در صفحه نتایج موتور جستجو خواهد شد. زیرا موتورهای جستجو سیگنال های اجتماعی را به عنوان توصیه هایی می بینند که توسط کاربران قابل استناد هستند.

شبکه اجتماعی
شبکه اجتماعی

مزیت شبکه های اجتماعی

حضور در شبکه های اجتماعی دو مزیت عمده دارد.

سئو و شبکه های اجتماعی: اولین مزیت: به ایجاد لینک کمک می کند. این بدان معنی است که شما می توانید از طریق شبکه های مختلف از جمله LinkedIn و Google Plus به محتوای سایت خود پیوند دهید.

سئو و شبکه های اجتماعی: مزیت دوم: نام تجاری شما ؛ در واقع ، چه بخواهید و چه نخواهید هنگام کار در شبکه های اجتماعی امتیاز می گیرید! به عنوان مثال ، شما یکی از مفیدترین و با ارزش ترین مطالب سایت خود را در شبکه اجتماعی LinkedIn معرفی می کنید. این مخاطب شما را به سمت داستان شما سوق می دهد ، در مورد آن صحبت می کند ، در مورد آن نظر می دهد و اگر دوست دارد آن را با دیگران به اشتراک می گذارد. همه این فعالیت ها به شما در برندسازی کمک زیادی می کند.