سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

تولید محتوا

راههای جذب مشتری در سایت: انسان موجودی اجتماعی است که جامعه را تحت تأثیر قرار داده و تحت تأثیر قرار می دهد. جامعه از انسانهای مختلفی تشکیل شده است که هرکدام سلایق و افکار مختلفی دارند و این افکار انتخاب های آنها را شکل می دهد. ما همیشه در معرض انتخاب ها هستیم و در انتخاب هایمان تحت تأثیر دیگران هستیم. این تأثیرات می تواند آگاهانه در ما ایجاد شود ، یعنی ما از دیگران در مورد موضوعی می پرسیم و نظرات آنها را جستجو می کنیم تا سرانجام به نتیجه برسیم ، یا می توانند ناخودآگاه باشند یعنی فضای عمومی جامعه برای انتخاب موارد خاص و ما نیز ناخودآگاه با آنها هستیم. خرید یکی از زمینه هایی است که در آن نقش انتخاب به وضوح مشهود است. ما هر روز محصولات مختلفی می خریم که انتخاب آنها تحت تأثیر انتخاب و توصیه های دیگران است. جالب اینجاست که 92٪ افراد در مورد یک موضوع از دوستان و آشنایان خود مشاوره می گیرند. این توصیه ها را می توان به روش های مختلفی فرموله کرد. از نظرات زیر گرفته تا توصیه های کلامی و روش های دیگر. بنابراین راهنمایی پیشنهادات و پیشنهادات مردم می تواند در فروش یک محصول نقش مهمی داشته باشد.

بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا

وبلاگ در جذب مشتری


راههای جذب مشتری در سایت: بازدید کنندگان وبلاگ مشتریان بالقوه هستند. فرقی نمی کند که آنها از طریق پیوند خارجی به سایت دیگری به وبلاگ شما دسترسی داشته باشند یا از طریق تبلیغات و روش های دیگر. مهم این است که بتوانید از این توانایی برای جلب مشتری استفاده کنید. اگر نمی توانید زمین صحیح را بدست آورید نمی خواهید ناامید شوید ، بنابراین روی یک کپوی خوب سرمایه گذاری کنید. گاهی اوقات یک جمله کوتاه در گوشه وبلاگ با طراحی خاص خود می تواند مشتریان شما را از بالقوه به واقعی تبدیل کند. از این توانایی غافل نشوید.
راههای جذب مشتری در سایت: مطالعات موردی مطالعاتی است که بر روی یک محصول یا محصول انجام شده و جنبه های مختلف آن را پوشش می دهد. اگر ادعا می کنید که محصولات شما بهترین هستند ، باید بتوانید شکایات خود را ایجاد کنید. مطالعات موردی توضیحات علمی و منطقی ادعاها است و به افرادی که انتخاب علمی عمیق تر و علمی بیشتری دارند کمک می کند تا محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنند.

محتوا
محتوا

ایمیل مارکتینگ در جذب کاربر


راههای جذب مشتری در سایت: تبلیغات از طریق ایمیل روندی مداوم است که می تواند در دراز مدت و بلند مدت نتایج خوبی را برای تجارت شما به همراه داشته باشد. البته به شرطی که در این زمینه خلاقیت کافی داشته باشید. روزانه ایمیل های زیادی برای کاربران فضای مجازی ارسال می شود که بسیاری از آنها از همان ابتدا به قسمت اسپم هدایت می شوند.

راههای جذب مشتری در سایت: در نظر بگیرید که صدها کسب و کار اگر نگوییم صدها نفر می توانند در روز ایمیل تبلیغاتی برای مردم ارسال کنند. شما باید بین ایمیل های خود و سایر ایمیل ها تفاوت قائل شوید و مزایای مقایسه ای را برای آنها در نظر بگیرید. در این صورت می توانید اطمینان داشته باشید که هزینه ای را که صرف تبلیغات ایمیل کرده اید ، تلف نکرده اید و در جذب مشتری موثر خواهد بود.

