سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

محتوا نیچه

بازاریابی محتوا در برندسازی: اگر آرم شرکت شما با محتوای شما منتشر نشود ، آیا مخاطبان می توانند محتوای شما را تشخیص دهند؟ آیا کسی که محتوای شما را در کانال های مختلف می بیند می فهمد که همه آنها از یک مارک هستند؟ آیا محتوای شما در برندسازی موثر بوده است؟ آیا محتوای شرکت شما در “تست آرم” پذیرفته می شود؟ آیا می دانید آزمون بدون آرم چیست؟ برای انجام این آزمون ، مقالاتی را که نوشتید به همراه مقالات رقبا در صفحه Word رایانه خود قرار دهید آیا می توانید بدون استفاده از آرم یا نام شرکت ، مطالب خود را از رقابت متمایز کنید؟ اگر محتوای شما فاقد صدا و لحن مشخص باشد ، شخصی سازی محتوا کار ساده ای نیست.

برندسازی در محتوا

بازاریابی محتوا در برندسازی: هنگامی که برای اولین بار بازاریابی محتوا را شروع می کنید ، ارسال پست های وبلاگ در عرض چند هفته می تواند یک پیروزی بزرگ به نظر برسد. اما وقتی صحبت از بهینه سازی محتوا می شود ، باید برای تولید محتوایی که نشان دهنده هویت برند شما باشد ، وقت بگذارید. چرا؟ در دنیایی پر از محتوای دیجیتال ، بازاریابی محتوا زمانی بسیار کارآمد است که دید واضح و مشخصی داشته باشید که به نفع مخاطب باشد. عامل اصلی که محتوای معمولی را به یک شاهکار مارک دار تبدیل می کند چیست؟ این قطعاً صدای برند شماست. صدایی که منجر به برند سازی می شود.

تولید محتوا
تولید محتوا

استراتژی در برندسازی

بازاریابی محتوا در برندسازی: صدای یک مارک آگاهی داوطلبانه و دائمی از هویت شرکت شما است.” وی همچنین معتقد است که استراتژی های دیجیتالی بدون محتوای مارک دار کامل و موثر نخواهند بود. از استارتاپ ها گرفته تا شرکت های جهانی ، سازمان ها بهترین استراتژی محتوا را دارند که محتوای آنها نشان دهنده هویت منحصر به فرد برند آنها و سپس آن محتوا است. آنها برای ایجاد روابط قوی تر با مشتریان فعلی و آینده استفاده می شوند. محبوبیت محتوای مارک دار طی پنج سال گذشته افزایش یافته است.

بازاریابی محتوا در برندسازی: برای مشتریان فعلی و آینده ، خواندن محتوای مارک دار بسیار جالب تر و بهتر از یک تبلیغ بازاریابی است. “مارک دار” به محتوایی گفته می شود که برای خواننده آموزنده ، آموزنده ، سرگرم کننده و ارزشمند باشد. به لطف شبکه های اجتماعی ، چنین محتوایی مانند شعله ای شعله ور است و به سرعت به مخاطبان بسیار بیشتری از یک پیام استاندارد بازاریابی می رسد. این نوع محتوا در زمینه برند سازی بسیار قوی است.

سناریو در تولید محتوا
سناریو در تولید محتوا

اصطلاحات فنی در بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا در برندسازی: صدای سازگار و متفاوت برند ، بخشی اساسی از بازاریابی محتوای موفق در راستای نام تجاری است. در حالی که شما ایده کاملاً واضحی از صدای نام تجاری خود دارید ، از خود بپرسید که آیا شخص دیگری با آن صدای نام تجاری در هیئت مدیره شما حضور دارد؟ مارک ها مانند افراد برای کسب اعتبار باید ویژگی ها و ویژگی های خاصی را در اولویت قرار دهند.

