سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

محتوا

اصول تولید محتوا: باید بگوییم آنقدر محتوای بی ارزش ، جعلی و کپی شده در اینترنت وجود دارد که کاربران دیگر واقعاً نمی توانند حقیقت و دروغ را تشخیص دهند. در حقیقت ، تحقیقات نشان داده است که اعتماد کاربر به محتوای اینترنت به شدت پایین آمده است و این بی اعتمادی مطمئناً ناگهانی نبوده است. مقصر اصلی خود اینترنت و محتوایی است که در آن منتشر شده است. در این بین ، تولید محتوای عالی می تواند راهگشا باشد و مثال خوبی برای دیگران باشد.



اصول تولید محتوا: در تولید محتوا ، بسیاری از افراد از عنصر بسیار مهم “وضوح” در نوشتن عناوین چشم پوشی می کنند. اگر عناوین شما روشن نباشد ، همان سردرگمی که در بالا ذکر کردیم ایجاد خواهد شد. شما می توانید بر روی عامل “خوانایی” تمرکز کنید تا متن خود را روشن و قابل فهم کنید. ابزارهای آنلاین زیادی برای اندازه گیری خوانایی متن وجود دارد.

تولید محتوا
تولید محتوا

نکات تولید محتوا


اصول تولید محتوا: عنوان شما یک جمله کوتاه است که به کاربر می گوید اگر کلیک کند چه محتوایی را می تواند انتظار داشته باشد که بخواند. عنوان ها را تنها شانس خود برای جذب مخاطب ببینید. به عنوان مثال عنوانی را در نظر بگیرید مانند “چگونه کیک بپزیم”.
اصول تولید محتوا: درست است که این عنوان بسیار ساده چیزی را می گوید که کاربر می تواند در متن بخواند. اما صدها هزار مقاله در Google با این عنوان وجود دارد. چرا یک کاربر باید مقاله شما را انتخاب کند؟ شما باید دلیلی ارائه دهید تا کاربر بتواند مطالب شما را در عنوان شما بخواند. برای این کار می توانید از صفت مناسب تری استفاده کنید و با انتخاب افعال مناسب تر ، کاربران بیشتری را جذب کنید.

تکنیک تولید محتوا

اصول تولید محتوا: اکنون که با نوشتن یک عنوان مناسب ، کاربر را به سمت جذب محتوای خود سوق داده اید ، باید پاراگراف اول را به گونه ای بنویسید که کاربر ترغیب شود به خواندن مطالب شما ادامه دهد.
اصول تولید محتوا: اولین و مهمترین نکته این است که شما باید هدف اصلی و نهایی مطالب را در بند اول وارد کنید. اصول مقاله نویسی که در مدارس و دانشگاه ها تدریس می شود به طور کلی به گونه ای است که باید نتیجه کلی متن برای انتهای متن حفظ شود. اما وقتی صحبت از تولید محتوای آنلاین می شود ، داستان متفاوت است. در واقع ، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که نکته اصلی را در پاراگراف اول بیان کنید و سپس قول دهید که دلیل ، توضیح و راه حل برای کاربر ارائه دهید.

سئو
سئو


اصول تولید محتوا: دلیل اینکه شما باید برگ برنده خود را زود نشان دهید این است که دامنه توجه کاربران اینترنت بسیار کوتاه است. اگر آنها را جذب نکنید ، آنها به سرعت به برگه دیگری می روند یا X را کلیک می کنند و صفحه را می بندند.
اصول تولید محتوا: به عنوان یک نویسنده ، کار شما راهنمایی کاربران در روند کار و به روشی منطقی است. مسلماً نحوه دسته بندی اطلاعات برای تولید محتوا به آنچه می نویسید بستگی دارد.

تولید محتوا سئو شده

اصول تولید محتوا: یک مفهوم یا ایده را توضیح دهید. برای چنین نوشتاری باید از نکات ساده به نکات پیچیده بروید. تصور کنید می توانید برای کسانی که چیزی در مورد آن نمی دانند ، در یکی از تئوری های فیزیک محتوا بنویسید. برای انجام این کار ، باید از موارد ساده تر و عمومی تر شروع کرد و به سراغ نکات پیچیده این نظریه رفت.
ناصول تولید محتوا: کات و ترفندهایی بنویسید. بهترین راه برای تولید محتوا درباره نکات و ترفندها ، مرتب سازی نکات از مهمترین به کمترین اهمیت است. بنابراین ، ابتدا جالب ترین و مفیدترین نکات خود را بیان کنید ، سپس به سراغ نکات کم اهمیت بروید.
اصول تولید محتوا: آموزش ها و دستورالعمل ها را بنویسید. برای دستورالعمل ها یا روش ها برای انجام یک کار خاص ، بهترین راه طبقه بندی مطالب به عنوان “گام به گام” است. توصیه می شود ابتدا با مراحل ساده تری شروع کنید و سپس به مراحل پیچیده تری بروید.

