سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

بازاریابی در تولید محتوا

بازاریابی در تولید محتوا: برای کارهای تولید محتوا ، دانش نسبی از سئو و حتی دانش سئو محتوا کافی است. اما یک متخصص در تولید محتوای حرفه ای باید با سایت سئو آشنا باشد. این دانش می تواند از نظر استراتژی و تولید محتوا به خوبی به آن فرد کمک کند تا بتواند با محتوای تولید شده بالاترین رتبه ممکن را در نتایج جستجو بدست آورد.

بازاریابی در تولید محتوا: پس از ارسال محتوا به سایت ، کارشناس محتوا باید آن را در فواصل زمانی مختلف تجزیه و تحلیل کرده و رفتار کاربر و موتور جستجو نسبت به آن را بسنجد ، به طوری که در صورت لزوم بخشی از مطالب قابل اصلاح ، حذف یا حتی اضافه شود.بهترین ابزار برای این کار Google Analytics و Google Console Search هستند. یک متخصص محتوای حرفه ای کنترل کاملی بر این دو ابزار دارد و در زمان های مختلف سایت را با آنها تجزیه و تحلیل می کند.

تولید محتوا
تولید محتوا

بازاریابی تولید محتوا

بازاریابی در تولید محتوا: همانطور که گفته شد ، مهمترین هدف تولید محتوا برای یک سایت ، رقابت در صفحه در نتایج جستجو است. اما تولید محتوا به تنهایی برای رقابت کافی نیست. یک متخصص در تولید محتوا باید قبل از شرکت در مسابقه با یک کلمه کلیدی ، توانایی تجزیه و تحلیل سایت رقبای اصلی را از زوایای مختلف از جمله اعتبار و کیفیت محتوا داشته باشد و در آخر سعی کند از همه بهتر باشد. البته رقابت بدون در نظر گرفتن رقبا بسیار دشوار است و ممکن است به هیچ وجه نتیجه مطلوبی برای شما نداشته باشد.

بازاریابی محتوا

بازاریابی در تولید محتوا: نه تنها برای یافتن مقالات و محصولات جستجوی گوگل کنید. یک موتور جستجوی حرفه ای با تکنیک های جستجوی گوگل می تواند به هر سایتی با هر محتوا و در هر قسمت از سایت دسترسی پیدا کند. به عنوان مثال ، یک متخصص تولید محتوا باید عنوان جذابی برای محتوای خود انتخاب کند. اگر این متخصص محتوا توانایی جستجوی حرفه ای را داشته باشد ، می داند که با ساختار زیر می تواند تمام وب سایت هایی را که در عنوان مقاله های خود کلمه مورد نظر خود را دارند ، پیدا کند.