سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

تولید محتوا درسی

دوره ی تولید محتوا: شما ممکن است اطلاعات بی نظیری در مورد تجارت خود داشته باشید ، اما آیا می دانید چگونه آن را ارائه دهید؟ آیا انواع مختلف نوشتن را می شناسید؟ چگونه می توان متون را دسته بندی کرد؟ اگر هرگز به چنین مواردی برخورد نکرده اید و نمی دانید چگونه با تولید محتوای عالی مخاطب را جذب کنید ، بهتر است ابتدا با اصول تولید محتوا آشنا شوید و سپس در آن مسیر گام بردارید. . در حقیقت ، شما باید درمورد اینکه چه محتوایی می خواهید ، چه مخاطبی می نویسید و در چه فضایی آن را ارسال می کنید ، واضح باشید. سپس می توانید هنگام تولید محتوای خود تصمیمات درستی بگیرید.

دوره آموزش تولید محتوا

دوره ی تولید محتوا: ما بازاریابان مشغول کار هستیم. ما وقت خود را با سیستم های ناکارآمد تلف نمی کنیم. به همین دلیل ما برای هر کاری که می خواهیم انجام دهیم فرایندی ایجاد می کنیم. در تولید محتوا ، ما یک سیستم را اختراع می کنیم ، آن را آزاد می کنیم در حالی که کار می کند. سپس سیستم ایجاد شده را بارها و بارها تکرار می کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.

تولید محتوا
تولید محتوا

نکات دوره آموزش تولید محتوا

دوره ی تولید محتوا: اکنون که کلمات کلیدی هدف خود را شناسایی کرده اید ، زمان آن فرا رسیده است که برخی ایده های محتوای طوفان فکری را به آموزش تولید محتوا بکشید. تحقیقات HubSpot نشان می دهد که بهترین راه برای سازماندهی محتوا استفاده از خوشه های موضوعی است ، به این معنی که شما یک صفحه ستون کامل و طولانی بر اساس یک کلمه کلیدی ایجاد می کنید و سپس محتوای تولید شده را به آن اضافه می کنید. عناوین فرعی شما مقید می شوید. دوره ی تولید محتوا

بازاریابی
بازاریابی

دوره ی تولید محتوا: الگو طوفان فکری خوشه ای را بسیار ساده می کند زیرا شما اکنون از یک ساختار خاص پیروی می کنید. شما می توانید از کلمه کلیدی اصلی خود برای ایجاد یک عنصر ستون برای پوشش عمیق این موضوع استفاده کنید. سپس می توانید محتوای کوتاه تری – اینفوگرافیک ، پست های وبلاگ ، الگوها – تولید کنید که به مخاطبان شما کمک می کند تا عمیق تر به موضوع متصل شوند و کلمات کلیدی طولانی تر را هدف قرار دهند. دوره ی تولید محتوا

دوره ی تولید محتوا: در تولید محتوا ، اگر در مورد ایده های خود تحقیق می کنید ، بهتر است از کتابهایی که خوانده اید ، مطالعات صنعت ، سایت های رقبا یا تحقیقات مرتبط با SERP کمک بگیرید. هنگامی که تمام ایده های خود را روی کاغذ گذاشتید ، می توانید تقویم سرمقاله خود را تهیه کرده و شروع به کار کنید.