بازاریابی اینترنتی
بازاریابی اینترنتی

خوانا بودن محتوا


خوانایی متن را افزایش دهید
اصول تولید محتوا: اکنون که یک عنوان انگیزشی و قدرتمند برای صفحه فرود خود ایجاد کرده اید ، زمان آن رسیده است که محتوای اصلی صفحه را تولید کنید. طولانی بودن محتوای صفحات فرود مورد توافق است ، اما به طور کلی ، مهم این است که نوع کاربر را در نظر بگیریم.
چه محتوای شما کوتاه باشد و چه طولانی ، مهم است که محتوای شما همیشه قابل خواندن باشد.

طول محتوا


محتوای یک وب سایت بزرگ همیشه “کامل” است.
و به طور کلی ، کامل = کامل = طولانی.
اصول تولید محتوا: تنها کاری که باید انجام دهید کاوش در عمق بیشتر و کاوش در تمام جنبه های کوچک و بزرگ آن است. هرچه مرور یک موضوع بیشتر طول بکشد ، محتوای شما نیز باید طولانی تر باشد.
به خاطر داشته باشید که خواندن 74٪ از مطالب خوانده شده توسط کاربر کمتر از 3 دقیقه طول می کشد. این به معنای تقریباً حداقل 1600 کلمه است. اما بیشترین محتوای به اشتراک گذاشته شده حدود 2500 کلمه یا بیشتر است.
نکته آخر: برخلاف آنچه بسیاری از مردم فکر می کنند ، محتوای طولانی ترسناک نیست. از طولانی شدن مقاله خود نترسید.

سئو مخفف چیست
سئو مخفف چیست

انتخاب تصویر در محتوا

از تصاویر در تولید محتوا استفاده کنید
تصاویر محتوا
نکته بسیار مهم دیگر در تولید محتوای قدرتمند و عالی استفاده از تصاویر همراه با متن است.
اصول تولید محتوا: شکی نیست که تصاویر باعث جذابیت مطالب و سهولت انتقال مفاهیم می شوند. تصاویر به خواندن شما برای لذت بخشتر کردن مطالب کمک می کنند.
نکته اصلی در استفاده از تصاویر انتخاب تصاویر متناسب با نام تجاری و سبک نوشتاری شماست. به عنوان مثال ، اگر لحن رسمی و جدی دارید ، استفاده از نمودارها و جداول بیشتر توصیه می شود. اما اگر لحن غیررسمی دارید ، می توانید طنز را در تصاویر خود بگنجانید.

اصول تولید محتوا: صفحات فرود با پست های وبلاگ بسیار متفاوت است. از آنجا که هدف این صفحات با صفحات وبلاگ متفاوت است ، باید روش متفاوتی برای آنها به کار برد.
وقتی کاربران بر روی تبلیغات شما یا هر نوع فراخوان دیگری در پست های وبلاگ ، ایمیل ها یا مکان های دیگر کلیک می کنند ، صفحه مقصد جایی است که آنها گرفته می شوند.
هدایت ترافیک سایت به یک صفحه فرود به ترغیب کاربر برای انجام آنچه می خواهید انجام می دهد. بنابراین ، صفحات فرود در تبدیل کاربر به مشتری از ارزش بسیار بالایی برخوردار هستند. در اینجا چند نکته برای ایجاد محتوا برای یک صفحه فرود قدرتمند آورده شده است.

تولید محتوا زیورآلات
تولید محتوا زیورآلات

اهمیت تیتر در محتوا

اهمیت عنوان اصلی
محتوای یک صفحه موفقیت آمیز با فراخوان شروع و پایان می یابد. نکات زیر را برای نوشتن عنوان اصلی صفحه فرود خود در نظر بگیرید.

اصول تولید محتوا: از افعال و کلمات قدرتمند استفاده کنید. آنچه صفحه فرود شما انجام می دهد ، ترغیب کاربر به انجام کاری است که شما می خواهید. شما باید این ترغیب را با استفاده از افعال و کلمات قدرتمند انجام دهید.
طولانی ننویس بسیار مهم است که عنوان صفحات فرود کوتاه و مختصر باشد. اگر مدت طولانی بنویسید ، مسیری که می خواهید کاربر طی کند می تواند پیچیده شود.
به کاربر خطاب کنید. طبق یک مطالعه ، تماس های عملیاتی که متوجه کاربر است 42٪ در ترغیب آنها موفق تر است.