سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

سناریو در تولید محتوا

تدوین استراتژی محتوا: همه مارک های هوشمند می دانند که محتوا بخشی اساسی از هر استراتژی بازاریابی مدرن است. از وبلاگ ها و پست های رسانه های اجتماعی گرفته تا فیلم های YouTube و لوله های سفید ، مشتریان می خواهند تخصص و ارزش های یک شرکت یا مارک را ببینند.

تدوین استراتژی محتوا: مانند هر طرح تجاری ، شما به یک برنامه جامع نیاز دارید تا مطمئن شوید محتوایی که ایجاد می کنید با مخاطبان هدف شما مرتبط است و هر از چند گاهی باید محتوا تولید کنید. در این مقاله ، اصول یک استراتژی محتوای جامد را پیدا خواهید کرد.

تولید محتوا
تولید محتوا

سئو محتوا چیست

تدوین استراتژی محتوا: محتوایی ایجاد کنید که مخاطبان هدف شما بیش از هر چیز به دنبال آن باشند. برای یافتن کلمات کلیدی از سوالات ، پاسخ ها ، تورها و محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید. درست مانند راه حل ها و محصولاتی که ارائه می دهید ، کلمات کلیدی نیز به همان اندازه مهم هستند. این روش اطمینان حاصل می کند که محتوای شما با مخاطبان شما درگیر می شود. بنابراین ، اصول SEO را در مطالب خود دنبال کنید.

انتخاب عناوین محتوا

تدوین استراتژی محتوا: داشتن یک تم جامع برای درگیر کردن کل مخاطبان و کمک به شما در ایجاد محتوا برای همه کانالهای ارتباطی ضروری است. این محتوا به مشتریان آموزش می دهد و تجارت شما را به عنوان یک تجارت با ایده های تأثیرگذار نشان می دهد. هنگامی که موضوعی دارید ، محتوای شما همچنان می تواند قابل استفاده و تازه باشد و شامل پرسش و پاسخ با مشتریان ، شرکا ، وبلاگ ها ، وبینارها ، اینفوگرافیک ها و موارد دیگر باشد. همه اینها به عنوان یک استراتژی یکپارچه به خوبی هماهنگ شده اند.

بازاریابی
بازاریابی

تولید محتوای روان

تدوین استراتژی محتوا: هر محتوا را در هر قالبی که تولید می کنید مرور کنید. معمولاً هر محتوا لحن مشخصی دارد که محتوای خود را روی آن می نویسند. لحن نوشتن شما باید سازگار باشد. در این حالت ، هرکسی که می خواهد با محتوای شما تعامل کند گیج نمی شود و درک آن برای او آسان است. این لحن برای شرکت و فرهنگ شما بسیار مهم است.

محتوای کاربرپسند

تدوین استراتژی محتوا: بسیاری از مارک ها به جای تأمین ارزش واقعی مخاطبانشان ، محتوای خود را برای لیست کلمات کلیدی یا رتبه بندی سایت می نویسند. مشتریان من هر روز با چه چالش هایی روبرو هستند؟ و سپس محتوایی ایجاد کنید که راه حل های خاصی برای حل این چالش ها ارائه دهد. این باعث ایجاد اعتماد بین مشتریان می شود و آنها شما را بعنوان شخصی می بینند که به جای فروشنده در حرفه خود کمک فکری می کند.

تبلیغات
تبلیغات

محتوای با کیفیت

تدوین استراتژی محتوا: مخاطبان باید محتوای شما را بخواهند. محتوای با کیفیتی را کشف کنید و آزمایش کنید که کدام یک از مطالب بیشتر در بین بازدیدهای طبیعی و کانال های پولی محبوب است و سعی کنید محتوای بیشتری از این نوع تولید کنید. محتوای سرمایه گذاری خرد با داستان های موفقیت آمیز مشتری عالی کار می کند.

هدف تولید محتوا

تدوین استراتژی محتوا: ممکن است ارزشهای اصلی شرکت خود را به عموم مردم معرفی کرده باشید یا نکنید. با این حال ، بسیار مهم است که همیشه آنها را در استراتژی محتوای خود نمایش دهید. این به مخاطب هدف شما کمک می کند تا درک کند که برای شما مهم است و هدف شما از تولید این محتوا چیست. ارزش های اصلی را به نام تجاری خود اضافه کنید.

