سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

رپورتاژ

تبلیغات متنی نوعی تبلیغات کلیکی است که دارای دو ویژگی منحصر به فرد و جذاب است. اگر بتوانید به درستی از توانایی این نوع تبلیغات استفاده کنید ، می توانید نتیجه خوبی بگیرید.
اگر به سایت های مختلفی که در طول روز بازدید می کنید توجه کنید ، قطعاً تعدادی تبلیغات متنی را در مکان های مختلف مانند نوار کناری یا بین متن مقاله مشاهده خواهید کرد که به راحتی شما را به صفحه مقصد مورد نظر می رساند.
این نوع تبلیغات در واقع بخشی از تبلیغات کلیکی است که به کاربران اجازه می دهد با کلیک بر روی لینک به صفحه خاصی بروند. در واقع لینک دهی در اینجا مشکلی ایجاد نمی کند و حتی تبلیغات متنی هیچ ارتباطی با گزارش تبلیغات ندارد.
از طرف دیگر ، از آنجا که شما فقط با متن سر و کار دارید و فضای تبلیغاتی کمی دارید ، باید بتوانید مخاطب را متقاعد کنید تا در چند کلمه و در آخر یک عبارت جذاب روی پیوند مورد نظر خود کلیک کند. در این مقاله می خواهیم بیشتر در مورد تبلیغات متنی ، فواید و هزینه های آن صحبت کنیم.

محتوا
محتوا

بسیاری از افراد به اشتباه تصور می کنند که چون ما از متن و پیوند پیوست شده در آن در تبلیغات متنی استفاده می کنیم ، در واقع به دنبال گرفتن بک لینک و افزایش بازدید سایت هستیم. ممکن است چنین تعبیری داشته باشید و آن را لطف پذیرفته باشید ، اما در واقع هدف از تبلیغات متنی و ماهیت آن به معنای بک لینک نیست.

تفاوت تبلیغات متنی و بک لینک


بنابراین ، تفاوت هایی بین تبلیغات متنی و بک لینک وجود دارد که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد:

درست است که اگر از یک سایت به سایت دیگر پیوند دهیم به معنای بک لینک است و وقتی کاربر روی لینک مورد نظر کلیک می کند به سایت مقصد می رسد ، اما تفاوت عمده ای در تبلیغات متنی در این بخش وجود دارد. به نظر می رسد تبلیغات متنی همان کار را انجام می دهند ، اما به شکل تبلیغات! در واقع ، در بک لینک ها هدف اصلی شما افزایش بازدید و بهبود سئو است. اما در تبلیغات متنی شما از قدرت تبلیغات برای جذب مخاطب بیشتر و در نهایت مشتری بیشتر برای محصولات خود استفاده می کنید.
شما نمی توانید از ویژگی ردیابی برای تبلیغات متنی استفاده کنید ، در حالی که فقط می توانید تبلیغات متنی خود را در تبلیغات سایت های پربازدید قرار دهید. اما بک لینک می تواند در هر نقطه از سایت باشد و ویژگی Follow را نیز می توان برای آنها در نظر گرفت.

تعداد بک لینک ها
تعداد بک لینک ها


مشخصات تبلیغات متنی



همانطور که گفتیم ، تبلیغات متنی یک روش ارزان و موثر برای تبلیغات در سایت های معروف است. اما از طرف دیگر ، چون ما فقط با متن سر و کار داریم و نمی توانیم از جذابیت بصری استفاده کنیم ، بنابراین باید روی ویژگی ها کار کنیم تا نتیجه را به یک تبلیغ متنی خوب تبدیل کنیم.
اما ویژگی های یک تبلیغ متنی خوب چیست؟ برای کمک به تبلیغات متنی خود برای جذب مخاطبان بیشتر چه کاری می توانیم انجام دهیم؟

استفاده از کلمات کلیدی در تبلیغات متنی

از کلمات کلیدی استفاده کنید: تا جایی که می توانید در تبلیغات متنی خود از کلمات کلیدی مرتبط با تجارت خود استفاده کنید. این باعث می شود مخاطب شما درک بهتری از کجا داشته باشد.
برای داشتن تبلیغات متنی جذاب ، می توانید متن بحث برانگیز و قابل تأمل بنویسید ، اما این به معنای نوشتن متن زرد و بی ارزش نیست. سعی کنید مخاطب را با همان متن کوتاه در 3 ثانیه به چالش بکشید. زیرا عموم مردم خیلی سریع به محتوای زرد واکنش نشان می دهند.

