سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

تولید محتوا انیمیشن

اینفوگرافیک چیست: ما قصد داریم که وقت خود را صرف تولید محتوای خیره کننده نکنید. بنابراین ما بهترین تجربه ها و مشاوره های خود را به شما می دهیم تا بتوانید اینفوگرافیک کاملاً موثری تهیه کنید. در اینجا ما در مورد مراحل گام به گام مراحل ساخت و نکاتی صحبت خواهیم کرد که باعث بهبود و آسیب دیدن هر مرحله می شود. مهمترین نکته ای که باید بخاطر بسپارید این است که هر مرحله مبنای مرحله بعدی است. بنابراین شما باید هر مرحله را به طور واضح به پایان برسانید و وارد مرحله بعدی شوید. بنابراین حرکت مرحله به مرحله انجام می شود.

تولید محتوا موبایل
تولید محتوا موبایل

ثبت اطلاعات


اینفوگرافیک چیست: داستان سرایی داده ها روشی موثر برای تعامل و برقراری ارتباط است ، اما داده های شما وقتی بسیار قوی باشند ، توانایی تبدیل شدن به داستان را دارند. چند نکته را بخاطر بسپارید:

اینفوگرافیک چیست: داده های اختصاصی به اندازه طلا گرانبها هستند: داده های شخصی شما بهترین مرجع برای یک داستان اصلی ، منحصر به فرد و مستند است. آمار قصه گویی نیست: با افزودن آمار نمی توانید ماهیت روایی داستان را تقویت کنید. داستان ها از داده ها استخراج می شوند و فقط آمار نیستند ، بلکه بیان معنی و چشم انداز هستند.
اینفوگرافیک چیست: داده ها قابل دستکاری ، تفسیر یا تفسیر غلط است: شما همیشه باید از یک منبع معتبر و بی طرف برای داده ها استفاده کنید.
اینفوگرافیک چیست: زمینه و اطلاعات را ارائه دهید: هنگامی که یک داستان جامع تهیه می کنید (در حالت ایده آل ، بیرون کشیدن داستان از مجموعه داده موجود) ، در واقع زمینه و اطلاعاتی را برای راهنمایی خواننده ارائه می دهید.

e-content تولید محتوای الکترونیکی
e-content تولید محتوای الکترونیکی

بیان موضوع


اینفوگرافیک چیست: همه ما مانند برخی از اینفوگرافیک های هیولا تصادفی تصور کرده ایم که قرار نیست پایان یابد. زیرا وسوسه گفتن و افزودن نکاتی به داستان همیشه وجود دارد ، اما اینفوگرافیک وقتی موثر باشد که داستانی ساده و واضح را با قدرت روایت کند ، موثر است. اگر می خواهید جنبه های مختلف داستان را به خواننده نشان دهید ، بهترین کار این است که با تولید یک سری اینفوگرافیک ، نه فقط کشیدن یک تصویر ، انجام شود.

ایجاد استراتژی


اینفوگرافیک چیست: مردم معمولاً از ایده اینفوگرافیک هیجان زده می شوند و می خواهند فوراً طراحی آن را شروع کنند. اما این اولین چیزی است که اینفوگرافیک را خراب می کند.

بیان ایده


اینفوگرافیک چیست: بسیاری از مارک ها اینفوگرافیک را برای خود ایجاد می کنند نه برای افرادی که از طریق اینفوگرافی به حلقه مشتری می پیوندند. بهترین ایده وقتی بهترین تأثیر را داشته باشد که روی مخاطبان اصلی تأثیر بگذارد.

بازاریابی در تولید محتوا
بازاریابی در تولید محتوا

بیان هدف


اینفوگرافیک چیست: همکاران خوب را انتخاب کنید و آنها را در این مرحله جمع کنید. ایده ناب هنگامی که چنین افرادی در اتاق فکر بحث می کنند ناگهان بوجود می آید. هدف نهایی را به تیم خود یادآوری کنید تا بحث در همان راستا پیش برود.


اینفوگرافیک چیست: ایده های ناگهانی از روح آزاد ، در عین جالب بودن ، به یاد داشته باشید که شما برای رسیدن به یک هدف اینجا هستید. هر ایده را نقد کنید تا مطمئن شوید این پتانسیل برای جلب توجه مخاطب را دارد. آیا این ایده می تواند مشکلی را حل کند یا دانش را گسترش دهد؟ یا آیا ارزش عملی دارد؟ آیا مردم آن را به اشتراک می گذارند؟ آیا تاکنون چنین چیزی تولید شده است.

تولید محتوا
تولید محتوا

اینفوگرافیک چیست: اکثر مردم فکر می کنند اینفوگرافیک قبل از تأثیرگذاری باید تصویری چشم نواز باشد ، اما این یک فکر نابالغ است. اینفوگرافی با طراحی خوب چشمگیر است. چون راوی داستان است. ترکیبی از متون و جداول بصری این داستان را قابل درک تر می کند. کلمات شما ستون فقرات کاری است که تصاویر را قویتر می کند. یک داستان قوی تر منجر به اینفوگرافیک قوی تری می شود.