سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

کلمه کلیدی

انتخاب کلمه کلیدی یک علم دقیق نیست. شما باید ترکیبی از کلماتی را که مخاطب شما جستجو می کند و یک عبارت کلیدی را هدف قرار دهید
هدف قرار دادن انتخاب کلمات کلیدی یک مشکل بزرگ برای محتوای SEO در سایت است. در پلاگین Yoast SEO که برای سئو طراحی شده است ، در هر صفحه از سایت خود ، یک قسمت ورودی کلمه کلیدی کانونی پیدا خواهید کرد. در آنجا می توانید کلمه کلیدی یا عبارت مورد نظر را وارد کنید (برای رتبه بندی Google). پس از آن ، Yoast SEO محتوای آن صفحه را بررسی می کند تا ببیند آیا موتورهای جستجو صفحه شما را برای آن کلمه کلیدی تشخیص می دهند!

انتخاب کلمه کلیدی در سئو


انتخاب کلمه کلیدی: کلمه کلیدی یا کلمه کلیدی کانونی یک “اصطلاح جستجو” است که می خواهید یک صفحه یا مقاله را با آن رتبه بندی کنید. وقتی افراد این عبارت را جستجو می کنند ، باید صفحه یا پست شما را پیدا کنند. اگر از Yoast SEO برای تعریف یک کلمه کلیدی کانونی برای یک صفحه خاص استفاده می کنید ، این افزونه محتوای صفحه را ارزیابی می کند و در مورد چگونگی سئو سایت بازخورد می دهد و محتوای آن را بهبود می بخشد تا شانس بیشتری برای رتبه بندی برای آن عبارت جستجو داشته باشید .

بازاریابی
بازاریابی


قسمتهای ورودی برای کلمه کلیدی کانونی را می توانید در نوار کناری Yoast SEO (در سمت راست ویرایشگر خود) پیدا کنید. اگر نوار کناری Yoast SEO را مشاهده نمی کنید ، باید روی نماد Yoast در سمت راست بالای صفحه خود کلیک کنید.

انتخاب کلمه کلیدی: می توانید نظرات مربوط به SEO خود و بهبود محتوای خود را در برگه SEO Analysis پیدا کنید. اگر صفحه خود را با این نظرات ویرایش کنید ، شناسایی موضوع پست یا صفحه شما برای موتورهای جستجو آسان تر خواهد بود.

چرا انتخاب کلمه کلیدی کانونی مهم است؟
انتخاب کلمه کلیدی: افزودن مرتب محتوای با کیفیت به وب سایت یا وبلاگ خود ، یک استراتژی خوب در زمینه سئو است. Google با افزودن اطلاعات جدید و افزایش محتوای خود ، فعالیت وب سایت شما را تشخیص می دهد.

انتخاب کلمه کلیدی: اما افزودن محتوای تصادفی به سایت خیلی مفید نیست. شما باید یک استراتژی کلمه کلیدی را پیاده سازی کنید و محتوای با کیفیتی را ایجاد کنید که مخاطب شما بر اساس آن استراتژی به دنبال آن است. هنگام نوشتن مقالات ، مهم است که آنها را برای کلمه کلیدی مورد نظر خود بهینه کنید و این همان چیزی است که Yoast SEO به شما در سئو کمک می کند.

انتخاب کلمه کلیدی اصلی

چگونه کلمه کلیدی اصلی را انتخاب کنیم؟
به نظر ما ، شما باید حداقل سه کار را انجام دهید تا مشخص کنید کدام یک از کلمات کلیدی یا عبارتی را برای پست های وبلاگ خود بهینه کنید:

کلمه کلیدی مورد نظر خود را پیدا کنید
search حجم جستجو را پیدا کنید
کلمه کلیدی کانونی خود را گوگل کنید

کلمه کلیدی پیشنهادی گوگل


انتخاب کلمه کلیدی: علاوه بر دانستن اینکه افراد از چه عباراتی استفاده می کنند ، باید بدانید که ایده پست یا صفحه شما با نیازها و انتظارات افرادی که از این عبارات جستجوگر استفاده می کنند مطابقت دارد. شما باید هدف تحقیق را درک کنید. یکی از راه های تشخیص اینکه آیا این محتوا نیازهای کاربران را برآورده می کند ، جستجوی کلمات کلیدی پیشنهادی در Google است.