بازاریابی محتوا در برندسازی: یک پیام مارک تجاری مبهم و صدای متناقض مارک تجاری می تواند مخاطب شما را گیج کند. بنابراین برای تدوین صدا و رهنمودهای برند خود وقت بگذارید. آنها می خواهند بدون اینکه بحث هایشان بیش از حد فنی یا پیچیده به نظر برسد ، به عنوان کارشناس موضوع شناخته شوند. در نتیجه ، رهنمودهای صوتی مارک ممکن است بر استفاده از زبانی دقیق ، ساده و واضح تأکید کنند که از اصطلاحات فنی جلوگیری می کند.

قوانین بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا در برندسازی: راهنمای نام تجاری لازم نیست طولانی باشد: صدا و لحن آن را می توان تنها با چند دستورالعمل پوشش داد. مهم است که شما این دستورالعمل ها را تهیه کنید تا یک مجموعه قوانین برای هر کسی که روی محتوای مارک دار در کسب و کار شما کار می کند وجود داشته باشد. از کار نویسندگان مستقل تبلیغاتی تا بازاریابان ، بازاریابی محتوای شرکت شما باید صدای منسجم برند را منعکس کند. این شرکت از نشان دادن هویت تجاری به مشتریان خود با استفاده از منابع فرهنگی و گفتگوهای عمومی ترس ندارد.

تولید محتوا در اینستا
تولید محتوا در اینستا

شناسایی ارزش برند


بازاریابی محتوا در برندسازی: محتوای مارک دار نه تنها در تعریف دیدگاه خرید مفید است ، بلکه به مشتریان فعلی شما یادآوری می کند که ارزش های شما چقدر تأثیرگذار است. از مطالعات موردی گرفته تا مقالات سفید ، چگونه می توانید محتوایی تولید کنید که به مشتریان فعلی کمک کند تا ارزش محصولات شما را به حداکثر برسانند؟ شاید شما در حال راه اندازی یک محصول جدید هستید یا در مورد ویژگی های پیشرفته یک محصول از نظر محتوا به مردم آموزش می دهید.

بازاریابی محتوا در برندسازی: استفاده از محتوای مارک دار خود برای انتقال از یک رابطه مبادله ای به یک رابطه مشتری محوری که ارزش واقعی را نشان می دهد ، مهم است. محتوای مارک دار تولید کنید که به مشتریان می آموزد چگونه از محصولات شما برای حل مشکلات آنها استفاده کنند. محتوایی که ارزش برند شما را به حداکثر برساند و وفاداری مشتری را از طریق مارک تجاری افزایش دهد.

تولید محتوا الکترونیک و برنامه سازی
تولید محتوا الکترونیک و برنامه سازی

هویت برند


بازاریابی محتوا در برندسازی: همانطور که از نامش پیداست ، “بازاریابی محتوای مارک دار” باید در هویت برند شما ریشه داشته باشد. اگر محتوای شما در “تست آرم” پذیرفته نشود ، ما فقط یک جریان منظم روزانه از محتوای ارسال شده به مخاطبان هدف شما را مشاهده خواهیم کرد. برای ایجاد محتوای مارک منحصر به فرد که هویت نام تجاری شما را تقویت و تداوم می بخشد.

رشد تجارت با برندسازی


بازاریابی محتوا در برندسازی: می توان گفت که تقریباً هر سازمانی دارای یک مأموریت یا بیانیه چشم انداز ، اهداف و ارزشهای اصلی است. بررسی کنید که چگونه محتوایی که تولید می کنید این رسالت ، اهداف و ارزش را منعکس می کند. سپس چشم انداز را متناسب با نیاز مشتری خود تنظیم کنید. هر مارک محتوایی که تولید می کنید باید از دیدگاه و تخصص منحصر به فرد شرکت شما برای حل مشکلات مشتریان استفاده کند. برای مثال این واقعیت را در نظر بگیرید که American Express از Open Forum حمایت مالی می کند ، که به صاحبان مشاغل کوچک “دانش ، انگیزه و ارتباطات” مورد نیاز برای رشد تجارت خود را می دهد.