سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

نکات سئو

توضیحات متا: برچسب های توضیحات متا برای رتبه بندی موتور جستجو چندان مهم نیستند ، اما این برچسب ها به ویژه برای کاربر مهم است که بر روی صفحه نتایج موتور جستجو کلیک کند و هرچه تعداد کلیک بیشتر ، صفحه بالاتر بر روی صفحه نتایج افزایش یابد. و از نظر موتور جستجو ، این بدان معناست که این توضیحات متا به اندازه کافی مفید بوده است تا بازدیدکنندگان بتوانند روی آن کلیک کنند.

گام به گام تولید محتوا
گام به گام تولید محتوا

نکات کلیدی توضیحات متا


توضیحات متا: وظیفه توضیحات متا تبلیغ صفحه در صفحه نتایج موتور جستجو است. این توصیف جستجوگر را بر آن می دارد تا تصویری از صفحه مورد نظر را در ذهن خود تصور کند ، بنابراین نقش بازاریابی جستجو اهمیت آن را نشان می دهد. هرچه توضیح بیشتر کامل شود و از مهمترین کلمات کلیدی استفاده شود ، این صفحه کلیک بیشتری خواهد داشت . برای افزایش میزان کلیک صفحه ، موتورهای جستجو مانند Google کلمات کلیدی را برجسته می کنند. بنابراین ، قبل از نوشتن توضیحات متا ، باید کلمات کلیدی خود را در صفحه پیدا کنید.
توضیحات متای نوشته شده برای هر صفحه باید منحصر به فرد باشد. یکی از راه های جلوگیری از ایجاد توضیحات متا تکراری استفاده از روش برنامه نویسی برای تولید توضیحات متا منحصر به فرد است که به طور خودکار برای صفحات ایجاد می شود.

رتبه بندی گوگل


توضیحات متا: گوگل بارها اعلام کرده است که توضیحات متا و کلمات کلیدی متا معیار رتبه بندی وب سایت ها نیستند. وقتی کلمات کلیدی جستجو می شوند ، Google از متا توضیحات برای نشان دادن صفحات در نتایج جستجو استفاده می کند. با این حال ، این توضیحات متا می تواند به طور غیرمستقیم موثر باشد ، به این معنی که در صورت انتخاب توصیف صحیح ، می تواند بر تعداد کلیک های کاربر و نسبت نحوه مشاهده صفحه در نتایج جستجو به تعداد بازدید تأثیر بگذارد. کلیک می کند. این مورد است ، هرچه موقعیت بالاتر در صفحه نتایج باشد.

بازاریابی اینترنتی
بازاریابی اینترنتی

توضیحات متا: به طور معمول ، اگر هر صفحه 2 تا 3 کلمه کلیدی را هدف قرار دهد ، باید یک توضیح متا نوشته شود. اگر صفحه ای بیش از 3 کلمه کلیدی دارد ، بهتر است متا-توضیحات را وارد نکنید و آنها را توسط موتورهای جستجو انتخاب کنید. به عنوان مثال ، شما ممکن است صدها مقاله یا مقاله یا توصیف از بسیاری از محصولات داشته باشید که حاوی کلمات کلیدی زیادی هستند ، در این صورت بهتر است موتور جستجو توصیف متا را انتخاب کند ، زیرا مدیر وب سایت مطمئناً نمی تواند ” عبارت درست را پیدا کنید برای پوشش و توصیف محتوایی که ممکن است در صفحه نتایج به خوبی نشان داده شود ، بنویسید.

حذف نقل قول از توضیحات متا


توضیحات متا: هر زمان از نقل قول ها یا نقل قول های مضاعف در توضیحات متا استفاده می شود ، Google به طور خودکار آنها را حذف می کند. برای جلوگیری از حذف توصیفات متا ، توصیه می شود همه نویسه های محاسبه مانند جمع ، تفریق و غیره از توضیحات متا را حذف کنید. علاوه بر این ، در صورت نیاز به ذکر توضیحات متا ، از کاراکتر علامت نقل قول واحد استفاده کنید.

توضیحات متا: در حالی که به طور کلی و منطقی پیشنهاد می شود متن توصیف متای مناسبی داشته باشد که بتواند بهترین توصیف صفحه را در نتایج جستجو ارائه دهد ، اما گاهی اوقات چنین نیست.

همچنین باید توجه داشته باشید که شبکه های اجتماعی معمولاً منبع تغذیه خود را براساس توصیفات متا صفحه ایجاد می کنند و اگر صفحه ای دارای توضیحات متا نباشد ، ممکن است محتوا با توصیف و عملکرد مورد نیاز نمایش داده نشود. از آن سو استفاده نکنید.