سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

بازاریابی اینترنتی

تکنیک های بازاریابی اینترنتی: بازاریابی همیشه به معنای رسیدن مخاطب در مکان مناسب و در زمان مناسب است. تعریف مجدد این مفهوم در دنیای امروز به معنای رفع نیازهای کاربران اینترنت است ، مکانی که بیشتر اوقات خود را در آنجا می گذرانند. بنابراین به دنیای بازاریابی دیجیتال یا بازاریابی آنلاین (دیجیتال مارکتینگ) خوش آمدید ، انواع روش های بازاریابی اینترنتی موضوع مطالعه ما در این مقاله است.

تکنیک های بازاریابی اینترنتی: در زمینه بازاریابی ، همیشه سوالات زیادی وجود داشته است: بازاریابی چیست ، تبلیغات چیست و بازاریابی دیجیتال یا اینترنتی چیست؟ حتی ممکن است روزانه با این مفاهیم سر و کار داشته باشید ، اما شاید مطمئن نباشید که تعریف هر یک از آنها را از کجا شروع کنید. تعریف صحیح هر یک از این موارد چه می تواند باشد. در این مقاله ، ما فقط به بازاریابی اینترنتی خواهیم پرداخت.

تولید محتوا
تولید محتوا

بازاریابی اینترنتی


تکنیک های بازاریابی اینترنتی: بازاریابی دیجیتال چتری است که تمام تلاش های شما در زمینه بازاریابی آنلاین را پوشش می دهد. مشاغل از کانال های ارتباطی دیجیتال مانند موتورهای جستجوی گوگل ، رسانه های اجتماعی ، ایمیل و وب سایت ها به عنوان اهرم فشار برای دستیابی به مشتریان فعلی و آینده استفاده می کنند. بنابراین بازاریابی دیجیتال به معنای استفاده گسترده از روش ها و کانال های دیجیتال برای ارتباط آنلاین با مشتریان است جایی که بیشتر مشتریان وقت خود را می گذرانند.

مزایای بازاریابی اینترنتی

تکنیک های بازاریابی اینترنتی: از وب سایت این شرکت گرفته تا دارایی های تجاری تجاری آنلاین مانند تبلیغات دیجیتال ، بازاریابی از طریق ایمیل ، بروشورهای آنلاین و طیف وسیعی از دارایی ها و تاکتیک هایی که تحت بازاریابی دیجیتال قرار می گیرند.


تکنیک های بازاریابی اینترنتی: بازاریابی ورودی و بازاریابی دیجیتال تقریباً یکسان است ، اما چند تفاوت کوچک بین آنها وجود دارد. فقط ممکن است پس از صحبت با بازاریابان و رهبران بازرگانی در ایالات متحده ، انگلستان ، آسیا ، استرالیا و نیوزیلند بتوانید این تفاوت های کوچک در جهان را درک کنید. آیا تفاوت این دو رویکرد را می دانید؟ در غیر اینصورت ، ادامه مطلب را بخوانید تا تفاوت بین مقایسه جاذبه درونگرا یا بازاریابی با بازاریابی دیجیتال را دریابید.

فایده بازاریابی اینترنتی

تولید محتوا زیورآلات
تولید محتوا زیورآلات

تاکتیک های بازاریابی اینترنتی


تکنیک های بازاریابی اینترنتی: بسته به اهداف سازمان و استراتژی بازاریابی ، بازاریابان می توانند از طریق کانال های رایگان و پولی خود از یک کمپین بزرگتر پشتیبانی کنند. به عنوان مثال ، یک سازنده محتوا می تواند یک سری مقاله برای یک وبلاگ ایجاد کند و یک مشتری برای یک کتاب الکترونیکی جدید که شرکت به تازگی منتشر کرده است ایجاد کند و سپس مدیر شبکه های اجتماعی شرکت می تواند این مقالات را از طریق تبلیغات پولی یا با ارسال آنها منتشر کند در حساب های رسانه های اجتماعی خود تبلیغ کنید ، بازاریاب های ایمیل می توانند به صورت اختیاری یک کمپین ایمیل برای کسانی که اطلاعات کتاب الکترونیکی بیشتری را از سایت بارگیری کرده اند ، اجرا کنند.

بازاریابی محتوا


تکنیک های بازاریابی اینترنتی: ایجاد و ترویج محتوای ارزشمند به منظور ایجاد آگاهی از برند ، افزایش بازدید ، جذب مشتریان فعلی و بالقوه را بازاریابی محتوا می نامند. نیازها ، سبک زندگی مخاطبان ، ویژگی ها و لحن مارک تجاری خود را شناسایی کنید و بر این اساس برای تولید محتوای با کیفیت اثبات شده است که این روش برای مشاغل بی شماری موثر است. برخی از کانالهای ارتباطی مورد استفاده در این بخش شامل پستهای وبلاگ ، کتابهای الکترونیکی ، اینفوگرافی و بروشورهای آنلاین است.

e-content تولید محتوای الکترونیکی
e-content تولید محتوای الکترونیکی

بهینه سازی موتور جستجو (SEO)


تکنیک های بازاریابی اینترنتی: روند بهینه سازی وب سایت یا سئو (SEO) به معنای کسب رتبه بالاتر در صفحات نتیجه موتور جستجو است که در نهایت منجر به افزایش بازدید ارگانیک (یا رایگان) به سایت شما می شود. کانال های مورد استفاده در این بخش عبارتند از: وب سایت ها ، وبلاگ ها و اینفوگرافی ها.


تکنیک های بازاریابی اینترنتی: فرآیند تبلیغ برند و محتوا از طریق کانال های رسانه های اجتماعی برای افزایش آگاهی از نام تجاری ، ایجاد ترافیک و جلب مشتری به سمت فعالیت های بازاریابی در شبکه های اجتماعی کانالهای مورد استفاده در این شکل از بازاریابی عبارتند از: فیس بوک ، توییتر ، لینکدین ، ​​اینستاگرام ، تلگرام ، پینترست و گوگل پلاس.

تولید محتوا
تولید محتوا

بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ


تکنیک های بازاریابی اینترنتی: راه حل جذب ترافیک به وب سایت با پرداخت هزینه ناشران برای هر کلیک آگهی تجاری در سایت ناشر ، پرداخت به ازای هر کلیک نامیده می شود. این روش در واقع یک تبلیغ آنلاین است که افراد را به صفحات اصلی سایت دعوت می کند.
تکنیک های بازاریابی اینترنتی: یکی از متداول ترین روش های پرداخت به ازای هر کلیک Google AdWords (Google Ad Words) است که به شما امکان می دهد با پرداخت هزینه برای هر کلیک در موقعیت های بالاتر در نتایج جستجوی Google ظاهر شوید. LinkedIn یا تبلیغات پولی در فیس بوک انواع دیگر PPC هستند.

بازاریابی وابسته Affiliate Marketing


تکنیک های بازاریابی اینترنتی: این نوعی تبلیغات مبتنی بر عملکرد است که در آن شما کمیسیون تبلیغات و تبلیغ محصولات و خدمات دیگر را در وب سایت خود دریافت می کنید. به عنوان مثال ، ارسال پیوند به حساب های شبکه های اجتماعی شرکتی نوعی بازاریابی وابسته است.