بازاریابی اینترنتی
بازاریابی اینترنتی


انتخاب کلمه کلیدی: وقت بگذارید و به صفحات نتایج موتور جستجو نگاه کنید ، آیا مقالات نتایج Google همان شخصیت شما هستند؟ آیا مقاله شما می تواند با نتایج نمایش داده شده در این صفحات جستجو مطابقت داشته باشد؟ اگر تصمیم دارید در مقاله یا صفحه وبلاگ خود مطلبی بنویسید ، ضمن بهینه سازی آن کلمه کلیدی کانونی ، به هدف قرار دادن مقالات خود در میان آن نتایج می رسید.

انتخاب کلمه کلیدی: نوع محتوای نمایش داده شده در نتایج جستجو به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید چه نوع محتوایی را ایجاد کنید: آیا Google صفحات محصول یا پست های وبلاگ را نشان می دهد؟ یا شاید فیلم یا عکس؟ اگر نوع غالب وجود داشته باشد ، گوگل احتمالاً فکر می کند این نوع محتوا همان چیزی است که افراد بدنبال آن هستند. بنابراین ارزش ایجاد این نوع محتوا را دارد. البته ، با تغییر هدف جستجو ، نتایج نیز تغییر می کند. به یاد داشته باشید: شما باید نتایج دیگر جستجو را شکست دهید ، بنابراین وقتی مطمئن شدید می توانید چیزی کاملا عالی و مفید برای مخاطبان خود ایجاد کنید ، این کار را انجام دهید!

کلمه کلیدی مورد نظر کاربران اینترنت را پیدا کنید

تولید محتوا آموزشی
تولید محتوا آموزشی

کلمه کلیدی جستجو شده توسط کاربران


انتخاب کلمه کلیدی: همانطور که در بالا ذکر شد ، استراتژی کلمات کلیدی کانونی باید ایده ای از آنچه می خواهید بنویسید را به شما ارائه دهد. اگر هنوز استراتژی کلمات کلیدی ندارید ، باید یک استراتژی ایجاد کنید. اگر برای یافتن کلمه کلیدی یا عبارت مناسب به کمک نیاز دارید ، می توانید راهنمای نهایی تحقیق کلمات کلیدی کانونی را بخوانید یا یک دوره آموزشی تحقیق کلمات کلیدی را بگذرانید.

میزان جستجو کلمه کلیدی شما


انتخاب کلمه کلیدی: هنگامی که یک کلمه کلیدی طولانی پیدا کردید و می خواهید آن را رتبه بندی کنید ، باید سخت کار کنید تا میزان جستجو برای آن کلمه را تعیین کنید.


محتوا در نتایج جستجو


انتخاب کلمه کلیدی: حتماً از محتوای صفحات نتایج پست وبلاگ خود الهام بگیرید. آیا ایده های مفید سئو وجود دارد؟ ما شما را برای کپی کردن محتوا تشویق نمی کنیم ، فقط برای اینکه ببینید آیا اطلاعات یا استدلالی در مورد پست یا صفحه خود را از دست داده اید. و مهمتر از همه: چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که پیام شما قابل مشاهده است؟ چگونه پست شما بهتر ، خنده دارتر و اصلی تر از آنچه در حال حاضر در صفحات نتایج نمایش داده می شود ، است؟ سعی کنید محتوایی ارائه دهید که مخاطبان بتوانند روی آن کلیک کرده و به اشتراک بگذارند!


انتخاب کلمه کلیدی: نکته جالب دیگر: بدانید مردم در مورد این موضوع در شبکه های اجتماعی مختلف و انجمن های آنلاین چه می پرسند و چه می گویند. این احتمالاً به شما اطلاعات زیادی در مورد پست یا صفحه شما می دهد. می توانید مستقیماً به س questionsالاتی که مردم دارند و مشکلاتی که در این زمینه با آنها روبرو هستند پاسخ دهید. بعلاوه ، اگر می خواهید به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید ، استفاده از عبارت درست به شما کمک می کند.

