سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

تولید محتوا پایه اول

بازاریابی قطره ای، چکه ای یا دریپ مارکتینگ: اگر به دنبال بهترین راه برای افزایش فروش تجارت خود هستید ، Market Drops ابزاری بسیار قدرتمند برای افزایش چشمگیر فروش محصول یا خدمات خود به شما ارائه می دهد.

دریپ مارکتینگ Drop Marketing چیست؟


Drip Marketing برنامه ای است که در آن اطلاعات تجاری را از طریق یک جریان متناوب و مداوم به مخاطبان مارک دار تحویل می دهیم. این خبر از طریق ایمیل ، پست های شبکه های اجتماعی ، کارت پستال ، تماس تلفنی ، بروشور و روزنامه تحویل داده می شود.
بازاریابی قطره ای، چکه ای یا دریپ مارکتینگ: این ابزار به کسب و کار شما کمک می کند تا آگاهی از برند را افزایش داده و منجر به تولید شود.
اصطلاح بازاریابی اصطلاحی است که از کشاورزی گرفته شده است. در روش آبیاری قطره ای ، کشاورزان به طور پایدار اما به تدریج آب را به ریشه گیاه می رسانند. بنابراین ، ریشه گیاه هرگز در آب غرق نمی شود ، اما به طور مداوم هیدراته می شود.


بازاریابی قطره ای، چکه ای یا دریپ مارکتینگ: به همین ترتیب ، در قطره چکان ، مخاطب دائماً اطلاعاتی را کسب می کند که برای آنها مفید است ، اما در عین حال غرق در چنین اطلاعاتی نمی شوند.
در واقع ، در روش بازاریابی ، ما قطره ها را به عنوان تغذیه مناسب برای ذهن مخاطب آماده می کنیم تا آنها هنگام خرید مارک مارک ما را بخاطر بسپارند. به عنوان مثال ، هنگامی که می خواهیم کالای جدیدی را به بازار عرضه کنیم ، می توانیم با ارسال بروشور در ابتدای هر فصل ، محصولات جدید را به مشتریان اطلاع دهیم یا مردم را به خرید محصولات و خدمات شرکت ترغیب کنیم.
بازاریابی قطره ای، چکه ای یا دریپ مارکتینگ: تحقیقات نشان داده است که ارسال ایمیل های شخصی و منظم برای مشتریان هدف و فعلی می تواند فروش برند را به طرز چشمگیری افزایش دهد.

تولید مقاله
تولید مقاله

بازاریابی قطره ای

بازاریابی قطره ای، چکه ای یا دریپ مارکتینگ: بازاریابی قطره ای ابزاری قدرتمند برای بازاریابی و فروش و همچنین تیم خدمات مشتری شماست. اگر می خواهید در کمپین بازاریابی قطره مارک خود خلاقیت بیشتری داشته باشید ، مثالهای زیادی وجود دارد ، در اینجا شش مورد مهم آورده شده است:

کمپین بازاریابی Top Of Mind


بازاریابی قطره ای، چکه ای یا دریپ مارکتینگ: افت بازاریابی برای جلب و جذب مشتریانی که آماده خرید نیستند ، استفاده می شود. این نوع کمپین اطمینان می دهد که مشتریان بالقوه برند شما را فراموش نمی کنند. کمپین اصلی بازاریابی قطره طولانی مدت طول می کشد. محتوای تولید شده در این نوع کارزارها از ارزشهایی صحبت می کند که برای مخاطب مهم است. برخی از انواع کمپین ها پست های وبلاگ ، لیست های سفید ، فیلم ها ، وبینارها ، اینفوگرافیک ها و اخبار مربوط به صنعت است.

کمپین بازاریابی قطره ای


بازاریابی قطره ای، چکه ای یا دریپ مارکتینگ: به عنوان بخشی از یک کمپین بازاریابی مدیریت دانش ، می توان اطلاعات مفید محصول را در اختیار مشتریان جدید و بالقوه قرار داد.

تولید محتوا در اینستا
تولید محتوا در اینستا


بازاریابی قطره ای، چکه ای یا دریپ مارکتینگ: همه مخاطبان شما از شما خرید نمی کنند و به فعالیت های شما پاسخ مثبت نمی دهند. تعدادی از مشتریان بالقوه شما می توانند در هر زمان غیرفعال شوند. کمپین کاهش تعامل مجدد برای این مشتریان مفید است. هدف چنین کمپینی این است که این مشتریان قدمی برداشته و دوباره وارد چرخه خرید شوند. برای اینکه چنین کمپینی کارساز باشد ، سعی کنید یک پست وبلاگ موثر بنویسید یا یک مقاله سفید جدید بنویسید. یا حتی محتوای تعاملی عالی یا یک مطالعه موردی تولید کنید.

کمپین بازاریابی قطره ای رقابتی


بازاریابی قطره ای، چکه ای یا دریپ مارکتینگ: در یک کارزار بازاریابی افت رقابتی ، هدف این است که با تأکید بر مزایا و ارزش محصولات و محصولات برند ، محصول یا مارک خود را از سایر رقبا متمایز کنیم. به این ترتیب علاوه بر اتکا به مزایای استفاده از محصول یا خدمات ، باید مضرات استفاده نکردن از آن کالا را نیز برجسته کرد. محتوای خود را تنظیم کنید تا نیازها و اولویت های اصلی مخاطب برجسته شود.