بازاریابی اینترنتی
بازاریابی اینترنتی

برنامه ریزی برای محتوا

 

تدوین استراتژی محتوا: ایجاد تقویم محتوا ضروری است ، اما چگونه تصمیم می گیرید چه چیزی را بنویسید و چه موقع آن را منتشر کنید؟ یکی از بهترین راه ها برای این کار ، برنامه ریزی محتوای خود به صورت سه بعدی است. شما باید تمام جنبه های اصلی کسب و کار خود را بررسی کنید ، قالب زمان انتظار ، رویدادهای فعلی و غیره

ویژگی های بصری در محتوا

تدوین استراتژی محتوا: از آنجا که مردم این روزها وقت کمی برای تمرکز بر روی محتوا دارند ، شما باید ترکیبی از محتوا را با تصاویر و فیلم های جذاب در استراتژی محتوای خود بگنجانید. البته تهیه تصاویر مورد نیاز برای پشتیبانی از یک استراتژی محتوا می تواند دشوار و پرهزینه باشد. اما این مشکلی نیست ، مارک های بزرگ امروز با استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربر در وب در حال پیشرفت هستند و به مخاطبانی می رسند که محتوای جذاب تولید می کنند.

سئو محتوا
سئو محتوا

نظر کاربران در محتوا

تدوین استراتژی محتوا: ایجاد محتوای قوی و ارزشمند نیاز به بازاریابانی دارد که نیازهای مشتری برای سفر را درک کنند. هنگام ایجاد محتوا ، باید موضوعاتی را به اشتراک بگذارید که در مراحل مختلف چرخه خرید (از دوست یابی تا تصمیم گیری و در نهایت تا خرید) تمرکز داشته باشد تا به نتیجه دلخواه خود برسید. محتوای شما باید مشتری را در سفر همراهی کند و تمام اطلاعات لازم برای ترغیب وی به خرید را در اختیار وی قرار دهد.

تعامل با مشتری در محتوا

تدوین استراتژی محتوا: داستان سرایی باید بخشی اصلی از استراتژی محتوای شما باشد. در زندگی امروز ما سرعت حرف اول را می زند. بنابراین ، بسیار سریع دریافت پاسخ بسیار مهم است. اما در بازاریابی ، وقتی نوبت به افزایش تعامل مشتری با نام تجاری ، جذب مشتری یا فروش می رسد ، هیچ چیزی موثرتر از استفاده از اصول اساسی داستان نویسی نیست: سادگی ، درام ، شوخ طبعی و روابط انسانی. داستان برند شما می تواند بزرگتر و سریعتر از هر چیز دیگری در موفقیت استراتژی محتوای شما و جذب مخاطب خود باشد.

افزونه بک لینک
افزونه بک لینک

جزییات محتوا

تدوین استراتژی محتوا: نکته اصلی این است که از مخاطب بخواهید اقدامی انجام دهد. به عنوان یک متخصص در زمینه خود ، تمام اطلاعات بازدیدکنندگان خود را ارائه دهید تا مجبور نباشند به جای دیگری مراجعه کنند. از زبانی که بازدیدکنندگان شما می فهمند استفاده کنید تا بتوانند به راحتی جزئیات محتوا را درک کنند. مطالب خود را بنویسید تا خوانندگان و بازدید کنندگان پاسخ هر آنچه را که می خواهند پیدا کنند.

محتوای مورد نیاز کاربران

تدوین استراتژی محتوا: تیم های بازاریابی محتوا معمولاً متمرکز بر آخرین اخبار شرکت ، ویژگی های محصول یا تقویم محتوایی هستند. در نتیجه ، آنها یک مولفه بازاریابی استاندارد دارند که آنها را به ابزاری عالی برای بازاریابی تبدیل می کند. اما بازاریابی محتوای موثر یک قاعده ساده دارد: کمک به مشتریان در رفع چالش ها و تصمیم گیری در مورد خرید. مطالب شما باید برای مخاطبان مفید باشد.

محتوای روان

 

تدوین استراتژی محتوا: هر یک از مطالب باید یک اقدام واضح داشته باشد ، از جمله خرید اشتراک خبرنامه ، پاسخگویی به دعوت از یک رویداد یا خرید یک محصول. اگر بیش از حد از خوانندگان خود بخواهید که انجام دهند ، آنها کاری نمی کنند. اگر چیزی نپرسید ، فرصت تشویق کاربران به اقدام را از دست می دهید. به آنچه می خواهید خوانندگان شما انجام دهند ، فکر کنید و محتوای خود را با در نظر گرفتن این دعوت به عمل آورید.

محتوا
محتوا

بهینه سازی محتوا

تدوین استراتژی محتوا: هر قسمت از محتوای جدیدی که ایجاد می کنید باید تا حد ممکن در دسترس باشد. برای این کار اطمینان حاصل کنید که محتوای شما در همه کانال های ارتباطی در دسترس باشد. همچنین ، می توانید بعداً در تقویم سالانه از این مطالب جدید استفاده مجدد کنید ، بنابراین نیازی به بازسازی مطالب در مورد آن موضوع خاص نیست. به یاد داشته باشید ، بهترین مطالب محتوایی است که تاریخ انقضا ندارد.