تولید محتوا زیورآلات
تولید محتوا زیورآلات

انتخاب کلمه کلیدی: اگر می خواهید برای یک مقاله یا صفحه رتبه بندی کنید ، می توانید با هدف قرار دادن کلمات کلیدی طولانی ، شانس موفقیت خود را افزایش دهید. کلمات کلیدی طولانی اغلب حاوی کلمات بیشتری هستند و کمتر از کلمات کلیدی محبوب جستجو می شوند. اما محبوبیت کمتر به معنای رقابت کمتر نیست و شانس تبدیل معمولاً بیشتر است. همچنین می توانید راهنمای جستجوگرها در این زمینه را مطالعه کنید.

انتخاب کلمه کلیدی برای هر صفحه


برای هر صفحه از سایت خود کلمه کلیدی در نظر بگیرید که در واقع یکتا باشد ولی در محوریت کلمه کلیدی اصلی سایت شما باشد.

ابزاری برای کمک به شما در یافتن یک کلمه کلیدی طولانی و مرتبط
انتخاب کلمه کلیدی: هنگامی که درباره کلمه کلیدی اصلی خود تحقیق کردید و ایده ای درباره آنچه می خواهید بنویسید ، می توانید با استفاده از ابزارهای مختلف انواع مختلف آن کلمه کلیدی یا عبارت کلمه کلیدی مرتبط را پیدا کنید. به عنوان مثال ، می توانید از ابزاری مانند پاسخ به مخاطب استفاده کنید تا بفهمید مردم در مورد یک موضوع خاص چه می پرسند. این ابزار ایده ها و الهامات جدیدی برای مقالات جدید و سئو به شما ارائه می دهد.

اما از زمان انتشار Yoast SEO 15.1 ، ما این کار را برای شما آسان کرده ایم! افزونه Yoast SEO اکنون ویژگی جدیدی را به شما معرفی می کند: ابزار یکپارچه سازی SEMrush برای یافتن آسان کلمات کلیدی مرتبط که افراد به دنبال آن هستند. ب


دیتا اینتری

تمرکز بر کلمه کلیدی اصلی

انتخاب کلمه کلیدی: ما پیشنهاد می کنیم براساس مشکلاتی که مردم دارند تغییراتی ایجاد کنیم. به همین دلیل تماشای آن برای کلمات کلیدی مهم منطقی است. نتایج جدید می تواند اطلاعاتی در مورد مقالات یا سایر مقالات مرتبط به شما ارائه دهد.

Yoast SEO کیفیت کلمه کلیدی شما را بررسی می کند
اگر می خواهید در موتورهای جستجو موفق باشید ، یک کلمه کلیدی کانونی خوب برای سئو سایت شما ضروری است. به همین دلیل Yoast SEO جنبه های خاصی از کلمه کلیدی شما را بررسی می کند. ابتدا طول کلمه کلیدی را بررسی کنید تا مطمئن شوید کلمه کلیدی شما زیاد استفاده نشده است. علاوه بر این ، Yoast SEO بررسی می کند که آیا کلمه کلیدی کانونی فقط از کلمات کلیدی کاربردی تشکیل شده است یا خیر.

تولید مقاله
تولید مقاله

کلمه کاربردی را در Yoast SEO بررسی کنید
انتخاب کلمه کلیدی: کلمات عملکردی (کلمات مانند و یا ، با) معنی بسیار کمی دارند. آنها به Google کمک نمی کنند محتوا را پیدا کند. ما شما را در مورد استفاده از این کلمات در عبارت اصلی خود احتیاط می کنیم. Yoast SEO با درج نقاط گلوله ای خاکستری در کنار آن در تحلیل سئو به شما هشدار می دهد و به شما کمک می کند تا تمرکز خود را حفظ کنید!

انتخاب کلمه کلیدی: در موارد نادر ، ممکن است به دنبال رتبه بندی برای عبارتی باشید که فقط از کلمات کاربردی تشکیل شده باشد. به عنوان مثال ، ممکن است شما مقاله ای با این جمله بنویسید: “چرا این کار را می کنی؟”. در موارد استثنایی ، می توانید با افزودن علامت نقل قول قبل و بعد از جمله ، از دریافت گلوله قرمز خودداری کنید. با این کار ، ابزار ما فقط مطابقت دقیق آن جمله را جستجو می کند و هشدار از بین می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *