سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

تولید محتوا

بازاریابی محتوا برای استارت‌آپ‌ها: بازاریابی محتوا یک رویکرد بازاریابی استراتژیک است که بر تولید و توزیع محتوای ثابت ، مرتبط و ارزشمند برای جذب و حفظ مخاطبان و در نهایت افزایش تعامل مشتری متمرکز است. اما بازاریابی محتوا برای استارتاپ ها به چه معناست؟ تبلیغات پولی بسیار گران است. اگر شما یک استارت آپ هستید که سرمایه زیادی ندارید ، تمرکز روی تبلیغات با کلیک و پرداخت ایده آل نیست.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا برای استارت‌آپ‌ها: همچنین اگر رقبای بزرگی با بودجه های کلان داشته باشید ، برای رقابت در برابر آنها برای کسب رتبه های بالاتر سخت خواهید داشت. جان رمپتون می گوید: “مشکل استارت آپ ها یا مشاغل جدید امروز پرداخت 5 دلار یا بیشتر برای هر کلیک برای بازدید از سایت آنها است.

تولید محتوا الکترونیکی
تولید محتوا الکترونیکی

بازاریابی محتوا برای استارت‌آپ‌ها: این ممکن است تعداد بازدیدکنندگان را افزایش دهد زیرا آنها در بالای صفحه جستجوی Google ظاهر می شوند ، اما تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری را تضمین نمی کند.” یعنی پرداخت با هر کلیک. شما برای کلیک ها هزینه می کنید ، نه برای جذب مشتری. از طرف دیگر ، تحقیقات نشان داده است که میزان بازده سرمایه گذاری در بازاریابی محتوا بیشتر از تبلیغات پولی است.

اهمیت بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا برای استارت‌آپ‌ها: تحقیقات همچنین نشان می دهد با هر دلار هزینه صرف بازاریابی محتوا ، می توان سه برابر بیشتر از تبلیغات پولی مشتری گرفت. بازاریابی محتوا نیز ارزان تر و مثرتر است. علاوه بر افزایش نرخ تبدیل ، حجم زیادی از محتوای خالص برای سئو نیز بسیار مناسب است.بازاریابی نشان می دهد که محتوای با کیفیت بهترین راه برای بهبود رتبه سایت است.

سئو در بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا برای استارت‌آپ‌ها: برای یک شرکت نوپا ، SEO خوب برای توسعه و افزایش آگاهی از برند ضروری است. با داشتن یک وبلاگ خوب ، شما خود را به عنوان صدای قوی و معتبری در صنعت خود معرفی خواهید کرد که به افزایش اعتبار شما کمک می کند. اما چگونه یک شرکت نوپا یا تجارت می تواند یک استراتژی بازاریابی محتوا را اجرا کند؟ در اینجا مراحل دنبال کردن وجود دارد.

سئو
سئو

هدف تولید محتوا در بازاریابی محتوا


بازاریابی محتوا برای استارت‌آپ‌ها: قبل از انجام هر کاری ، باید بدانید که با انجام بازاریابی محتوا در تجارت خود می خواهید به چه نتیجه ای برسید. هدف ممکن است افزایش نرخ تبدیل ، افزایش ثبت نام ، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی یا بهبود سئو باشد. تعیین اهداف تنها راه اندازه گیری موفقیت استراتژی بازاریابی محتوای شماست. تحقیقات بازار هدف این مرحله در هر استراتژی بازاریابی انجام می شود.

نقش بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا برای استارت‌آپ‌ها: قبل از شروع ، باید بدانید که برای تبلیغ محصول یا خدمات خود می خواهید از چه کسانی استفاده کنید. شما باید مشکلات مربوط به محصول را پیدا کنید و بفهمید که چگونه کسب و کار شما این مشکل را حل می کند. پیشبرد استراتژی بازاریابی محتوا بدون این اطلاعات غیرممکن است. یک نظر سنجی انجام دهید و کارت های نظرسنجی را به بازار هدف ایده آل خود ارسال کنید و مطمئن شوید که بازار به محصول شما علاقه مند است و به آن نیاز دارد. برای تأثیر در شخصیت خریداران از نظرات استفاده کنید.

محتوا
محتوا

بازاریابی محتوا برای استارت‌آپ‌ها: این به شما کمک می کند نقاط ضعف مشترک را در این راه پیدا کنید. علاوه بر این ، شما باید بدانید که مخاطبان هدف شما از کدام کانال ها استفاده می کنند. باید محتوای خود را از کجا تبلیغ کنید؟ برای استارت آپ های تازه کار کمی سخت تر است. استارت آپ ها بیشتر از شرکت های بزرگ قابل پیش بینی نیستند. اگر تحقیق می کنید و بازار هدف شما تغییر می کند ، زیاد نگران نباشید اما آماده تغییر استراتژی بازاریابی محتوای خود هستید.