سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

سوشال مدیا

اشتراک گذاری محتوا: یکی از مهمترین روشهای بازاریابی تولید محتوا است. با تولید محتوای با کیفیت ، می توانید اعتماد مشتریان خود را جلب کرده و ضمن اینکه مطالب را در دستور کار خود قرار دهید ، به آنها اطمینان دهید که در کار خود متخصص هستید. اما اشتراک مطالب بسیار مهمتر از سفارش محتوا است. اگر نمی توانید محتوای خود را به اشتراک بگذارید تا افراد بیشتری بتوانند آن را ببینند ، کیفیت محتوا تاثیری در کسب و کار شما نخواهد داشت.

اشتراک گذاری محتوا: بیشتر مشاغل از سایت و رسانه های اجتماعی خود برای ارسال محتوا استفاده می کنند. اما امروز ما در مورد فضاهای بیشتری صحبت خواهیم کرد که می توانید مطالب خود را در آن پست کنید. به یاد داشته باشید که محتوای شما رسانه ای است که مخاطبان را به سمت سایت شما و در نهایت خرید محصول سوق می دهد. هرچه این موارد بیشتر باشد ، فروش بیشتری نیز خواهید داشت.

تولید محتوا ابتدایی
تولید محتوا ابتدایی

اشتراک گذاری محتوا


اشتراک گذاری محتوا: در هر زمینه ای که فعالیت می کنید ، می توانید سایت های تخصصی در زمینه خود پیدا کنید. یا با کمی تحقیق می توانید چنین سایت هایی را پیدا کنید. ارسال مقالات و اخبار در این سایت ها می تواند سایت شما را به مشتریان هدف شما معرفی کند.


اشتراک گذاری محتوا: سایتی برای اشتراک مطالب که می توانید مقالات خود را در آن به اشتراک بگذارید. می توانید مقداری از مطالب خود را در این سایت قرار داده و مخاطبان را به سمت سایت خود سوق دهید تا متن کامل مقاله را بخوانند.

ایمیل در انتشار محتوا


اشتراک گذاری محتوا: ایمیل یکی از قدیمی ترین پیام رسان های اینترنت است. اما هنوز ارسال مقاله به این روش می تواند بازدید زیادی را برای سایت شما به همراه داشته باشد.


اشتراک گذاری محتوا: شما همچنین مشتریانی دارید که قبلاً از شما خرید کرده اند یا از سایت شما بازدید کرده اند. با ارسال منظم مقاله برای مشتریان می توانید مشتریان قدیمی خود را حفظ کرده یا آنها را به مشتریانی وفادار تبدیل کنید. به یاد داشته باشید که جذب مشتری جدید هزینه بیشتری نسبت به حفظ مشتری قدیمی دارد.

تولید محتوا در اینستا
تولید محتوا در اینستا

لینکداین در انتشار محتوا


اشتراک گذاری محتوا: سایت LinkedIn لینکداین و شبکه ای که می توانید مقالات خود را در آن منتشر کنید. LinkedIn نسبت به شبکه هایی مانند اینستاگرام تخصص بیشتری دارد و به شما امکان تعامل با افراد حوزه خود و یافتن مشتریان هدف خود را می دهد. البته باید توجه داشته باشید که فضای LinkedIn به فضای کاری شما پیوند داده شده است.

توییتر در انتشار محتوا


اشتراک گذاری محتوا: یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران توئیتر است. شما می توانید برای نام تجاری خود حساب ایجاد کنید و محتوای مربوط به تجارت خود را به اشتراک بگذارید و با مخاطبان هدف خود درگیر شوید. همچنین می توانید در فضای شخصی خود در حساب شخصی خود بنویسید و کارهای خود را به مشترکان خود ارائه دهید.

اشتراک گذاری محتوا: گروه های توییتر نیز مکان خوبی برای جذب مخاطب است. برای شناخت بهتر مخاطبان خود از طریق مخاطبان شبکه های اجتماعی می توانید یک نظرسنجی در توییتر ارسال کنید.

سوشال مدیا
سوشال مدیا

فیسبوک در انتشار محتوا


اشتراک گذاری محتوا: طرفداران فیس بوک در ایران ممکن است نسبت به گذشته تعداد کمتری داشته باشند ، اما این شبکه هنوز در ایران محبوب است. داشتن یک حساب شخصی و کاری و همچنین استفاده از گروه ها در فیس بوک مانند توییتر می تواند تأثیر بسزایی در جذب مخاطب شما داشته باشد.

اشتراک گذاری محتوا: فضای عمومی فیس بوک ممکن است مکان خوبی برای ارسال مقالات تخصصی نباشد ، اما مکان مناسبی برای تعامل با مخاطبان هدف و همچنین آموزش در مورد محصولات و خدمات شما است. همچنین می توانید از فیس بوک به عنوان فضایی برای راه اندازی کمپین تبلیغاتی خود استفاده کنید.

Pinterest در انتشار محتوا


یاشتراک گذاری محتوا: ک شبکه اجتماعی برای ارسال عکس. اگرچه اخیراً استفاده از این سایت در ایران منتشر شده است ، اما مخاطبان زیادی دارد. شما می توانید عکس های با کیفیت بالا را در حساب Pinterest خود قرار دهید و با گذاشتن پیوند به سایت خود ، مخاطبان را به سمت سایت خود هدایت کنید.