سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

تبلیغات

تولید محتوا با کیفیت: آیا تا به حال فکر کرده اید که گوگل Google چگونه محتوای عالی را شناسایی می کند و چگونه آن را در جستجوها رتبه بندی می کند؟ طبق گزارشات اخیر ، وقتی گوگل Google برای رتبه بندی در جستجوها با “محتوای با کیفیت” روبرو می شود ، آن را به درستی رتبه بندی می کند و براساس اثربخشی و مفید بودن ، جایگاه خود را در گوگل Google Pages در نظر می گیرد.

تولید محتوا با کیفیت: همانطور که می دانید ، روشهای گوگل Google دائماً در حال تغییر هستند و سیاستهای تعریف شده آن با گذشت زمان تغییر می کند. طبق مطالعات اخیر ، یک اتفاق مثبت مانند زمان صرف شده در یک صفحه تأثیر زیادی در رتبه بندی دارد ، به این معنی که نگه داشتن خواننده در صفحه بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است.

گوگل
گوگل

محتوا با کیفیت بالا


تولید محتوا با کیفیت: منظور ما از کیفیت بالا ، محتوایی است که فاقد هجی و دستور زبان باشد و علاوه بر این دو موضوع مهم ، پوشش کامل موضوع ، نوشتن جذاب و نوشتن خوب نیز از ویژگیهای مهم محتوا است. اگر خود را صاحب نام تجاری می دانید ، باید محتوای با کیفیت تولید کنید زیرا هیچ خواننده ای فقط محتوای متوسط ​​را نمی خواند و می تواند 60٪ بر برند شما تأثیر بگذارد.

تولید محتوا با کیفیت: ایجاد UX یا UX موضوعی است که می تواند بر رتبه بندی گوگل Google تأثیر بگذارد. تجربه کاربر شامل رفتار کاربر است و تعیین می کند نگرش کاربر چیست و علایق او چیست.

تولید محتوا با کیفیت: اگر محتوای شما از ساختار خوبی برخوردار باشد و کل ماجرا را بیان کند و به سوالات مخاطبان شما پاسخ دهد ، افراد برای پاسخگویی به سوالات خود کمتر به سایت های دیگر مراجعه می کنند. وقتی کاربران بیشتری در صفحه سایت شما می مانند ، این نشان می دهد که محتوای نوشته شده به درخواست آنها مرتبط است.

تولید محتوا با کیفیت: به یاد داشته باشید که نه تنها باید به تجربه کاربری دستگاه های رایانه ای توجه کنید ، بلکه باید اطمینان حاصل کنید که سایت شما در دستگاه های تلفنی عملکرد خوبی دارد زیرا مردم در سال های اخیر از تلفن های هوشمند استفاده می کنند ، بنابراین اهمیت این مشکل 30٪ است. در مقایسه با گذشته افزایش یافته است.

تولید محتوا
تولید محتوا

درج کلمه کلیدی در تولید محتوای با کیفیت


تولید محتوا با کیفیت: قبل از اینکه گوگل استفاده از تکنیک های بازاریابی دیجیتال کلاه سیاه را متوقف کند ، بسیاری از سایت ها از کلمات کلیدی بی ربطی در وبلاگ های خود استفاده می کردند که خوشبختانه به پایان رسیده است. نتیجه سیاست گوگل Google افزایش تولید محتوای با کیفیت بالا است که کاربران از آن لذت می برند.

تولید محتوا با کیفیت: هنگام نوشتن محتوا درباره هر موضوعی ، هدف اصلی شما تولید محتوایی است که پاسخگوی نیازهای انسان باشد ، به این معنی که باید لذت بخش و قابل خواندن باشد.

تولید محتوا با کیفیت: بنابراین ، ابتدا باید محتوای مناسب برای خواندن را بنویسید ، و علاوه بر این ، کلمات کلیدی مرتبط با این موضوع باید در محتوا استفاده شوند.

