سبد خرید0

سبد خرید شما خالی است.

e-content تولید محتوای الكترونیكی

اشتباهات در استراتژی بازاریابی محتوا: همه ما به عنوان بازاریاب دیجیتال دوست داریم فکر کنیم محتوایی که تولید می کنیم عالی است و خسته کننده نیست. ما مخاطبان خود را با روش خود سرگرم می کنیم ، از آنها به شیوه خود لذت می بریم ، با آنها صحبت می کنیم و فکر می کنیم راه ما جواب می دهد.

انتشار شایعات در اشتباهات بازاریابی محتوا

اشتباهات در استراتژی بازاریابی محتوا: صادق باشید ، مستقیماً به موضوع پی ببرید و از شایعات پرهیز کنید. با دقت صحبت کنید تا مخاطبان هدف شما با دقت گوش دهند. بخاطر داشته باشید که مخاطبان شما به دنبال محتوای قابل فهم هستند. محتوایی که متناسب با روحیه آنها باشد و وقت زیادی از آنها نگیرد. این یکی از دلایل محبوبیت توییتر است. هیچ کس مجاز به استفاده از بیش از 280 حرف در یک توییت نیست و باید کلمات خود را به طور دقیق و مختصر در آن 280 کاراکتر وارد کند.

بازاریابی در تولید محتوا
بازاریابی در تولید محتوا

محتوای کسل کننده در اشتباهات بازاریابی محتوا

اشتباهات در استراتژی بازاریابی محتوا: شما باید در این مورد بسیار حساس باشید تا مشتریان فعلی شما محتوای کسل کننده را نبینند و افرادی که هنوز مشتری نشده اند بتوانند با محصولات شما آشنا شوند. هنگام تبلیغات در یک شبکه اجتماعی ، باید کنترل ویژه ای بر این موارد داشته باشید. از دیدگاه استراتژی محتوا ، باید از ارسال محتوای تبلیغاتی به مشتریانی که قبلاً تغییر کاربری داده اند ، خودداری کنید. حتی کلماتی که در مورد محصولات خود استفاده می کنید در ذهن مشتریان شما باقی خواهد ماند. این یکی از اصول ایجاد مشتری وفادار و سازگار در بازاریابی محتوا است.

اشتباهات در استراتژی بازاریابی محتوا: اگر قبلاً در بازاریابی محتوای خود این اشتباهات را مرتکب شده اید ، بهتر است همین الان تولید محتوای خسته کننده را متوقف کنید و برای نتایج بهتر آن را دوباره بهینه کنید. این اشکالات می تواند در سایت یا در هر شبکه اجتماعی وجود داشته باشد. اگر می توانید آنها را به درستی شناسایی کنید ، اولین قدم را بردارید.

تولید محتوای حرفه ای در اینستاگرام
تولید محتوای حرفه ای در اینستاگرام

محتوای تصویری در بازاریابی محتوا


اشتباهات در استراتژی بازاریابی محتوا: محتوای بصری یکی از مهمترین عناصر محتوای موثر در یک شبکه اجتماعی مبتنی بر تصویر است. بسیار مهم است که محتوای شما بتواند توجه مخاطب را به خود جلب کند تا محتوا را به خود جلب کند. اما اگر طراحی مقالات و مطالب شما با عکس های غیرضروری و بی ربط همراه باشد ، مطمئناً مخاطبان فرار می کنند.

اطلاعات شخصی در اشتباهات بازاریابی محتوا


اشتباهات در استراتژی بازاریابی محتوا: شخصی سازی هیجان انگیز است ، اما شما باید مرزهای شخصی سازی را بدانید. رمز موفقیت در فرآیند بازاریابی محتوا ، تولید محتوایی است که برای مخاطبان شما مرتبط باشد ، اما نه به گونه ای که باعث ترس یا احساس ناراحتی آنها شود. به خاطر داشته باشید که احساس مهمتر از منطق است. 95٪ تصمیمات ما بر اساس احساسات و منطق ما است فقط 5٪ تصمیمات ما را نشان می دهد. بنابراین ، اول از همه ، شما باید بر آنچه که کسب و کار شما در مورد مخاطبان شما فکر می کند تمرکز کنید.

بازاریابی اینترنتی
بازاریابی اینترنتی

اشتباهات در استراتژی بازاریابی محتوا: این یک اصل است. هنگامی که به دنبال پاسخ سوالات خود در یک سایت هستید ، اگر محتوای کاملاً بی ربط و خسته کننده ای مشاهده کنید ، بلافاصله صفحه را ترک خواهید کرد. اگر شما نیز در حال ایجاد محتوا برای مشتریان خود هستید ، باید این اصل اساسی را در استراتژی محتوای خود بگنجانید. سوالات مرتبط را در محتوای خود بگنجانید و پاسخ های مربوطه را ارائه دهید. این دقیقاً همان چیزی است که یک استراتژی محتوای موفق نامیده می شود. این سبک محتوا است که محتوا را دگرگون می کند.

