سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

سئو

ترفند سئو: آیا به دنبال روند SEO در سال 2021 هستید؟ نگران نباشید زیرا به جای مناسب رسیده اید! در این مقاله ، ما قصد داریم شما را با آخرین روند SEO در سال 2021 با توجه به الگوریتم های Google در خدمت شما معرفی کنیم و برخی از نکات SEO را ذکر کنیم.

ترفند سئو: بد نیست بدانید ، تا 5 سال پیش ورود به صفحه اول گوگل و جلب بازدید کنندگان از سایت کار ساده ای بود. اما اکنون ، به دلیل رقابت شدید در حال انجام ، آن روزهای خوب گذشته است!

اکنون سال 2020 است و رسیدن به صفحه نتایج Google دیگر چندان آسان نیست. الگوریتم های گوگل به طور مداوم در حال پیشرفت هستند تا بهترین نتایج ممکن را برای کاربران فراهم کنند. بنابراین اگر می خواهید موقعیت خوبی برای وب سایت خود در Google بدست آورید ، این مقاله را تا انتها بخوانید. در این مقاله ، نگاهی می اندازیم به بهترین روندهای SEO در سال 2021. روندهایی که از آنها آگاه هستند می توانند نتایج شگفت انگیزی را برای وب سایت شما به ارمغان آورند.

سئو
سئو

تجربه کاربر در سئو

ایجاد یک تجربه کاربری لذت بخش باید یکی از اولویت های اصلی شما در مدیریت صفحات وب سایت شما باشد. Google و کاربرانی که از وب سایت شما بازدید می کنند انتظار دارند صفحات در اسرع وقت بارگیری شوند. هیچ کس علاقه ای به بارگیری لاک پشت یا اصطلاحاً صفحات وب کم ندارد. یک کاربر هرگز طولانی نخواهد شد تا صفحه وب شما به طور کامل بارگیری شود و اگر مدت زمان انتظار بیش از حد تحمل باشد ، صفحه شما را ترک کرده و به وب سایت دیگری منتقل می شود. با این روش ، هم بازدید وب سایت خود را از دست می دهید و هم موقعیت خود را در صفحه نتایج Google نسبت به رقبا از دست می دهید.

وقتی نوبت به تجربه کاربری صفحات می رسد ، معیارهای مهمی وجود دارد که باید در مورد قابلیت استفاده از تلفن همراه ، سرعت بارگذاری صفحه ، سهولت در خواندن مطالب و اطمینان از گواهینامه SSL در نظر گرفت.

اکنون ، گوگل اعلام کرده است که علاوه بر این معیارها ، در سال 2021 یک به روزرسانی دیگر برای تجربه کاربر برای این صفحه انجام خواهد داد. این به روزرسانی از این جهت مهم خواهد بود که هدف نهایی گوگل بهبود تجربه کاربری صفحه است. تجربه ی کاربر. این به روزرسانی براساس معیارهایی به نام Core Web Vital است که در اینجا معرفی می کنیم:

بزرگترین نگاشت محتوا (LCP)

نگاشت بزرگتر محتوا ، برخلاف سایر معیارهای سرعت صفحه ، از نظر کاربر به زمان بارگیری یک صفحه نگاه می کند. این سنجه به شما کمک می کند تا ببینید عملکرد محتوای شما برای کاربر چگونه است ، بنابراین می توانید برای بهبود کیفیت تجربه کاربری خود آن را به طور مداوم بهبود ببخشید.

نحوه سئو سازی سایت
نحوه سئو سازی سایت

از طریق Google Search Console می توانید به LCP دسترسی پیدا کرده و مقادیر آن را مشاهده کنید. LCP در سه دامنه یا دامنه طبقه بندی می شود. اگر این اندازه گیری کمتر از 2 ثانیه باشد ، خوب است و اگر کمتر از 4 ثانیه باشد ، به عنوان “برای بهبود” طبقه بندی می شود. اگر این مقدار بیشتر از 6 ثانیه باشد ، کم در نظر گرفته می شود.