سناریو در تولید محتوا
سناریو در تولید محتوا

شبکه اجتماعی در جذب مشتری


راههای جذب مشتری در سایت: شبکه های اجتماعی محلی برای تبلیغات قابل کلیک برای جذب مشتری است. در این شبکه ها می توانید چند خط یا یک پاراگراف درباره مزایای محصول مورد نظر بنویسید و یک عکس به پست خود ضمیمه کنید. سعی کنید عنوان مقاله را روی عکسی که برای پست قرار داده اید به صورت پررنگ بنویسید ، تا پست شما در میان پست های ارسالی در فضای مجازی برای عموم قابل مشاهده باشد.

راههای جذب مشتری در سایت: این اطمینان می دهد که محتوای شما در میان سایر مطالب گم نشده است و کاربران می توانند با یک نگاه اجمالی مختصری از مطالب شما را کسب کنند. البته هنگام ارسال آگهی باید قوانین شبکه های اجتماعی مورد استفاده خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، فیس بوک و اینستاگرام هر کدام قوانین خاص خود را برای تبلیغات دارند و شما باید از این قوانین آگاه باشید. در برخی موارد ، معلوم شد که این تبلیغات خلاف قوانین بوده و مدیران شبکه آنها را حذف کرده اند.

تولید محتوا
تولید محتوا

محتوای کاربرپسند


راههای جذب مشتری در سایت: برخی از کاربران بیشتر با محتوای متنی و برخی دیگر با محتوای صوتی یا تصویری ارتباط برقرار می کنند. در برخی موارد ، ممکن است محصول شما مربوط به کودکان باشد. بنابراین می توانید برای تولید محتوا از طرح هایی که برای کودکان جذاب است مانند انیمیشن ، کارتون یا آهنگ برای کودکان استفاده کنید.

راههای جذب مشتری در سایت: با یک نگاه کلی می توان گفت که محتوای ویدئویی به طور کلی مورد توجه خاص کاربران قرار می گیرد. اما این نباید مانع تولید قالب های محتوای دیگر مانند پادکست های صوتی یا مقالات متنی شود. مشتریان شما از اقشار مختلف جامعه با روحیه های مختلف آمده اند و هر یک می توانند با قالب متفاوتی تعامل کنند.

بازاریابی در تولید محتوا
بازاریابی در تولید محتوا

ارتباط با مشتری


راههای جذب مشتری در سایت: مشتریان ممکن است بتوانند در مورد بخشهای مختلف سایت نظر دهند. قسمت نظرات ، همانطور که در بالا ذکر شد ، یکی از بخشهای صفحه محصول است. با این حال توجه داشته باشید که صفحه مشتری با بخش نظرات یا سایر زمینه هایی که عموم مردم می توانند با سایت تعامل داشته باشند متفاوت است.

راههای جذب مشتری در سایت: صفحه مشتری می تواند شامل هر موضوعی باشد ، از جمله نظرات عمومی یا پیشنهادات کاربر در مورد فروشگاه شما. آنها همچنین ممکن است سوالات جدیدی داشته باشند که در بخش سوالات متداول به آنها پاسخ داده نشود. صفحه مشتری انعطاف پذیری سایت شما را افزایش می دهد. همچنین می توانید ایده های جدید کاربران را در زمینه های مختلف مطالعه کرده و از آنها برای بهبود فرایندهای مربوط به تجارت خود استفاده کنید.

تولید محتوا شال و روسری
تولید محتوا شال و روسری

محتوای محصولات


راههای جذب مشتری در سایت: این نوع صفحات منبع اصلی مطالعه برای افراد است ، بنابراین باید محتوای غیر ضروری تا آنجا که ممکن است حذف شود و فقط اطلاعات اصلی محصول در آن ذکر شود. بخش ویژه نظرات کاربران در این صفحات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و کاربران معمولاً هنگام مطالعه ویژگی های محصول ، از تجربیات مشابه مطلع می شوند. بنابراین ، به منظور جلب مشتری ، به این بخش بسیار توجه کنید.


راههای جذب مشتری در سایت: بخش گواهینامه ها یا CTA اعتبار شما را نزد سایر مراجع و مسسات نشان می دهد. هرچه تولیدات این بخش بیشتر باشد ، مشتریان بیشتری به شما اعتماد خواهند کرد. این گواهینامه ها در واقع نشان می دهد که تنظیم کننده ها شما را تأیید و اعتماد کرده اند. این اعتماد دیگران را به استفاده از محصولات و خدمات شما ترغیب می کند و به روند جذب مشتری کمک می کند.