سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

سئو محتوا

اصول سئو محتوا: دیگر اینکه یک SEO و محتوا به هم پیوند خورده اند دیگر یک معما نیست. بدون سئو ، محتوا در صفحه اول Google نیست و بنابراین هیچ ترافیکی از آن به دست نمی آید. به همین دلیل است که بین SEO و محتوا رابطه قوی وجود دارد. در ادامه نحوه پیروی از اصول سئو در محتوا را توضیح داده ایم. با توجه به این نکات می توانید نتیجه بسیار بهتری را از تلاش خود بدست آورید.

بازاریابی در تولید محتوا
بازاریابی در تولید محتوا

سئو محتوا


اصول سئو محتوا: این مهمترین اصل در نوشتن محتوا است. شاید برای شما ساده به نظر برسد ، اما در عمل متوجه می شویم که وب سایت ها محتوای نامناسبی تولید می کنند. محتوایی تولید کنید که نیازهای کاربران را برآورده کند و به سوالات آنها پاسخ دهید.

نکات سئو محتوا

اصول سئو محتوا: لازم نیست که تمام مقالات موجود در وب سایت در مورد خدمات یا محصولات شما باشد. تولید محتوا در تجارت شما بخشی از نیازهای کاربر است. با تولید محتوا در بخشهای مختلف تجارت خود ، کاربران را متقاعد کنید که در زمینه کاری خود متخصص هستید و تفاوتهای زیادی بین شما و رقابت شما وجود دارد.

سئو مخفف چیست
سئو مخفف چیست
  • تولید محتوا
    اعتبار محتوای وب سایت خود را فقط با تولید محتوا در دامنه وب سایت خود حفظ کنید. به عبارت دیگر ، نیازی به ارسال محتوا در سایر خدمات وبلاگ نویسی نیست. از هر نوع محتوایی مانند تصاویر ، فیلم ها و غیره برای ارسال مستقیم به دامنه خود به وب سایت خود ارسال کنید.
  • عناوین جذاب را انتخاب کنید
    عناوین محتوا فضای کوچکی است که می توانید با استفاده از آن تأثیر زیادی روی کاربران بگذارید. عناوینی را انتخاب کنید که قابل درک و در عین حال جذاب باشند و دارای کلمات کلیدی باشند.

اصول سئو محتوا: همچنین ، هنگام نوشتن توضیحات متا ، اطمینان حاصل کنید که توضیحات به کاربر جزئیات بیشتری درباره عنوان محتوا را نشان می دهد و همزمان جذاب هستند. به یاد داشته باشید که عنوان صفحه و توضیحات متا نیز بخشی از نتایج جستجو هستند.

کلمات کلیدی در سئو محتوا


اصول سئو محتوا: استفاده از کلمات کلیدی در عنوان صفحه و متن اصلی مطالب به کاربران و موتورهای جستجو می گوید که صفحه درباره چه چیزی است. اما مراقب باشید در این کار زیاده روی نکنید. زیرا کاربران چنین محتواهایی را دوست ندارند و موتورهای جستجو با چنین وب سایت هایی نیز روبرو می شوند. از کلمات کلیدی کاملاً طبیعی و هوشمندانه در محتوا استفاده کنید. کاربران سیستم های مدیریت محتوا به ویژه وردپرس باید توجه داشته باشند که تولید برچسب های مختلف برای صفحه به معنای افزایش تعداد کلمات کلیدی و بیشتر دیده شدن آنها نیست.

سئو
سئو

لینک در سئو محتوا


اصول سئو محتوا: قرار دادن پیوندها در متن و پیوند دادن آنها به صفحات دیگر وب سایت شما ، عمق دانش و کمک شما را نشان می دهد. همچنین ، پیوند به سایر وب سایت ها و صفحات خارجی نشان می دهد که شما در مورد آن موضوع تحقیق می کنید و تحقیقات خود را به منبع بزرگتری پیوند داده اید. این به طور چشمگیری SEO شما را بهبود می بخشد.

  • متن خود را با عناصر بصری تلفیق کنید.
    اگر می خواهید یک وب سایت مدرن داشته باشید ، طراحی عناصر بصری برای آن ضروری است که می تواند یک ویدیو یا یک تصویر باشد. هنگام نوشتن زیرنویس یا متن برای تصویر یا ویدیوی خود ، کلمات کلیدی را به خاطر بسپارید.
  • ساختار مناسبی برای پیام ها ایجاد کنید
    محتوا می تواند حاوی اطلاعات بسیار خوبی باشد ، اما اگر ساختار و قالب مناسبی نداشته باشد در نتایج جستجو نشان داده نمی شود.