اعتبار سایت در سئو


یکی دیگر از روندهای مهم SEO در سال 2021 ، E.A.T. این جمله در واقع از سه کلمه Expertise، Authority و قابلیت اطمینان ساخته شده است. به عبارت دیگر ، یک وب سایت باید در این سه نکته خود را به گوگل ثابت کند. اگر وب سایتی از محتوای تکراری یا نامناسب استفاده کند ، مرتکب تخلف شده است. این الگوریتم Google به تخصص نویسنده در مورد یک موضوع نیاز دارد و باید از اعتبار محتوا اطمینان حاصل کند. در پایان روز ، آنچه مهم است ، محتوای عالی ، قابل باور بدون دزدی ادبی یا کپی برداری از منابع دیگر است. محتوایی که نویسنده واقعاً در آن تخصص دارد.

نکات سئو در نویسندگی
نکات سئو در نویسندگی

سئو برای محتوای صوتی

بهینه سازی جستجوی صوتی
فکر می کنید اکنون بیش از نیمی از جستجوی آنلاین به صورت صوتی انجام می شود؟ با ظهور تلفن های هوشمند و دستیارهای مجازی ، جستجوی صوتی بیش از هر زمان دیگری محبوب شده است. یک دستور جستجوی صوتی مکانیسم متفاوتی نسبت به جستجوی کلمات کلیدی معمول دارد.

فرمان صوتی یا جستجوی صوتی احتمالاً شامل یک کلمه جستجوی مانند چه ، چرا ، کجا ، چگونه ، چه زمانی با یک پرس و جو از داستان طولانی است. این ساختار به دستیار صوتی مجازی کمک می کند تا بسته به خواسته ، بهترین نتیجه را ارائه دهد. بنابراین شما ممکن است برنامه ویژه ای برای این جنبه از سئو در سال 2021 داشته باشید.

سئو نیاز به برنامه نویسی دارد
سئو نیاز به برنامه نویسی دارد

بازاریابی محتوا در سئو


اگر هنوز در زمینه بازاریابی اینفلوئنسر اقدامی انجام نداده اید ، 2021 بهترین زمان برای شروع است. شواهد نشان می دهد که بازاریابی اینفلوئنسر یکی از روشهای جدید بازاریابی است که نرخ بازگشت سرمایه بالایی دارد و بستر مناسبی را برای دسترسی گسترده تر مخاطبان جدید به مشاغل فراهم می کند. در این بین ، نکته مهم این است که در انتخاب اینفلوئنسر خود دقت کنید. این روش در ارائه و حمایت از محصولات شما و همچنین ایجاد اعتماد عمومی نسبت به آنها توسط شخصیتی تأثیرگذار بسیار مثر است.

سئو on-page


سئو داخلی مشابه موتور اصلی موشک Suite شما است ، اگر نتیجه ندهد تلاش شما به جایی نمی رسد. بنابراین در اینجا نگاهی به مهمترین مولفه های SEO داخلی می اندازیم.

عنوان: برای ایجاد یک عنوان مناسب وقت بگذارید. عنوان شما باید به اندازه کافی جذاب باشد تا کاربر را ترغیب کند روی پیوند وب سایت شما در صفحه نتایج Google کلیک کند. شما باید از کلمه کلیدی اصلی در عنوان استفاده کنید.
توضیحات: به طور واضح محتوای وب سایت خود را در توضیحات متا توضیح دهید و حس کنجکاوی کاربر را برای کلیک کردن روی پیوند وب سایت با درج فراخوان اقدام (CTA) برانگیخته کنید.


URL ها: همیشه از URL های مبتنی بر SEO استفاده کنید. به عبارت دیگر ، نشانی های اینترنتی کوتاه بیش از 4 یا 5 حرف ندارند و حاوی کلمات کلیدی هستند. در صورت لزوم از طبقه بندی در ساختار URL استفاده کنید.
عنوان عنوان: عناوین هر صفحه را به طور کامل و مناسب با برچسب های عنوان H1 ، H2 ، H3 و Opt بهینه کنید. برچسب های عنوان ساختار خوبی به صفحات شما می بخشد و ربات های Google را آسان تر برای خزیدن یا خزیدن آنها می کند.
برچسب های تصویر: از تصاویر و اینفوگرافیک ها برای ایجاد تجربه کاربری عالی برای مخاطبان خود استفاده کنید. هنگام استفاده از هر تصویری در وب سایت ، به یاد داشته باشید که از برچسب های حاوی کلمات کلیدی استفاده کنید.