اشتباهات در استراتژی بازاریابی محتوا: واقعیت تلخ این است که اگر به محتوایی که تولید و ارسال می کنیم در یک شبکه یا سایت اجتماعی توجه نکنیم ، این محتوا بیش از اینکه به درد ما بخورد ، ضرر بزرگی برای ما خواهد داشت. موفقیت در دنیای بازاریابی محتوا و به ویژه در شبکه های اجتماعی کاملاً به استراتژی محتوای شما بستگی دارد. مهم است که بدانید مخاطبان شما چه محتوایی را دوست دارند و چه چیزی آنها را آزار می دهد.
اشتباهات در استراتژی بازاریابی محتوا: انسان ها می توانند اشتباه کنند. ممکن است در محتوای شما هیچ گونه اشتباه دستوری یا املایی وجود نداشته باشد و مخاطبان نیز در برابر آن واکنش منفی نشان ندهند (زیرا همه ما می دانیم مردم هر از چند گاهی مرتکب اشتباه می شوند) ، اما وقتی مطالب شما بی دلیل طولانی و با توضیح واضحی از محتوا مخاطبان خود را خسته کنید ، نه تنها خسته نکنید ، بلکه خواندن متن را متوقف کنید.

تولید محتوا پایه اول
تولید محتوا پایه اول

اشتباهات در استراتژی بازاریابی محتوا: هنگام تولید محتوا ، باید مخاطب را در ذهن داشته باشید و از منظر او به محتوا نگاه کنید. محتوای مرتبط شما را به یک منبع ارجاع برای مشتریان تبدیل می کند و آنها راحت تر به شما اعتماد می کنند.

اشتباهات در استراتژی بازاریابی محتوا: برای دستیابی به استانداردی در استراتژی محتوای خود ، باید از آن عکس ها و فیلم ها بیشترین بهره را ببرید و محتوای خسته کننده ای تولید نکنید. کاربران اینترنت را تنبل قلمداد کنید ، آنها ترجیح می دهند بیشتر از خواندن ببینند ، بنابراین می توانید از این ضعف در کاربران اینترنت به نفع خود استفاده کنید.


تولید محتوا نقاشی
تولید محتوا نقاشی

اطلاعات منسوخ در اشتباهات بازاریابی محتوا


اشتباهات در استراتژی بازاریابی محتوا: ایجاد همیشه بهتر از کپی کردن یا بازنویسی محتوا است. خالقین همیشه در تاریخ جاودانه شده اند و کسانی که سعی در تقلید از آنها دارند در قلب داستان گم شده اند. به جای تولید محتوا ، بسیاری از شرکت ها سعی می کنند محتوا را از سایت های دیگر به سادگی با بازنویسی مجدد آن در سایت خود و یا در شبکه های اجتماعی منتشر کنند. مطمئن باشید با کپی برداری از ایده ها و تولید محتوای خسته کننده ، لزوما به هدفی که مدنظر دارید نمی رسید.

اشتباهات در استراتژی بازاریابی محتوا: شما می دانید که اندازه صفحه نمایش از یک دستگاه به دستگاه دیگر متفاوت است و شما باید محتوایی ایجاد کنید که همه کاربران آن دستگاه ها بتوانند به راحتی آن را ببینند و بخوانند ، در غیر این صورت هیچ تعاملی از طرف کاربران آن دستگاه دریافت نخواهید کرد.

تولید محتوا پایه اول
تولید محتوا پایه اول

عدم وجود تصویر و ویدیو در اشتباهات بازاریابی محتوا


اشتباهات در استراتژی بازاریابی محتوا: در حالی که مردم هنوز عاشق مطالعه هستند ، مشتریان تجاری دوست دارند برای اطلاعات بیشتر عکس یا محتوای ویدیویی را در صفحات شما ببینند. تقریباً در همه شبکه های اجتماعی مکانی برای ارسال عکس یا فیلم در نظر گرفته شده است ، بنابراین این مسئله برای مشاغل مهم نیست.

اشتباهات در استراتژی بازاریابی محتوا: در این مورد مراقب باشید. اگر کاربران احساس کنند محتوای شما متعلق به شما نیست و محتوای خسته کننده ای تولید کرده اید ، هرگز نمی توانید آنها را جذب کنید. مشتریان نسبت به خرید از وب سایت ها یا فروشگاه های آنلاین بسیار حساس هستند. اگر محتوای سایت یا شبکه اجتماعی شما دست دوم باشد و کاربران آن را در جای دیگری دیده باشند ، احتمال جذب کاربران و تبدیل آنها به مشتری صفر است.