سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

تولید محتوا آموزشی

الگوریتم های گوگل در واقع معیارهای مهمی هستند که گوگل و موتورهای جستجو از آنها برای بررسی وضعیت سایت استفاده می کنند. معیارهای مرتبط با قوانین و مقررات خاصی گاهی اوقات می توانند بسیار سختگیرانه باشند. از آنجا که گوگل Google به فعالیت واقعی سایت اهمیت می دهد ، الگوریتم های گوگل به طور مداوم در حال تغییر و به روزرسانی هستند. گاهی اوقات الگوریتم های خاصی می توانند محدودیت هایی را به افراد تحمیل کنند و باعث شوند افراد سودجو وارد این حوزه شوند و راه هایی برای دور زدن الگوریتم های گوگل پیدا کنند. این مهمترین دلیلی است که الگوریتم های گوگل به طور مداوم به روز می شوند و تغییر می کنند. اگر شما مالک یا مدیر یک وب سایت هستید ، برای بررسی و بهبود کامل وضعیت SEO سایت ، باید اطلاعات کافی در مورد الگوریتم های گوگل داشته باشید.
باید بدانیم کدام فعالیت ها از نظر الگوریتم های گوگل Google خارج از چارچوب قانونی در نظر گرفته می شوند. عدم انجام این کار ممکن است مجازات های سنگینی از طرف گوگل Google برای سایت شما به همراه داشته باشد. از میان الگوریتم های گوگل ، معروف ترین الگوریتم ها الگوریتم های Penguin و Panda هستند. اما علاوه بر این موارد ، با الگوریتم های دیگری مانند مرغ مگس خوار یا کبوتر ، موش کور و … روبرو خواهید شد که هر یک بر روی یک موضوع و پارامتر خاص تمرکز کرده و آن را بررسی می کنند.


بک لینک
بک لینک

الگوریتم پاندا



الگوریتم های گوگل هر کدام به منظور خاصی ساخته شده اند. به دلیل اهمیت بسیار زیاد تولید محتوا ، الگوریتم Panda با هدف بررسی وضعیت محتوای سایت ایجاد شد. سایتهایی که استفاده از کلمات کلیدی صرفاً به منظور جذب موتورهای جستجو و قرار دادن محتوای نامناسب کپی شده از سایتهای دیگر در صفحات آنها انجام می شود ، توسط گوگل Google تحریم خواهد شد.

الگوریتم مرغ مگس خوار Google Hummingbird


الگوریتم Hummingbird از زمان ورود به دنیای الگوریتم های گوگل تغییر زیادی کرده است ، اما می توان آن را به عنوان یکی از مهمترین و مهمترین الگوریتم های گوگل معرفی کرد که متخصصین سئو باید در صفحه اول بدانند. از گوگل در واقع ، این الگوریتم به موتورهای جستجو اجازه می دهد تا کلمات کلیدی را درک کنند. موضوع کلمات کلیدی یک موضوع بزرگ در مباحث SEO است و در واقع ، سایت ها سرمایه گذاری زیادی در تحقیقات کلمات کلیدی می کنند. در حقیقت ، الگوریتم های مرغ مگس خوار به موتورهای جستجو کمک می کنند تا خواسته های کاربران را بفهمند و نزدیک ترین نتایج را بر اساس کلمات کلیدی مورد استفاده در سایت ها پیدا کرده و نمایش می دهند.

گوگل
گوگل

الگوریتم پنگوئن


در میان الگوریتم های گوگل ، الگوریتم پنگوئن جایگاه مهمی دارد. بک لینک همیشه یکی از مهمترین فاکتورهای SEO خارجی بوده است که گوگل از آن برای رتبه بندی سایت ها استفاده می کند. این الگوریتم موارد ارزشمند مربوط به پیوندها و بک لینک ها را بررسی می کند. در گذشته ، به دلیل اهمیت لینک سازی ، بسیاری از افراد به دنبال ساخت بک لینک با تعداد زیاد اما ناچیز بودند که منجر به توسعه الگوریتم پنگوئن شد. در واقع ، در میان الگوریتم های گوگل ، این الگوریتم ماموریت این است که کیفیت و دقت لینک های مورد استفاده در سایت و پیوندهای وارد شده به سایت را بررسی کند.

