سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

تولید محتوا نقاشی

تولید محتوای مبتنی بر سئو: سئو یکی از مهمترین مباحث امروزی در علم بازاریابی است. این یک راز نیست که چگونه یک وب سایت دارای رتبه خوب می تواند به افزایش فروش و افزایش مخاطبان کمک کند. اما مهمترین مسئله امروزه برای موتورهای جستجو و بیشترین تأثیر در سئو ، محتوای خوب است. محتوای خوب به معنای محتوایی است که می تواند سئو دوستانه ای داشته باشد در حالی که هنوز نیاز مخاطبان خود را در مورد یک موضوع خاص برآورده می کند.
تولید محتوای مبتنی بر سئو: از زمان بروزرسانی الگوریتم Humming Bird ، به نظر می رسد تولید محتوای SEO خوب و موثر آسان باشد. اما آیا واقعاً در عمل اینگونه است؟

بازاریابی اینترنتی
بازاریابی اینترنتی

تولید محتوا در استراتژی بازاریابی

تولید محتوای مبتنی بر سئو: استراتژی بازاریابی محتوای مخاطب هدف ، درک عمیق تری از تخصص برند شما دارد و بر پیشنهادهای ارزش مشتری تمرکز دارد. اما آیا کلمات کلیدی بر چگونگی صحبت مردم در مورد نام تجاری شما متمرکز است؟ با این حال ، ممکن است درک آنها از نام تجاری شما و منطقه ای که در آن فعالیت می کنید کامل نباشد.
تولید محتوای مبتنی بر سئو: به آخرین باری که مشتری شما مشتری تبدیل شده فکر کنید. آیا او فقط اطلاعات کانال شما را در اختیار شما قرار داده است تا در مورد شما تحقیق کند ، سفر کند و با شما تماس بگیرد؟ احتمالا نه. اگر شما در استراتژی محتوای خود روی کلمه کلیدی خاصی تمرکز کرده اید و فقط برای آن تبلیغ می کنید ، که امیدواریم این کار را نکنید ، چرا مخاطبان شما باید به یک کلمه کلیدی خاص محدود شوند؟ چرا باید خودمان زمینه تحقیق آن را محدود کنیم؟
تولید محتوای مبتنی بر سئو: کلید ارتباط با مخاطب شما یافتن زاویه محتوای منحصر به فرد شما است که تلاقی بین تخصص شما و نیازهای مخاطب شماست. شرکت های بازاریابی محتوایی این موضوع را به “محاسبه محتوا” اختصاص داده اند.
تولید محتوای مبتنی بر سئو: برای برندها اصلاً عجیب نیست که بگویند محصولاتشان خاص و منحصر به فرد است. اما آیا در مقایسه با محصولات رقیب ، هنوز هم چیز منحصر به فردی ارائه می دهند؟ چگونه ثابت می کنید که تجارت شما متفاوت و برتر از رقابت است؟
تولید محتوای مبتنی بر سئو: این زاویه منحصر به فردی است که برای تولید محتوای خود نیاز دارید. محتوایی که اثبات برتری شما نسبت به رقابت شما باشد.

همکاری در تولید محتوا
همکاری در تولید محتوا

استراتژی محتوا


تولید محتوای مبتنی بر سئو: برای تعیین تمرکز اصلی ، باید به پایین موضوع نگاه کنید. آیا می خواهید درصد فروش خود را افزایش دهید؟ آیا می خواهید تعدادی مشتری تکراری به لیست سفارشات خود اضافه کنید؟ آیا می خواهید شخصی را مجبور کنید که در خبرنامه شما مشترک شود؟
تولید محتوای مبتنی بر سئو: ابتدا باید این اهداف را شناسایی و مستند کنید. این به شما کمک می کند بدانید دقیقاً چه محتوایی برای نیازها و خواسته های شما مناسب است. به عنوان مثال ، مشاغلی مانند نمایندگی اتومبیل یک هدف اصلی دارد: جذب مردم برای خرید یک ماشین جدید. نه اینکه محتوای آنها لزوماً به دروغگویی احتیاج داشته باشد ، بلکه باید اساساً بر روی سوالات متداول مردم در مورد روند خرید ماشین و قیمت خودرو باشد. علاوه بر این ، نمایندگان این آژانس باید نشان دهند که مردم احساس اعتماد به نفس عمیقی دارند و تنها هدف آنها خدمت به مشتری است ، زیرا اعتماد به این صنعت بسیار مهم است و فروشندگان باید از کلیشه های مورد اعتماد استفاده کنند. آنها این احساس را در مخاطب ایجاد می کنند.


