سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

سوشال مدیا

سئو شبکه های مجازی: در واقع وبلاگ نوعی وب سایت است که توسط یک شخص یا گروه کوچکی از افراد اداره می شود. تنها تفاوت عمده بین وبلاگ و وب سایت این است که وبلاگ به طور مداوم با محتوای جدید به روز می شود و محتوای آن با ترتیب زمانی معکوس نمایش داده می شود (ابتدا پست های جدید قرار می گیرند) علاوه بر این واقعیت که وب سایت ها ماهیتی ساکن دارند و مرتباً به روز نمی شوند ، محتوای آنها نیز در صفحات مختلف دسته بندی می شود.

شبکه اجتماعی
شبکه اجتماعی

شبکه اجتماعی

سئو شبکه های مجازی: محتوای همیشه سبز محتوایی است که هرگز از مد نمی افتد. محتوای همیشه سبز برای بسیاری از صنایع ، محتوایی بسیار موثر ، بنیادی و عمیق با طول عمر یک یا دو سال است. به عنوان مثال ، عبارت “2020 Optimization Techniques” دیگر در سال 2021 جستجو نخواهد شد و کارایی خود را از دست می دهد. از طرف دیگر ، عبارت “اهمیت بهینه سازی موتور جستجو” مثال خوبی از محتوای همیشه سبز است و هرگز کارایی خود را از دست نخواهد داد.

شبکه اجتماعی
شبکه اجتماعی

سئو شبکه های مجازی: سئو معنایی فرآیند ایجاد معنای بیشتر در کلماتی است که در محتوای خود استفاده می کنید. این به معنای بهینه سازی سایت برای اهداف اصلی کاربران است. نه فقط پاسخ دادن به یک جستجوی ساده. به عبارت دیگر ، سئو معنایی تولید محتوای بهینه شده پیرامون موضوعات است. فقط کلمات کلیدی نیست. سئو شبکه های مجازی: به عنوان مثال ، وقتی مقاله ای می نویسید و بارها و بارها از عبارت “keyword” استفاده می کنید ، اساساً به Google می گویید که روی “کلمه کلیدی” نوشته شده است.

سئو شبکه های مجازی: بنابراین ، Google به جای در نظر گرفتن کلمات کلیدی ، موضوع کلی صفحه را می فهمد. به روشی کاملاً مشابه انسان ها. البته این بدان معنا نیست که کلمات کلیدی اهمیت خود را از دست می دهند ، اما گوگل دیگر فقط به آنها اعتماد نمی کند. سئو شبکه های مجازی: بنابراین Google به جای جستجوی صفحات برای کلمات کلیدی ، موضوعاتی را جستجو می کند که این کلمات کلیدی را پوشش دهند.