الگوریتم کبوتر



Pigeon یکی از جالب ترین الگوریتم ها در بین الگوریتم های گوگل است. این الگوریتم در ابتدا نامی نداشت و در واقع نام کبوتر نامی است که توسط متخصصان سئو به آن داده شده است. اما الگوریتم کبوتر دقیقاً چه کاری انجام می دهد؟ این الگوریتم می تواند نتایج جستجو را بر اساس موقعیت مکانی شما تغییر دهد. به بیان ساده ، گاهی اوقات می توانید مکان خاصی مانند فروشگاه یا رستوران را جستجو کنید و در نتایج گوگل مشاهده کنید که برخی از نتایج با آدرس و حتی نقشه ای در یک جعبه جداگانه نمایش داده می شود. این مشکل مربوط به عملکرد الگوریتم های گوگل ، به ویژه الگوریتم کبوتر است. هدف این الگوریتم نشان دادن نتایج راحت تر به کاربران است. بنابراین توصیه می کنیم که اطلاعات دقیق و کاملی را برای صفحه تماس با سایت خود وارد کنید. یکی از این موارد استفاده از نقشه های گوگل است.

تولید محتوا
تولید محتوا

الگوریتم RankBrain


RankBrain یک سیستم یادگیری ماشینی است که به گوگل کمک می کند تا معنای واقعی یک عبارت جستجوی Google گوگل را رمزگشایی کند و در پاسخ به این س theseالات ، نتایج جستجوی مرتبط را به کاربر نمایش دهد.

یک عنصر برای پردازش عبارت جستجو شده در RankBrain وجود دارد ، و علاوه بر این یک م rankingلفه رتبه بندی برای آن تعریف شده است. (هنگامی که Rank Brain برای اولین بار معرفی شد ، گوگل آن را سومین عامل مهم رتبه بندی نامید). RankBrain می تواند خلاصه صفحه را ارزیابی کند و ارتباط آن را با عبارت جستجو شده پیدا کند و با یک سیستم یادگیری ماشین ، با گذشت زمان به روز می شود و درک بهتری از معنی عبارت جستجو شده پیدا می کند.

الگوریتم Rank Brain تا حدودی به فاکتورهای سنتی SEO (پیوندها ، بهینه سازی در صفحه و غیره) متکی است ، اما علاوه بر عوامل دیگر مربوط به تقاضای دقیق و رضایت کاربر ، صفحات عملکرد و ارتباط آن است. فهرست را در لیست مشخص می کند و سایتها را به ترتیب نتایج نمایش می دهد.

وب مستر
وب مستر

الگوریتم Google BERT



الگوریتم BERT گوگل موتور جستجو را قادر می سازد تا زبان طبیعی و محاوره ای مشابه زبان ماشین را درک کند. به عبارت دیگر ، خواه به دنبال عبارتی در جملات رسمی یا نوشتاری باشید و یا با استفاده از زبان محاوره ای ، Google گوگل آنچه را که می خواهید می فهمد. اگر عبارتی را در این موتور جستجو جستجو کنید ، Google عبارات محاوره ای را پیشنهاد می کند. در حقیقت ، فعال سازی الگوریتم BERT گوگل بود که این قابلیت را ایجاد کرد. البته ، در گذشته از الگوریتم ها برای درک بهتر زبان طبیعی استفاده می شد ، اما این الگوریتم دقیق تر است و قادر به ارائه نتایج مرتبط تر است. اگر از منظر دیگری به الگوریتم BERT گوگل نگاه کنیم ، گوگل موتور جستجوی صوتی خود را بیش از هر زمان دیگری آماده می کند. بنابراین اگر در آینده برنامه های جدی برای جستجوگرها دارید ، بهتر است به مطالب خود برای جستجوی صوتی Google مراجعه کنید.