سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

تبلیغات گوگل

تبلیغات کلیکی چیست: اگر وب سایت یا وبلاگی دارید و به دنبال افزایش بازدید هستید ، به طور کلی تبلیغات را یکی از راه های افزایش بازدید در نظر گرفته اید.

تبلیغات کلیکی چیست: ما می دانیم که تبلیغات روش های متنوعی دارد و انتخاب روش مناسب به هدف تبلیغات و البته بودجه شما بستگی دارد. ما در مورد یکی از معروف ترین مدل های تبلیغاتی ، یعنی تبلیغات کلیکی ، که گاهی اوقات PPC (پرداخت در هر کلیک) نامیده می شود ، صحبت خواهیم کرد.

تبلیغات کلیکی چیست


تبلیغات کلیکی چیست: فرض کنید سایت پر بازدیدی دارید و چند سایت پربازدید می دانید که فکر می کنید می توانند سایت شما را تبلیغ کنند. به عنوان یک قاعده کلی ، شما باید در مورد چارچوب مشارکت به توافق برسید که به موجب آن سایت پر بازدید سایت شما را تبلیغ کند.

گوگل
گوگل

تبلیغات کلیکی چیست: در چنین توافقی معمولاً از شما به عنوان آگهی دهنده و از سایت پربازدید به عنوان آگهی دهنده یا ناشر یاد می شود.

تبلیغات کلیکی چیست: تبلیغ شما می تواند یک بنر ، یک تبلیغ منطبق یا هر نوع تبلیغ دیگر باشد. در حال حاضر مشکل ما شکل تبلیغات نیست و می خواهیم در مورد مدل های پرداخت تبلیغات صحبت کنیم.
اجاره ماهانه: در این روش ، شما مبلغ مشخصی را برای یک یا چند ماه پرداخت می کنید و در آن مدت تبلیغ شما در قسمت خاصی از سایت (مثلاً در بالای صفحه اول یا در نوار کناری صفحات) نمایش داده می شود. داخلی یا زیر یک مقاله خاص از سایت). در این حالت ، برای ناشر مهم نیست که کسی روی تبلیغ شما کلیک کرده باشد. ناشر هزینه ماهانه خود را دریافت می کند.

پرداخت به ازای کلیک

تبلیغات کلیکی چیست: پرداخت به ازای هر آگهی: در این روش که با عنوان CPM (هزینه در ازای هر اثر) نیز شناخته می شود ، به ازای هر هزار تبلیغ نمایش داده شده مبلغ مشخصی را به ناشر پرداخت می کنید. در اینجا نیز مهم نیست که کلیک کنید. این بدان معناست که اگر تبلیغ شما یک میلیون بار نشان داده شود و هیچ کس روی آن کلیک نکند ، باز هم باید معادل یک میلیون تبلیغ بپردازید.


تبلیغات کلیکی چیست: برای تنظیم نرخ کلیک دو روش وجود دارد. روش اول روشی است که موتورهای جستجو برای تبلیغات قابل کلیک خود استفاده می کنند. آنها چیزی مانند حراج (مبتنی بر حراج) را ترتیب می دهند. این یک روش طبیعی است و به دلیل تقاضای زیاد برای تبلیغات موتور جستجو کاملاً اجتناب ناپذیر است. به همین دلیل قیمت های مختلفی برای کلمات کلیدی مختلف تبلیغ می شود.

تبلیغات کلیکی چیست: البته در عمل پیچیدگی ها و پیچیدگی های بسیاری از این نوع حراج ها وجود دارد که از حوصله بحث ما خارج است. به عنوان مثال ، موتورهای جستجو تمایل ندارند صفحه بسیار ضعیفی را نمایش دهند فقط به دلیل هزینه بیشتر. بنابراین ، آنها کیفیت صفحه را نیز اندازه گیری می کنند و آن را در محاسبات خود قرار می دهند.

بک لینک
بک لینک

تبلیغات کلیکی چیست: اما وقتی تقاضا برای تبلیغات در شبکه های توزیع به اندازه تقاضای موتورهای جستجو نیست ، حراج منطقی نیست و به طور کلی آنچه در عمل اتفاق می افتد تعیین نرخ ثابت برای هر کلیک است که Flat- is نامیده می شود. سیاست قیمت گذاری نامیده می شود.

مزایا و معایب تبلیغات کلیکی


تبلیغات کلیکی چیست: هنگامی که در مورد جوانب مثبت و منفی تبلیغات قابل کلیک صحبت می کنیم ، ابتدا باید مشخص کنیم که چه مواردی را ارزیابی می کنیم و در برابر آن موارد منفی و منفی تبلیغ می کنیم.

به عنوان مثال ، اگر تبلیغات کلیکی را با بنرهای اجاره ای در سایت های معروف مقایسه کنیم ، وقتی که تبلیغات کلیکی را با استفاده از SEO مقایسه می کنیم ، داستان متفاوت است. با تأکید بر این نکته ، نکات مثبت و منفی استفاده از تبلیغات قابل کلیک را مرور می کنیم.