سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

اینستاگرام

سئو اینستاگرام: نحوه مراجعه به صفحه اینستاگرام سوالی است که همه فعالان و بازاریاب های دیجیتال به دنبال پاسخ به آن هستند. یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین شبکه های اجتماعی اینستاگرام است. بنابراین بازاریاب ها سعی دارند مشتریان و کاربران این شبکه اجتماعی را فریب دهند تا صفحات آنها را در اینستاگرام و گوگل مشاهده کنند. در حقیقت ، سئو در کل به موتورهای جستجو کمک می کند تا محتوای سایت ها یا صفحات را در شبکه های اجتماعی بهتر ببینند. اخیراً ، استفاده از اینستاگرام به عنوان ابزاری جذاب و پر زرق و برق توسط بیشتر افراد ، دلیل مبارزه و رقابت بازاریابان شده است.

اینستلگرام
اینستلگرام

جستجوگرها در اینستاگرام


سئو اینستاگرام: ما راه حل هایی را به شما نشان خواهیم داد که در معرفی ، افزایش بازدید ، تعداد پسندیدن و نظرات و اعتبار صفحه به شما کمک زیادی می کند. در واقع ، این راه حل ها پاسخ شما به سوال “چگونه صفحه اینستاگرام خود را جستجو کنیم” خواهد بود.

درج لینک در پست دیگران


سئو اینستاگرام: مستقیماً به پستهای اینستاگرامی خود پیوند دهید. یکی از مهمترین عوامل در به نظر رسیدن صفحه سئو اینستاگرام این است که از طریق کانال دیگران به پست های خود لینک دهید. اگر فقط پیوند نمایه شما منجر به ارسال شما شود ، اکثر پست ها در Google غیر واقعی تلقی می شوند و کمتر مورد توجه قرار می گیرند. بنابراین برای دسترسی به پست های خود را به لینک پروفایل محدود نکنید. و برای مشاهده و سئو بهتر صفحه اینستاگرام خود در کانال های مختلف ، یک لینک مستقیم به پست جدید خود ایجاد کنید. بسیار مهم است که تا حد ممکن نسخه کامل خود را در شبکه های اجتماعی دیگر یا وبلاگ خود ارسال کنید.

اینستاگرام
اینستاگرام

افزایش لایک و کامنت


سئو اینستاگرام: اگر پستی از شما توسط یک سایت معتبر یا صفحه معتبر با تعداد زیادی فالوور مورد پسند واقع شود ، در واقع ممکن است شما قادر به دریافت بک لینک هایی باشید که معتبرتر از دریافت پیوندهای مداوم از سایت های غیر معتبر و صفحات با پیروان کمتر هستند. به همین منظور ، یکی از نکات ایجاد لینک در بین متخصصان سئو این است که در گروه های خصوصی ، هنگامی که مدیر از یک صفحه معتبر ارسال می کند ، سایر مدیران شروع به اظهار نظر و لایک می کنند.

انتشار در اکسپلورر


سئو اینستاگرام: سعی کنید با دادن سرنخ های مناسب و استفاده از کلمات مرتبط با برند خود ، پست خود را در Instagram Explorer به درستی دریافت کنید. قسمت جستجو در اینستاگرام همان صفحه کاوش است. ارسال ها در این بخش براساس تعداد پسندیدن هایی که دریافت کرده اند و اعتبار واقعی آنها است. با جستجوی همه موارد در این بخش ، مانند Google ، موتورهای جستجو هوشمند عمل می کنند و محتوای مربوط به محتوای شما را به شما ارائه می دهند.

سئو اینستاگرام: مشاهده پست شما در صفحه کاوش ، کاربران واقعی و پیروان علاقه مند به محصول و محتوای شما را به خود جلب می کند و باعث می شود صفحه SEO اینستاگرام شما ظاهر شود. با جستجو در بخش Explorer ، هر شخص لیستی از موارد مختلف را براساس سابقه جستجو دریافت می کند. به عنوان مثال ، اگر دو کاربر در نقاط مختلف جهان محتوای یکسانی را جستجو کنند ، نتایج Instagram Explorer نشان می دهد که در بسیاری از موارد بسیار متفاوت است. زیرا سابقه جستجو و موقعیت مکانی این دو نفر متفاوت است و موتورهای جستجو سعی می کنند کلمات کلیدی مرتبط با سابقه آنها یا مورد استفاده در مکان مورد نظر را شناسایی کنند.

اینستاگرام
اینستاگرام

پاسخ به کامنت در پیج اینستاگرام


سئو اینستاگرام: به نظرات زیر پاسخ دهید نظرات می توانند در جذب کاربران مهم باشند. مثلا کدوم پست چند تا کامنت داره؟ یا چه کسی نظری گذاشته است؟ آیا نظرات از صفحات معتبر است یا خیر؟ برای اعتبار صفحه شما بسیار موثر است. پاسخ های داده شده به نظرات مهمترین هستند. با این کار نشان می دهید که برای مخاطب خود ارزش قائل هستید و اطلاعات شما در انتخاب آنها کمک می کند. این عمل به صفحه SEO شما کمک زیادی می کند و صفحه اینستاگرام شما را بهینه می کند.

سئو اینستاگرام: اگر به دنبال راه حل یا نکاتی برای افزایش تعداد فالوورها و بازدید کنندگان صفحه اینستاگرام خود بودید و به طور خلاصه ، سوال شما این بود که چگونه صفحه اینستاگرام خود را جستجو کنید ، با رعایت تمام موارد فوق می توانید صفحه اینستاگرام خود را جستجو کنید. کمک کنید تا صفحات خود را بهینه کنید ، محتوا و محصولات خود را بیشتر نشان دهید و تجارت خود را توسعه دهید.