تمرکز بر محتوا بجای بک لینگ


تولید محتوا با کیفیت: طبق گزارش های اخیر ، اهمیت بک لینک در رتبه بندی جستجو کاهش یافته است. این نشان می دهد که دیگر نباید مانند بک لینک ها مانند گذشته تمرکز کنید ، بلکه در عوض بر تولید محتوایی تمرکز کنید که به طور طبیعی افراد را برای به اشتراک گذاشتن جذب می کند. بک لینک هایی که حاوی کلمات کلیدی هستند امروزه اهمیت کمتری نسبت به قبل دارند و این احتمالاً تلاش گوگل برای مقابله با پیوندهای غیرمعمول و غیرمرتبط است.

بک لینک
بک لینک

شبکه اجتماعی در انتشار محتوا


تولید محتوا با کیفیت: هنوز هم در مورد اهمیت مشارکت رسانه های اجتماعی در رتبه بندی جستجو صحبت می شود که مطمئناً ارتباط مستقیمی بین رسانه های اجتماعی و نتایج موتور جستجو وجود دارد. هرچه محتوای بیشتری تولید کنید ، احتمال بیشتری وجود دارد که افراد بیشتری آن را به اشتراک بگذارند. این نه تنها باعث می شود نام تجاری شما بیشتر دیده شود ، بلکه راهی برای هدایت بازدید بیشتر به سایت شما خواهد بود. بنابراین ، شبکه های اجتماعی مختلف با کاربران خاص خود می توانند راهی برای معرفی بیشتر خود در دنیای امروز بازاریابی دیجیتال باشند.

سوشال مدیا
سوشال مدیا

استفاده از وب مستر در زمان تولید محتوا


تولید محتوا با کیفیت: هنگامی که با محتوای عالی و شناخت آن توسط گوگل Google آشنا شدید ، باید با دانستن علایق خوانندگان و تولید محتوایی که پاسخگوی نیازهای مشتریان باشد ، تحقیق را شروع کنید. همچنین می توانید با استفاده از ابزارهایی مانند Google Search Console وب مستر سوالات مخاطبان خود را پیدا کنید تا بفهمید چرا افراد به سایت شما می آیند.

تولید محتوا با کیفیت: هنگام نوشتن محتوا ، مطمئن شوید که محتوای شما بهترین تجربه ممکن برای کاربران شما است ، زیرا آن محتوا بیشتر به اشتراک گذاشته می شود ، اما محتوایی که هرگز روی آن کلیک نمی شود ، هرگز به اشتراک گذاشته نمی شود. وقتی سایت های دیگر از محتوای شما به عنوان منبع استفاده می کنند ، قدرت سایت شما افزایش می یابد و شما به یک رتبه بالا در رتبه بندی گوگل دست پیدا می کنید. بنابراین از تصمیمات خود برای تولید محتوای با کیفیت استفاده کنید تا بتوانید به صفحه اول گوگل Google بروید.

وب مستر
وب مستر

محتوای با کیفیت برای Google

تولید محتوا با کیفیت: وقتی محتوای با کیفیتی برای کاربران خود تولید می کنید ، گوگل Google آن محتوای با کیفیت را تشخیص داده و بهترین رتبه بندی جستجو را براساس علاقه کاربران به آن محتوا به آن می دهد. در این محتوا ، ما می خواهیم شما را با چگونگی تولید محتوای عالی آشنا کنیم ، بنابراین با ما همراه باشید.

نیاز کاربر در زمان تولید محتوا

محتوای با کیفیت مرتبط با کار و نیازهای مخاطب تولید کنید
تولید محتوا با کیفیت: مطالعات اخیر نشان داده است که یکی از مهمترین عوامل در رتبه بندی مطالب ، خوانایی کلمات است که نسبت به گذشته افزایش یافته است. به عنوان مثال ، متوسط ​​خواندن یک متن 30 صفحه ای از سال 2014 حدود 25٪ افزایش یافته است ، که نشان می دهد Google برای محتوای طولانی تر ارزش بیشتری دارد.

تولید محتوا با کیفیت: بدیهی است ، هنگامی که شما محتوای کوتاه تولید می کنید نمی توانید به طور کامل و مفید به موضوع اصلی برسید ، اکنون سایت های خبری و خبری بسیاری وجود دارند که محتوای طولانی تولید می کنند و به راحتی به صفحه اول گوگل می روند. فقط مراقب باشید هنگام نوشتن از کلمات پیچیده استفاده نکنید ، زیرا علاوه بر توجه افراد ، توجه Google را نیز از دست خواهید داد.