سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

تولید محتوا پایه اول

اهمیت کپی نبودن محتوا: کپی کردن مطالب در دنیای آنلاین یک تعریف ساده دارد: وقتی از مطالب سایت دیگری استفاده می کنید و منبع بدون تغییر است ، کپی نامیده می شود. به این دزدی ادبی نیز گفته می شود. اما چرا مارک ها و وب سایت ها سعی می کنند قبل از انتشار مطالب را تکثیر نکنند؟ در این مقاله می خواهیم به مشکلات و معایب کپی مطالب بپردازیم و در آخر ابزاری مفید برای تشخیص کپی مطالب به شما معرفی می کنیم.

بازاریابی اینترنتی
بازاریابی اینترنتی

گوگل محتوای کپی را دوست ندارد


اهمیت کپی نبودن محتوا: در واقع ، گوگل از محتوای تکراری متنفر است. همیشه گفته شده است که اگر می خواهید قلب گوگل را به دست آورید ، تولید محتوا بهترین کاری است. در دنیای آنلاین ، وب سایت هایی که می خواهند سئو و رتبه بندی موتور جستجوگر خود را بهبود ببخشند ، باید محتوای با کیفیت تولید کنند. زیرا برای گوگل کیفیت اولویت اول است. تنها چیزی که باید از آن اجتناب شود ، محتوای تکراری است.

اهمیت کپی نبودن محتوا: Google هنگام خزیدن و نمایه سازی به راحتی می تواند محتوای شما را تجزیه و تحلیل کند و در صورت کپی کردن ، به راحتی می تواند آن را تشخیص دهد. در صورت تشخیص چه اتفاقی می افتد؟

کاربران کپی بودن محتوا را دوست ندارند


اهمیت کپی نبودن محتوا: تصور کنید که به سایتی می روید و شروع به خواندن مقاله می کنید ، اما بعد از خواندن پاراگراف اول متن ، متوجه می شوید که این مقاله را در جای دیگری دیده اید. چه احساسی خواهید داشت؟ در وهله اول صفحه را ترک خواهید کرد و ممکن است هرگز به محتوای ارسال شده توسط سایت اعتماد نکنید.

محتوا
محتوا

اهمیت کپی نبودن محتوا: اصولاً مردم محتوای تکراری را دوست ندارند. کپی فیلم ، کپی داستان ، کپی توییت ، تلفن چینی و هرچیز. انسان همیشه چیزهای اصلی را ترجیح می دهد. محتوا اصلی ترین غذای انسان در دنیای آنلاین است. اگر بازدیدکنندگان احساس کنند که محتوایی که شما تولید می کنید در حال کپی شدن است ، آنها به راحتی شما را ترک می کنند و سیگنال اشتباهی را به مغز آنها می فرستند. بنابراین حتی اگر Google و موتورهای جستجو را دور بزنید با کاربران و بازدید کنندگان چه می کنید؟ اولین اصل تولید محتوا منحصر به فرد و منحصر به فرد بودن است. کپی نکردن مطالب یک مزیت نیست ، بلکه یک ضرورت است. به زبان ساده: شما نباید محتوای تکراری در وب سایت خود داشته باشید.

اهمیت کپی نبودن محتوا: ما می خواهیم ابزاری را به شما ارائه دهیم که به شما امکان می دهد به راحتی محتوای تکراری را شناسایی کنید. ابزاری که به شما در روند تولید محتوا و بازاریابی محتوا کمک می کند.

ابزار تشخیص کپی بودن محتوا Plagiarism Checker

تولید محتوا شال و روسری
تولید محتوا شال و روسری


اهمیت کپی نبودن محتوا: اگر در حال تولید محتوا برای وب سایت خود از راه دور یا از راه دور هستید ، یا اگر در حال برون سپاری محتوا هستید و با شرکت های تولید کننده محتوا همکاری می کنید ، باید اطمینان حاصل کنید که محتوا کپی نشده است. چطور؟ ‘یا چی؟ آیا برای هر پاراگراف در گوگل جستجو می کنید؟ قطعا نه. یک راه ساده تر وجود دارد.

اهمیت کپی نبودن محتوا: Plagiarism Checker ابزاری مفید و مفیدی است که اکثر مشاغل از آن استفاده می کنند. این ابزار مکانیسم خاصی دارد. محتوایی را که می خواهید کپی آن را تأیید کنید وارد کنید و روی دکمه تأیید محتوا کلیک کنید. این نرم افزار بر اساس الگوریتم ها و داده های خود ، بخشهای مختلف محتوا را در دنیای گسترده وب جستجو می کند و در صورت کپی بودن بخشی از آن ، به شما هشدار می دهد. این ابزار رایگان است و می توانید بصورت آنلاین از آن استفاده کنید. از طریق لینک زیر می توانید به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید.

تولید محتوا
تولید محتوا

قوانین گوگل در کپی رایت

اهمیت کپی نبودن محتوا: Google دارای قوانین سخت کپی رایت و حق چاپ است. تا چند سال پیش ، اگر محتوای کپی در یک سایت ارسال می شد ، Google کل وب سایت را جریمه می کرد و وب سایت در اکثر کلمات کلیدی از تخریب وحشتناکی برخوردار می شد. اما گوگل اکنون فقط صفحه کپی و کلمه کلیدی را اصلاح می کند و شما در نتایج جستجوی Google مشاهده نخواهید شد مگر اینکه صفحه را از نظر محتوای تکراری ویرایش کنید و ایرادات آن را برطرف کنید. علاوه بر این ، این کپی محتوا سیگنال اشتباهی را به Google ارسال می کند و حتی اگر در نتایج جستجو دیده شوید ، رتبه جالبی نخواهید داشت. (سئوکاران یک جمله جالب دارند: اگر می خواهید مردگان را دفن کنید ، صفحه دوم Google بهترین مکان است.) بنابراین اگر هدف شما رتبه بندی مطالب در Google است ، باید حساسیت بیشتری نسبت به کپی نکردن مطالب داشته باشید. .