کمپین بازاریابی افت تبلیغاتی


بازاریابی قطره ای، چکه ای یا دریپ مارکتینگ: وقتی مخاطب شما در مراحل انتهایی کانال فروش است ، ممکن است در مورد خرید خود تردید داشته باشد. در این مرحله بسته به بازاریابی افت تبلیغات ، ارائه قیمت ویژه یا امکان اضافی با توجه به نیازهای هر شخص ضروری است. به این ترتیب شک آنها برطرف می شود و خرید را انجام می دهند.
برای موفقیت در اجرای و بستن کمپین های بازاریابی مستقیم ، باید برنامه ریزی و تلاش دقیق داشته باشید ، زیرا اجرای یک کمپین موفق فقط ارسال چند ایمیل نیست. در اینجا چند کار برای انجام وجود دارد.

تولید محتوا موبایل
تولید محتوا موبایل

بازاریابی قطره ای، چکه ای یا دریپ مارکتینگ: هدف مشخصی در ذهن داشته باشید. برای اجرای یک کمپین موثر ، باید هدف خود را بعد از هر اقدام مشخص کنید ، زیرا برای هر هدف باید استراتژی متفاوتی را تعیین کنید.

کارایی کمپین بازاریابی قطره ای

بازاریابی قطره ای، چکه ای یا دریپ مارکتینگ: تقسیم کردن. برای افزایش کارآیی کمپین های خود ، باید هرکدام را برای مخاطبان خاص تقسیم کنید. از آنجا که گروه های مختلف مردم نیازها و نگرانی های خاص خود را دارند ، برای چندین کمپین برنامه ریزی کنید.

بازاریابی قطره ای، چکه ای یا دریپ مارکتینگ: تولید محتوای عالی مهمترین جنبه هر کمپین ایمیل محتوای آن است. اگر بتوانید محتوای جامع و عالی تولید کنید ، می توانید ارتباط مثبتی با مخاطبان خود برقرار کنید. مطمئن شوید که محتوای شما مرتبط و مختصر است.

بازاریابی قطره ای، چکه ای یا دریپ مارکتینگ: مردم همیشه به شما توجه می کنند. کمپین های بازاریابی قطره ای با افرادی که تا حدودی به برند شما علاقه مند هستند ، به اشتراک گذاشته می شود. بنابراین ، با استفاده از این نوع بازاریابی ، همچنان می توانید توجه عموم را به سمت خود جلب کنید.
می توانید با مردم ارتباط موثری برقرار کنید. وقتی اطلاعات مرتبط و مداوم را برای عموم ارسال می کنید ، می توانید ریشه اعتماد را در آنها گسترش دهید.
با حفظ وقت مناسب می توانید مردم را تشویق به خرید در زمان واقعی خود کنید. اگر اطلاعات مناسب و دقیق را در زمان مناسب به مشتری ارائه دهید ، پیام شما به عنوان یک یادآوری عمل می کند. به عنوان مثال ، اگر در حراج بزرگی پیام را ارسال کنید ، احتمال خرید مشتری از شما بسیار افزایش می یابد.

بازاریابی قطره ای، چکه ای یا دریپ مارکتینگ:
شانس خرید با استفاده از روش بازاریابی قطره ای بسیار زیاد است. زیرا در این روش افرادی که مشتری بالقوه محسوب می شوند هدف قرار می گیرند ، بنابراین میزان پاسخ آنها نیز افزایش می یابد. به عبارت دیگر ، اگر پیام خود را برای افرادی که به محصول شما علاقه مند هستند ارسال کنید ، احتمالاً پیام منجر به فروش محصول می شود تا زمانی که تعداد زیادی پیام برای افرادی که علاقه مند نیستند ارسال می کنید.

تولید محتوا
تولید محتوا

تعداد ارسال ها و زمان را مشخص کنید. تعداد و زمان هر ایمیل باید بسته به کمپین مشخص شود. برای زمان و تعداد کارزارها قانون خاصی وجود ندارد. اما به طور کلی ، شما باید با ایمیل هایی شروع کنید که می توانند بیشتر ارسال شوند و سپس تعداد را کاهش دهید.

شاخص ها و آمارها را مشخص کنید. کمپین های ایمیل یک سرمایه گذاری طولانی مدت است. شما باید آمار مختلفی مانند میزان کلیک در طول کمپین را اندازه بگیرید. هنگامی که نتایج آماری را بدست آوردید ، باید آنها را با اهداف و شاخص های عملکرد مقایسه کنید و ببینید آیا کمپین در مسیر درست پیش می رود یا خیر.


مشاغل از بازاریابی قطره ای برای کاهش زمان فروش محصول یا خدمات خود تا 23٪ استفاده می کنند.
بازاریابی قطره ای نام برند شما را همیشه در ذهن مخاطبان برند شما تازه نگه می دارد. اگر هنوز می توانید با مصرف کنندگان در ارتباط باشید ، احتمالاً می توانید انتظار داشته باشید که مشتریان هنگام خرید نام شما را به خاطر بسپارند و از شما خرید کنند.

اهمیت بازاریابی قطره ای یا افت بازاریابی


اگر مشاغل از قطره ای یا بازاریابی مستقیم استفاده نمی کنند ، به احتمال زیاد مشتریان آنها آنها را فراموش خواهند کرد. به این ترتیب مشتریان آنها به رقبا روی می آورند و دیگر از آنها خرید نمی کنند.
به چهار دلیل بازاریابی قطره ای باید بخشی از تجارت شما باشد.