بک لینک
بک لینک


خلاق و متفاوت باشید: متن و پیامی که می خواهید بنویسید ممکن است تکراری نباشد یا با پست های دیگران متفاوت باشد ، اما همچنین می توانید با استفاده از کلمات دیگر همان پیام را خلاقانه و متفاوت بنویسید.
پاسخگویی به نیاز مخاطبان: متن را به گونه ای بنویسید که کاربر مطمئن باشد با کلیک بر روی آن به مکانی می رسد که می تواند محصول یا خدمات مورد نظر را دریافت کرده و یکی از گره های خود را باز کند.
مخاطب هدف خود را بشناسید: برای داشتن تبلیغات متنی هدفمند و موثر ، باید مخاطبان هدف خود را به درستی شناسایی کنید. نمی توانید نسخه آگهی تبلیغاتی را به گونه ای بنویسید که مخاطب هدف آن را دوست نداشته باشد یا جذب آن نشود. به علاوه ، می توانید خود را جای مخاطب بگذارید.
خلاصه و استفاده از کلمات جادویی: فقط چند کلمه دارید تا مخاطبان خود را وادار به کلیک بر روی تبلیغات متنی خود کنید. بنابراین خیلی کوتاه با کلمات جادویی آنها را ترغیب کنید. استفاده از اعداد ، نقل قول ها ، شکستن باورهای غلط و … می تواند گزینه های خوبی باشد.

تبلیغات متنی چیست


بسیاری از سایت های معروف وجود دارند که درآمد تبلیغاتی ایجاد می کنند و به شما امکان می دهند تبلیغات خود را مستقیم یا از طریق واسطه های تبلیغاتی در این سایت ها قرار دهید. تبلیغات ارسال شده در این سایت ها ممکن است شامل تبلیغات بنر ، تبلیغات گزارش ، تبلیغات ویدیویی ، همکاری تجاری و غیره باشد.
تبلیغات متنی نوعی تبلیغات ساده و ارزان قیمت است که در واقع زیر مجموعه ای از تبلیغات قابل کلیک است. تبلیغات متنی در واقع متن های ساده ای است که در نوار کناری ، بین محتوای هر پست ، انتهای پست ها یا سایر بخش های تبلیغاتی یک سایت نشان داده می شود.
پشت این متن ها پیوندی به صفحه مورد نظر تبلیغ کننده وجود دارد ، به طوری که نه تنها کلیک های دریافتی باعث افزایش بازدید به سایت و صفحه مورد نظر می شود ، بلکه عموم مردم می توانند به طور مستقیم به محصول یا خدمات سایت دسترسی پیدا کنند.
تبلیغات متنی عملکردی مشابه تبلیغات بنری دارند ، با این تفاوت که فاقد جذابیت بصری تبلیغات بنری هستند. در بنرهای تبلیغاتی می توانید از تصاویر و طرح های مختلف ، حتی متحرک استفاده کنید که بیشترین توجه مخاطب را به خود جلب می کند ، اما تبلیغات متنی فقط برای متن ساده است.

بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا

مزایای تبلیغات متنی


با توجه به توضیحات بالا ، ممکن است فکر کنید که استفاده از تبلیغات متنی ساده فایده چندانی برای مشاغل ندارد و این نوع تبلیغات در جذب مخاطب چندان مثر نیست. اما اینگونه نیست و تبلیغات متنی از برخی ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد برخوردار است: اگر بتوانید از قابلیت های آن به درستی استفاده کنید ، نتایج خوبی خواهید گرفت.