سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

بازاریابی اینترنتی

راهکارها در بازاریابی محتوا: از جمله روشهای سنتی بازاریابی. فعالیت های صنعتی لغو شد. مشتریان شما درست در خانه هستند ، درگیر کنفرانس های آنلاین و سایر موارد جدید هستند و سر آنها بیش از هر زمان دیگری شلوغ است. در این شرایط چگونه می توانید به مخاطب مورد نظر خود برسید؟ به نظر می رسد ، با افزایش کیفیت محتوا و یافتن دستورالعمل های بازاریابی محتوای روزمره ، موثر است.


راهکارها در بازاریابی محتوا: از آنجا که چندین نویسنده در حال نوشتن مقاله در مورد ایده های شما و تولید محتوا هستند ، شما باید یک رهنمود تنظیم کنید و مطمئن شوید که همه مطالب دارای یک صدا هستند ، و این صدای تجارت شماست.

بازاریابی
بازاریابی

درج چکیده در محتوا

راهکارها در بازاریابی محتوا: چکیده ای برای مقاله خود تهیه کنید (یک پاراگراف کوچک بین عنوان و محتوای اصلی که هدف مقاله را بیان می کند). به عنوان مثال ، این چیزی است که من این هفته نوشتم: “انتظار می رود تقاضا برای مدیران و کارمندان در طی شیوع کرونا به طرز چشمگیری افزایش یابد. “پنج روش که شرکت های سهام خصوصی و اوراق بهادار آنها می توانند این خواسته ها را برآورده کنند.” خسته کننده است اما معنای متن را منتقل می کند.


راهکارها در بازاریابی محتوا: برای برخی از مشاغل این راهنما یک کتاب الکترونیکی ده صفحه ای است و برای برخی دیگر یک صفحه PDF است. اندازه این دستورالعمل ها به عمق محتوا ، هدف و نوع نویسندگان شما بستگی دارد.

سناریو در تولید محتوا
سناریو در تولید محتوا

محتوا و انتشار در شبکه اجتماعی

راهکارها در بازاریابی محتوا: ممکن است بخواهید برای شبکه های مختلف شرکتی خود دستورالعمل های جداگانه ای بنویسید: Facebook با Linkedln متفاوت است ، وبلاگ شما با یک پست صنعتی متفاوت است. هر بخش تجاری باید مخاطبان خاص را هدف قرار دهد ، بنابراین هنگام تهیه دستورالعمل ها نوع مخاطبان را در نظر بگیرید.

راهکارها در بازاریابی محتوا: مخاطبان حرفه ای شما چه کسانی هستند؟ آنها از چه زبانی استفاده می کنند؟ بهینه سازی محتوای شما بیش از هر چیز دیگری مهم است. اگر با استخدام های مستقل جدیدی که صنعت شما را نمی شناسند کار می کنید ، یک نمونه برای آنها بفرستید.
راهکارها در بازاریابی محتوا: هر استثنایی را در قانون خود اضافه کنید (قول می دهم که این کار را می کنید!) و تمام ظرایف تجارت خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، تجارت شما باید دارای چه نام ها و عناوینی باشد؟

راهکارها در بازاریابی محتوا: جزئیات وبلاگ را به نویسندگان نامزد اطلاع دهید. برخی نیز جدول ها و نمودارهایی را برای دستورالعمل ها ترسیم می کنند که نویسنده را در روند پذیرش کار راهنمایی می کند.

محتوا
محتوا

راهکارها در بازاریابی محتوا: خوانندگان باید حقیقت را بدانند. به نویسندگان خود بیاموزید که منبع متن خود را در مقاله خود وارد کنند. آیا می خواهید از صفحات استفاده کنید یا متن خوانندگان را به سایت منبع یا مقاله ارسال کنید؟
راهکارها در بازاریابی محتوا: خوانندگان شما وقت زیادی ندارند. سردبیران خود را تشویق کنید که ورودی های مختلفی را در متن وارد کنند تا خوانندگان در صورت تمایل به رفتن و بازگشت مشکلی نداشته باشند. از خط فاصله ، لیست اعداد و عنوان پاراگراف استفاده کنید.

سئو در بازاریابی محتوا

راهکارها در بازاریابی محتوا: مشخص کنید که چگونه می خواهید از SEO برای بهینه سازی محتوای خود استفاده کنید. قبل از تقسیم وظایف تولید محتوا بین نویسندگان ، شرایط SEO وبلاگ و مقاله خود را بخوانید. اگر بعد از تولید محتوا بخواهید این کار را انجام دهید ، خوانایی متن را از دست خواهید داد.
راهکارها در بازاریابی محتوا: از فرمول های “ETA” برای نوشتن عنوان استفاده کنید: نتیجه ای که مشتریان می خواهند + زمانی که برای درک متن نیاز دارند + کاری که برای درک بهتر آن نیاز دارند.
راهکارها در بازاریابی محتوا: می توانید از “دعوت به تعامل” (CTA) در انتهای هر متن استفاده کنید. برای هر سیستم عامل از CTA خاص استفاده کنید: یکی برای وب سایت وبلاگ ، دیگری برای مقاله ژورنالی و دیگری برای شبکه های مجازی.