درج هشتگ در پیج اینستاگرام


سئو اینستاگرام: با استفاده از هشتگ ، احتمال مشاهده مطالب خود در اینستاگرام را بیشتر می کنید. سعی کنید از کلمات کلیدی یا هشتگ های بسیار مرتبط با پست های خود استفاده کنید. از آنجا که اینستاگرام یک پلت فرم عکس محور است ، مهم است که بدانید کدام زیرنویس را در زیر عکس قرار دهید یا از کدام کلمات کلیدی و هشتگ استفاده کنید.

سئو اینستاگرام: زیرا اگر مطالب شما مربوط به عکس و پست شما نباشد ، کاربران پس از ورود به صفحه شما و ترک صفحه و مشاهده سایر مطالب ، مدت کمی را سپری می کنند. این به موتورهای جستجو اطلاع می دهد که این صفحه معتبر نیست و محتوا با محتوای آن یکی نیست. به همین دلیل ، اینستاگرام رفتار مشابهی با Google نشان می دهد و این صفحه را به بایگانی های خود می فرستد. در نتیجه ، صفحه اعتبار خود را از دست می دهد. تعداد هشتگ های مجاز در اینستاگرام 30 مورد است و اگر بتوانید محتوای مربوط و کلیدی مربوط به محتوای خود را با کمتر از 10 هشتگ کنید ، بهترین نتیجه را خواهید گرفت.

محتوا
محتوا

زمان مناسب برای انتشار پست در اینستاگرام


سئو اینستاگرام: زمان مناسب برای ارسال را انتخاب کنید. انتخاب زمان مناسب برای انتشار پست های اینستاگرام خود به شما کمک می کند محتوای اینستاگرام و صفحه سئو خود را مشاهده کنید. به عنوان مثال ، پست هایی را که در زمان های مختلف روز دارای موضوعات مشترک هستند به اشتراک بگذارید تا بفهمید در چه ساعتی از روز بیشترین بازدید را دارید و محتوای شما کاربران بیشتری را به صفحه شما جذب می کند.

جذب فالوور در سئو اینستاگرام


سئو اینستاگرام: اطمینان حاصل کنید که صفحه شما توسط مخاطبان دنبال می شود. صفحه اینستاگرام به صورت پیش فرض عمومی تنظیم شده است و هر کسی مجاز است از صفحه شما بازدید کند. اگر بازاریاب هستید ، مطمئن شوید که این تنظیم پیش فرض را تغییر نداده اید. بهتر است به قسمت تنظیمات نمایه خود بروید و تأیید کنید که حساب خصوصی شما غیرفعال است.

اینستاگرام
اینستاگرام

درج نام برند در نام پیج اینستاگرام خود


سئو اینستاگرام: کلید واژه اصلی محصول تجاری خود ، نام صفحه اینستاگرام خود را انتخاب کنید. قرار دادن این کلمه کلیدی کوتاه به صفحه SEO شما کمک می کند و کاربران سریعتر به صفحه شما می رسند. با به روزرسانی نام صفحه خود ، روی نمایه کلیک کنید و در قسمت ویرایش نمایه ، نام را به روز یا تغییر دهید. مهم است که سعی کنید نام صفحه خود را با شناسه صفحه خود مطابقت دهید تا کاربران آن را بهتر به یاد بیاورند. به عبارت دیگر ، هر چه خواندن و نوشتن آن آسان تر باشد ، توسط کاربران بهتر جستجو و پیگیری می شود.

درج کلمات کلیدی در پست اینستاگرام


سئو اینستاگرام: پاسخ حرفه ای دیگر به سوال “چگونه صفحه اینستاگرام خود را جستجو کنیم” این است که ، بیوگرافی شما بهتر حاوی کلمه کلیدی اصلی نام تجاری شما است. صفحه بیوگرافی شما باید بیش از 150 نویسه در توصیف نام تجاری شما داشته باشد. برای اینکه موتورهای جستجو سریعتر مردم را به سمت شما سوق دهند. استفاده از هشتگ در راهنمایی و ارسال کاربران به صفحه شما نیز بسیار مفید است. زیرا هشتگ ها در واقع وسیله ارتباطی هستند که پیچ های مربوطه را به هم متصل می کنند.

سئو اینستاگرام: اصولاً بیوگرافی ها مشابه توضیحات متا هستند و به html تبدیل می شوند و با ابزار جستجو می توانند جستجو شوند. بنابراین بایوس در صفحه سئو اینستاگرام بسیار مثر است ، بنابراین حتما به کلمات کلیدی که در صفحه بیو یا هشتگ خود استفاده می کنید توجه کنید. تا صفحه شما توسط Google بهتر ارائه شود. برای انجام این کار ، اطلاعات صحیحی را در مورد اینکه چه کسی هستید و هدف صفحه شما چیست در این قسمت قرار دهید.

سئو اینستاگرام



سئو اینستاگرام: سعی کنید عنوان عکس را عنوان عنوان مطالب بدانید. در صفحه اینستاگرام خود ، هر زمان که ممکن است از زیرنویس های کوتاه استفاده کنید تا عکس های شما در توضیحات متا قرار گیرند. در حقیقت ، عنوان عکس باید حاوی کلمات کلیدی مهم شما باشد تا موتورهای جستجو کار خود را به درستی انجام دهند و صفحه شما به درستی ارائه شود.