سئو
سئو


بهینه سازی NAP: NAP از سه اختصار تشکیل شده است: نام ، آدرس و شماره تلفن ، و نقش ویژه ای در هنگام سئو محلی دارد. ما باید وب سایت خود را با اطلاعات دقیق و کامل در مورد این سه جز components در بالا یا پایین صفحه بهینه کنیم. این باعث بهبود رتبه وب سایت در جستجوی محلی می شود.
نکته حرفه ای: برای افزایش بازدید سایت ، محتوای خود را با استفاده از ابزارها و افزونه هایی مانند Yoast ، WordPress و… افزونه ها بهینه کنید.

سئو off-page


به دنبال E.A.T. به روز رسانی ، گوگل به دنبال تخصص ، پاسخگویی و قابلیت اطمینان وب سایت خود است. دریافت تعداد زیادی بک لینک به وب سایت های مربوطه که کاربران را به سمت وب سایت شما هدایت می کند ، به Google پیغام می دهد که این سه ویژگی را دارید. اکنون با روش هایی مانند ارسال پست های مهمان ، نوشتن در رسانه های دیگر ، کار در شبکه های اجتماعی ، به اشتراک گذاری محتوا و ایجاد لینک برای وب سایت خود شروع کنید.


با پیشرفت تکنولوژی ، حتی ماشین های امروزی نیز فرایند یادگیری را آغاز کرده اند. هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی اکنون دو مورد از مهمترین روندهای سالهای 2020 و 2021 هستند. موتور جستجوی گوگل از هوش مصنوعی استفاده می کند ، که به طور مداوم قادر به یادگیری مکانیسم ها و روندهای جستجو است ، به همین دلیل تکنیک های قدیمی مانند پر کردن کلمات کلیدی کار نمی کنند دیگر چنین تکنیک هایی نه تنها هیچ فایده ای ندارد ، بلکه آسیب زیادی به وضعیت سئو سایت شما وارد می کند. هوش مصنوعی می تواند بهترین نتایج ممکن را از بین نتایج زیاد انتخاب و پیشنهاد کند. بنابراین آنچه در وهله اول اهمیت دارد تولید محتوای مرتبط و در عین حال ارزشمند است و به همین دلیل است که باید هنگام تدوین استراتژی های سئو این نکته را در ذهن داشته باشید.

سئو مخفف چیست
سئو مخفف چیست


در سال 2021 ، ما به سمت جهانی می رویم که بیش از هر زمان دیگری ناشناخته به نظر می رسد. جهانی که ویروس کرونا از آن گذشته و هنجارها و استانداردهای جدیدی وضع شده است. از آنجا که بیشتر افراد تمایل دارند زمان بیشتری را به صورت آنلاین سپری کنند ، تلاش بازاریابی نیز باید بر روی این فضا متمرکز شود. بنابراین ، دوره های تجارت و مشاوره و تجارت الکترونیکی ، بخش مهمی از روند غالب در سال 2021 خواهد بود و باید آنها را در برنامه کاری خود بگنجانید.

تأخیر در اولین ورود (FID)

تأخیر در ورود اول در واقع نشان می دهد که کاربر پس از باز کردن یک صفحه چه مدت می تواند با آن تعامل کند. در حالت ایده آل ، میزان FID باید کمتر از 100 میلی ثانیه باشد.

تغییر تجمعی وضعیت (CLS)

تغییر تجمعی در طرح مربوط به ثبات بصری صفحات وب سایت شماست. اگر تمام عناصر موجود در یک صفحه بارگیری شوند یا منتقل شوند ، می گوییم صفحه دارای CLS بالا است و CLS بالا برابر با یک تجربه کاربری ناخوشایند است. اگر این معیار برای صفحات وب شما کمتر از 0.1 ثانیه باشد ، از نظر Google ایده آل است.

طرح علامت گذاری – قطعه ویژه

اگرچه نشانه های ساختاری در جهان SEO مفهوم جدیدی نیست ، اما همچنان بخش مهمی از روند SEO در سال 2021 است. برچسب گذاری طرح نه تنها به موتور جستجو کمک می کند تا موضوع یک صفحه را درک کند. ، اما همچنین نقش مهمی در موقعیت بهتر در رابطه با نمایش داده شد.

یک طرح بندی وب می تواند یک صفحه قطعه قدرتمند ایجاد کند و بازدید سایت شما را به طرز چشمگیری افزایش دهد.