تولید محتوای مبتنی بر سئو: اینها افرادی هستند که بیشترین ارتباط را با مشتری برقرار می کنند. یافتن آنچه مخاطبان شما سعی در یافتن آن دارند می تواند پاسخ دقیق محتوای مورد نیاز شما برای تولید باشد. البته ، می توانید بخشی از آن تحقیق را با جستجوی انجمن ها و رسانه های اجتماعی انجام دهید. با تحقیق در این فضاها ، می توانید سوالاتی را که اکثر مردم در مورد یک نام تجاری ، محصول یا خدمات دارند ، کشف کنید. این می تواند جهشی خوب برای سئو باشد و رتبه بندی موتور جستجوگر شما را افزایش دهد.

تولید محتوا الکترونیک و برنامه سازی
تولید محتوا الکترونیک و برنامه سازی

برندسازی


تولید محتوای مبتنی بر سئو: باز هم ، کاوش در عمق بیشتر و کشف آنچه برند شما را واقعاً منحصر به فرد می کند ، به شما کمک می کند محتوای مناسب با سبک مناسب را تولید کنید. برای این کار باید از خود بپرسید که کارشناسان محصول شما چه کسانی هستند و چگونه می توانند به سازمان شما کمک کنند. شما همچنین باید در مورد روش های مختلف برای تولید محصولات خود فکر کنید. در این راستا ، حتی یک تجربه که ممکن است بسیار خسته کننده و قدیمی به نظر برسد ، می تواند بسیار مفید و ارزشمند باشد.

سئو در برندسازی


تولید محتوای مبتنی بر سئو: بسیاری از سئوکاران معتقدند موتورهای جستجو فقط بر روی کلمات کلیدی متمرکز هستند که وب سایت را به خوبی رتبه بندی می کند. اما مشکل اصلی ایجاد یک استراتژی محتوا در ستون کلمات کلیدی این است که همه مخاطبان فقط بر اساس کلماتی که شما به عنوان کلمات کلیدی تعریف می کنید جستجو نمی کنند.
تولید محتوای مبتنی بر سئو: برای اثبات آن به خودتان ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که از نزدیکترین نماینده خدمات مشتری خود بپرسید که بیشترین سوالات روزانه را می پرسید؟ ما می توانیم تضمین کنیم که با وجود مخاطبان زیاد ، شما یک کلمه کلیدی واحد در این سالات پیدا نخواهید کرد.

تولید محتوا پایه اول
تولید محتوا پایه اول

کلمه کلیدی در سئو



تولید محتوای مبتنی بر سئو: کلمات کلیدی هنوز مهم و استفاده از آنها در بهینه سازی موتور جستجو و بهبود بازدید وب سایت موثر است. اما کلمات کلیدی که به عنوان کلمات کلیدی انتخاب می کنید همه در مورد درک بهتر مخاطبان ، تخصص ، مارک تجاری و مناطقی است که در آن فعالیت می کنید.
این روشی است که بهترین بازاریابان محتوا تسلط دارند و دقیقاً همان چیزی است که سطح SEO شما را افزایش می دهد. هرچه محتوای با کیفیت بیشتری ارائه دهید ، موتورهای جستجو بیشتر به شما توجه کرده و رتبه وب سایت شما را افزایش می دهند.