اصول سئو محتوا: استفاده از پاراگرافهای کوتاه و تقسیم بندی مطالب به عنوان زیرنویس باعث افزایش خوانایی آن برای کاربران می شود. ما پیشنهاد می کنیم از عنوان صفحه اصلی در برچسب هدر H1 و زیرنویس ها در برچسب هدر H2 استفاده کنید. اگر یکی از عناوین با فرمت H2 زیرنویس دیگری دارد ، از H3 استفاده کنید و همین کار را انجام دهید.

سناریو در تولید محتوا
سناریو در تولید محتوا

تصاویر در سئو محتوا

  • اطمینان حاصل کنید که از تصاویر در محتوای مقالات استفاده کنید زیرا کاربران تصاویر را دوست دارند. یکی از مزایای این امر امکان به اشتراک گذاشتن پست ها و همچنین پین کردن تصاویر در شبکه اجتماعی Pinterest است. به این ترتیب می توانید شانس خود را برای افزایش بازدید بررسی کنی
  • به شبکه های اجتماعی توجه کنید
    شبکه های اجتماعی ابزاری هستند که باعث می شوند محتوای سایت بیشتر به چشم بیاید و به اشتراک گذاشته شود.

اصول سئو محتوا: پیشنهاد ما این است که از دکمه های اشتراک شبکه های اجتماعی برای پست های وبلاگ سایت استفاده کنید. شما همچنین می توانید برچسب های متا Open Graph و Twitter Twitter را برای کنترل نحوه مشاهده وب سایت در فیس بوک و توییتر در صفحات پیاده سازی کنید.

مطالب خود را مرتباً به روز کنید.
اصول سئو محتوا: هیچ کس دوست ندارد از یک وب سایت قدیمی مطالب را بخواند. علاوه بر این ، محتوای تازه و به روز تأثیر بسزایی در رتبه بندی در موتورهای جستجوی گوگل دارد.

  • مهمتر از همه ، ابتدا برای مخاطبان انسانی خود بنویسید.
    الگوریتم نامتقارن گوگل رابطه بین کلمات کلیدی و تصویر کلی از محتوا را بررسی می کند. قصد و تجربه کاربر در قلب این تجزیه و تحلیل قرار دارد. کلمات کلیدی همیشه برای سئو مهم بوده اند ، اما اصالت و کیفیت متن وب سایت شما بیش از هر زمان دیگری مهم است.
    فقط به آنچه می خواهید برای مخاطبان خود بگویید فکر نکنید. در عوض ، آنها را مانند کارهایی تصور کنید که باید بطور منظم انجام دهید.
    مطمئناً ، شما می خواهید مخاطبان خود را برای خرید ترغیب کنید ، اما آیا به آنچه آنها می خواهند فکر کرده اید؟ چه سوالاتی ممکن است درباره صنعت یا تجارت شما داشته باشند؟ چگونه نیازهای آنها را برآورده می کنید؟ چگونه می توانید خود را به آنها ثابت کنید؟ هنگام نوشتن یک وب سایت جستجوگرها ، هرگز به فکر “من” نباشید بلکه همیشه به “آنها” فکر کنید و مراقب الگوریتم های موتور جستجو باشید.
سئو
سئو

استفاده از کلمات کلیدی در محتوا


اصول سئو محتوا: ما در عصر اطلاعات زندگی می کنیم ، بنابراین این اطلاعات را پیدا کرده و دو بار استفاده کنید. دانستن دقیق کلمات و عباراتی که مخاطبان شما در موتورهای جستجو تایپ می کنند ، به شما امکان می دهد پست خود را به روشی کاملاً طبیعی به زبان مورد انتظار خود بنویسید. مثل یک انسان و به زبان آنها بنویسید ، نه یک ماشین برنامه ریزی شده. الگوریتم ها در موتورهای جستجوگر امروزی شروع به درک جریان طبیعی زبان با استفاده از ابزارهای جدید هوش مصنوعی کرده اند ، بنابراین سعی نکنید تا آنجا که ممکن است کلمات کلیدی را در نوشتن خود وارد کنید. . و به جای تایپ کلمات کلیدی در متن ، سعی کنید آن را به زبان خودتان بنویسید. از کلمات کلیدی آگاه باشید و از آنها در متن خود استفاده کنید ، اما کلیدواژه ها را در اولویت قرار ندهید. این کار هم باعث افزایش SEO می شود و هم ارتباط شما با مخاطبان را حفظ می کند.